Omdat ze het recht hebben dat te doen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:57 schreef Meki het volgende:
waarom willen ze een hetze beginnen tegen de Islaam
zo maak je het alleen voor je moeilijker
Neequote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:11 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Omdat ze het recht hebben dat te doen?
Het is hun eigen recht om dat te doen,net zoals jij recht hebt op een hetze tegen christendom,jodendom of wat dan ook hebben ze ook het recht om te doen wat ze willen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee
ze zijn geen Moslims oke hun zaak maar in plaats van door te leven gaan ze een hetze beginnen tegen de Islaam.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is juist volstrekt logisch dat mensen die het geloof afzweren het over het algemeen negatief vinden.
.
begin dan een vereniging dan hier in Nederlandquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:32 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Het is hun eigen recht om dat te doen,net zoals jij recht hebt op een hetze tegen christendom,jodendom of wat dan ook hebben ze ook het recht om te doen wat ze willen.
Ik sta te poppelen om een degelijke vereniging hier in Nederland.
Zal ik ooit doen als ik genoeg tijd heb,overigens ben ik atheistisch en christendom beschouw ik even kwaadaardig als de islaam.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:36 schreef Meki het volgende:
[..]
begin dan een vereniging dan hier in Nederland
oow maar je bent toch Marokkaans toch ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:38 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Zal ik ooit doen als ik genoeg tijd heb,overigens ben ik atheistisch en christendom beschouw ik even kwaadaardig als de islaam.
saddam zat de US te bedreigen, serieus ? Of had hij fictieve wapens die de bondgenoten zouden kunnen bedreigen, dus die moesten even tegen zichzelf in bescherming worden genomen, naïeve europeaanen, dus hupatee, hele land op stelten, open terrority now for extremists either way .. sunni or shii .. ga weg man, Bush met zijn kruistocht, numero hoeveel ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:06 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen provoceren dmv beledigen of iets dergelijks en serieus bedreigen, dat snap je toch wel? In geen enkel geval is het acceptabel dat iemand met geweld reageert omdat er er gemene dingen over of tegen hem gezegd worden, dat lijkt mij voor elk redelijk rationeel mens begrijpelijk.
Ja ik ben Marokkaan,ik heb me in de islaam verdiept en kwam(ja ik spreek ook arabisch)veel die dingen tegen die me te boven gingen,uiterdaad eerst met de nodige sceptisme ontvangen maar toen ik in de koran las stonden ze echt erin en waren geen vertaalfouten of wat dan ook,plus dat mohammed een kind(aisha)huwde en haar inwijde was de druppel en toen heb ik de islaam de rug toegekeert..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:40 schreef Meki het volgende:
[..]
oow maar je bent toch Marokkaans toch ?
waarom ben je van de Islaam weggelopen ??
Geloof er niks van. ik ben die niet tegengekomen en zal het ook niet tegenkomenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:43 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ja ik ben Marokkaan,ik heb me in de islaam verdiept en kwam(ja ik spreek ook arabisch)veel die dingen tegen die me te boven gingen,uiterdaad eerst met de nodige sceptisme ontvangen maar toen ik in de koran las stonden ze echt erin en waren geen vertaalfouten of wat dan ook,plus dat mohammed een kind(aisha)huwde en haar inwijde was de druppel en toen heb ik de islaam de rug toegekeert..
basah mazala 3ad ma lqithom ou mazal ma khadi telqahom?tiq bia ana wahed minhom.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Geloof er niks van. ik ben die niet tegengekomen en zal het ook niet tegenkomen
Safiquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:50 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
basah mazala 3ad ma lqithom ou mazal ma khadi telqahom?tiq bia ana wahed minhom.
shoukran 3la tafahoumquote:
Daar is dat standaard antwoord weer, elke keer als jij geconfronteerd word met iets wat je niet bevalt, is het "ik geloof er niks van". Word je nou niet af en toe een beetje moe van jezelf ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Geloof er niks van. ik ben die niet tegengekomen en zal het ook niet tegenkomen
ik ben zelf turks maar heb nooit iets met de islam gehad en kan ook niet zeggen dat ik het heb afgezworen ofzo. ik ben altijd atheistisch geweest en van afkomst zijn we ook nog eens alevitisich.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:43 schreef Double-Helix het volgende:
Ja ik ben Marokkaan,ik heb me in de islaam verdiept en kwam(ja ik spreek ook arabisch)veel die dingen tegen die me te boven gingen,uiterdaad eerst met de nodige sceptisme ontvangen maar toen ik in de koran las stonden ze echt erin en waren geen vertaalfouten of wat dan ook,plus dat mohammed een kind(aisha)huwde en haar inwijde was de druppel en toen heb ik de islaam de rug toegekeert..
kun je dat vertalen ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:50 schreef Double-Helix het volgende:
basah mazala 3ad ma lqithom ou mazal ma khadi telqahom?tiq bia ana wahed minhom.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:04 schreef MrVVD het volgende:
[..]
ik ben zelf turks maar heb nooit iets met de islam gehad en kan ook niet zeggen dat ik het heb afgezworen ofzo. ik ben altijd atheistisch geweest en van afkomst zijn we ook nog eens alevitisich.
het is duidelijk dat de islam niets goed te bieden heeft. in welk islamitisch land gaat het goed. uuuh dubai ? omdat daar met olie geld door westerse bedrijven gebouwd word en hoe groot is dubai en hoeveel mensen profiteren ervan? hoe het daar overigens met gelijkheid van vrouwen en homoseksuelen is gesteld is ook te niet echt best.
de VS is een kwestie van politieke overtuiging. er zit nu een regering die het aandurft en van mening is dat dat de manier is om het op te nemen tegen de fundamentalisten. maar dat is binnenkort ook afgelopen.
het westen met zijn christendom heeft toch bewezen dat deze het beste is voor de mensen en mensheid.
iedereen van jullie moet het daarmee eens zijn. anders zat je nou niet lekker achter je pc je mening de wereld in te sturen met je buikje vol zonder dat je risico loopt. De enigen die risico lopen zijn overigens die anti islam zijn. lafaards.
aha ok ik dachtdat het een citaat was uit de koran maar je had het tegen meki zelfquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:10 schreef Double-Helix het volgende:
echt waar je bent echt niemand zo en je zal niemand zo tegekomen?geloof me ik ben er een van.
Jaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:12 schreef MrVVD het volgende:
[..]
aha ok ik dachtdat het een citaat was uit de koran maar je had het tegen meki zelf
tjeez, het christendom is even bloederig zo niet bloederiger dan de islam .. en het judaïsme is van hetzelfde laken een pak ..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:04 schreef MrVVD het volgende:
het westen met zijn christendom heeft toch bewezen dat deze het beste is voor de mensen en mensheid.
Oh jee, we gaan weer een lesje geschiedenis krijgen, haal de kruistochten maar weer boven tafel, is allemaal ontzettend relevant in het jaar 2007.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:17 schreef moussie het volgende:
[..]
tjeez, het christendom is even bloederig zo niet bloederiger dan de islam .. en het judaïsme is van hetzelfde laken een pak ..
de amerikaanse retoriek aangaande de as van het kwaad, in hoeverre verschilt dat van de radicale imam die het heeft over het verderfelijke westen .. ?
hoeveel doden moeten er nog vallen aan beide kanten voor er eindelijk beseft wordt dat we het het hebben over niets .. wie is de favoriet van god/jaweh/allah .. f*ck off met die gasten en hun afspraken met stammen uit een ver verleden, laten we eindelijk eens beginnen met onze eigen historie te maken
je staat er niet alleen voor hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:08 schreef Double-Helix het volgende:
eindelijk iemand die mijn visie deelt,overigens is de islam gevaarlijk voor cultuur en volk.islam is de voorloper op de pan-arabische beweging.
Topquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:38 schreef MrVVD het volgende:
alevitisme is een zij uitgang van de shiieten eigenlijk omdat shiisme hun oorsprong is maar zij zich volledig anders hebben ontwikkeld. heel erg vrij en liberaal waarbij man en vrouw 100 % gelijkwardig zijn. zij geloven dus ook in Ali net als de shiieten
Amerika is in oorlog tegen het fundamentalisme. zoals zij vroeger in oorlog waren tegen het communisme en nazi's. natuurlijk is het anders dan andere oorlogen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:17 schreef moussie het volgende:
[..]
tjeez, het christendom is even bloederig zo niet bloederiger dan de islam .. en het judaïsme is van hetzelfde laken een pak ..
de amerikaanse retoriek aangaande de as van het kwaad, in hoeverre verschilt dat van de radicale imam die het heeft over het verderfelijke westen .. ?
hoeveel doden moeten er nog vallen aan beide kanten voor er eindelijk beseft wordt dat we het het hebben over niets .. wie is de favoriet van god/jaweh/allah .. f*ck off met die gasten en hun afspraken met stammen uit een ver verleden, laten we eindelijk eens beginnen met onze eigen historie te maken
in de praktijk herken je alevieten heel vaak doordat ze echt vrij omgaan met elkaar en geen moskee kennen. alevieten gaan naar een gebedshuis genaamd cem waar ze samen met gezin en kinderen dus man en vrouw dansjes doen.quote:
Het kan toch niet de bedoeling zijn dat je deze opmerking (van Evil_Jur) de maat neemt via de president van de Verenigde Staten?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:40 schreef moussie het volgende:
[..]
saddam zat de US te bedreigen, serieus ? Of had hij fictieve wapens die de bondgenoten zouden kunnen bedreigen, dus die moesten even tegen zichzelf in bescherming worden genomen, naïeve europeaanen, dus hupatee, hele land op stelten, open terrority now for extremists either way .. sunni or shii .. ga weg man, Bush met zijn kruistocht, numero hoeveel ?
interresantquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:02 schreef MrVVD het volgende:
[..]
in de praktijk herken je alevieten heel vaak doordat ze echt vrij omgaan met elkaar en geen moskee kennen. alevieten gaan naar een gebedshuis genaamd cem waar ze samen met gezin en kinderen dus man en vrouw dansjes doen.
alevieten zijn vooral ook geen mohammedanen natuurlijk omdat zij sowieso geen geloof op persoon verheerlijken.
alevitisme is eigenlijk net als het boudisme een polytheistische religie. daarom worden ze door sounieten vaak als ongelovigen gezien omdat ze min of meer meerdere goden erkennen of respecteren.
Waar heb jij het nou over? Of mag ik van jou mijn democratische recht niet gebruiken om tegen provocatie te demonstrerenquote:
Tief eens op, desiredbard, met je relkloon. Jij bent net zo turks als dat de kleur blauw rood is.quote:
Laat ik voorop stellen: ik geloof in geen enkele god maar de islamitische indoctrinerende leer is het toppunt van racisme, discriminatie, onderdrukking, intolerantie en vijandigheid.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:20 schreef moussie het volgende:
[..]
hihi .. ik zei het al, waar blijven ze ..
maar oh wacht, Hirsi Ali geloof je wel en ook deze groep blijkbaar, het afkraken van het voormalige geloof heeft je overtuigd ?
note ++quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Tief eens op, desiredbard, met je relkloon. Jij bent net zo turks als dat de kleur blauw rood is.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:13 schreef MrVVD het volgende:
[..]
ik weet zeker dat je het gelooft als je mijn lul in je mond hebt.![]()
Ik vind het zelf niet zo vreemd, het zijn zeer waarschijnlijk onwetenden en waren niet praktiserende Moslims. Dat wat ze weten vernemen ze van de Westerse media, wat dat aan gaat verschillen ze niet veel van de niet-Moslim westerlingen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:29 schreef wonko het volgende:
[..]
Bron
Het blijft toch vreemd dat zelfs ervaringsdeskundigen de islam neerzetten als een religie vol haat en onderdrukking. Ben benieuwd wanneer de eerste dode valt door dit verzet tegen deze vreedzame en tolerante levensovertuiging.
Je kunt toch niet ontkennen dat hij hem in stijl heeft vermoord? Zo zie je ze zelden.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt toch niet ontkennen dat hij hem in stijl laf heeft vermoord? Zo zie je ze zelden.
Ik ben tegen geweld, moord en corruptie.²
Maar we leven in Nederland. Waarom zie je Saoedie Arabie als een belangrijk onderdeel om als argument aan te snijden terwijl er haast geen enkele parallel te trekken is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:22 schreef MrVVD het volgende:
in saoudie arabie is een ander geloof dan de islam niet toegestaan, waarschijnlijk mogen toeristen wel het land in maar de bewoners zelf moeten allemaal moslim zijn.
Ja, je moet eens weten hoeveel Iraneze vluchtelingen zich ineens als homo voordeden omdat dit de kans op een verblijfsvergunning aanzienlijk vergrootte. In dat licht moet je dit dus ook zien.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:24 schreef Chadi het volgende:
Meestal komen dit soort lui ook uit oorlogsgebieden en ik kan ze nog wel begrijpen ook.
val maar kapot kut marokkaan. jij kan niet eens tippen aan een nagel van theo van gogh.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Je kunt toch niet ontkennen dat hij hem in stijl heeft vermoord? Zo zie je ze zelden.
Ja, dat is onmogelijk. Iemand met verstand en het volle bewustzijn zal juist zijn best doen om aan te tonen dat het de ware religie. Zoals KirmiziBeyaz en ik bv.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:36 schreef zoalshetis het volgende:
is het onmogelijk om met je gezonde verstand, hoge opleidingsgraad en uit emancipair oogpunt in te zien dat die religie niks voor je is.
note ++quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, dat is onmogelijk. Iemand met verstand en het volle bewustzijn zal juist zijn best doen om aan te tonen dat het de ware religie. Zoals KirmiziBeyaz en ik bv.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat is onmogelijk. Iemand met verstand en het volle bewustzijn zal juist zijn best doen om aan te tonen dat het de ware religie. Zoals KirmiziBeyaz en ik bv.²
europa zou iets kunnen leren van die kut landen daar waar jij een onderdeel van bent.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar we leven in Nederland. Waarom zie je Saoedie Arabie als een belangrijk onderdeel om als argument aan te snijden terwijl er haast geen enkele parallel te trekken is.²
Onmogelijk, iemand met volle verstand gelooft niet in "iets" dat nog NOOIT is bewezen, dus kunnen we concluderen dat gelovigen NIET bij hun volle verstand zijn. Maw. DEBIEL.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat is onmogelijk. Iemand met verstand en het volle bewustzijn zal juist zijn best doen om aan te tonen dat het de ware religie. Zoals KirmiziBeyaz en ik bv.²
De islam wordt daar puur beleefd, is een voordeel. En heb je die dadels en honing daar weleens geproefd? Heerlijk! Maar ik neem het je niet kwalijk, je kent Saoedie Arabie van de TV (A-Team, Seinfeld en MacGyver). Ik heb ben er zelf geweest.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:49 schreef MrVVD het volgende:
ook jij weet niets goed te noemen uit die landen.
wat heeft een niet moslim daar aan? helmaal geen flikkerquote:De islam wordt daar puur beleefd,
je moet je schamen als dat het enige is en dat is ook het enigequote:En heb je die dadels en honing daar weleens geproefd?
ja tuurlijk vandaar dat er daar mensen aan een touwtje op straat hangen en iedereen mag zeggen en staan en gaan waar ie wil.quote:Heerlijk! Maar ik neem het je niet kwalijk, je kent Saoedie Arabie van de TV (A-Team, Seinfeld en MacGyver).
heb je een beetje de vrome moslim uitgehangen daar. als je een echte bent ga je terug en blijf je daar maar je bent geen echte je bent een stiekemerd. bla bla bla islam vanuit het christelijke westen.quote:Ik heb ben er zelf geweest.
Ik denk dat maar weinig moslims dat met je eens zijn. Maar het moet niet moeilijk zijn je religie 'puur' te beleiden wanneer alle andere religies verboden zijn, vrouwenrechten onbekend zijn en zelfs een kruis bij een vlag van een ambassade verboden is. Vanwaar toch die angst, hun vertrouwen in Allah lijkt toch niet zo groot.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De islam wordt daar puur beleefd, is een voordeel. En heb je die dadels en honing daar weleens geproefd? Heerlijk! Maar ik neem het je niet kwalijk, je kent Saoedie Arabie van de TV (A-Team, Seinfeld en MacGyver). Ik heb ben er zelf geweest.²
ja en dat terwijl er in suriname een synagoge en moskee naast elkaar staan.. ik denk dat het de ganja is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:18 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik denk dat maar weinig moslims dat met je eens zijn. Maar het moet niet moeilijk zijn je religie 'puur' te beleiden wanneer alle andere religies verboden zijn, vrouwenrechten onbekend zijn en zelfs een kruis bij een vlag van een ambassade verboden is. Vanwaar toch die angst, hun vertrouwen in Allah lijkt toch niet zo groot.
Zijn ze toch ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:36 schreef zoalshetis het volgende:
waarom moeten het altijd gekwelde (oorlogsgebieden), geesteszieke (ahm), gemartelde (vrouwen) zijn?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt toch niet ontkennen dat hij hem in stijl heeft vermoord? Zo zie je ze zelden.
Ik ben tegen geweld, moord en corruptie.²
PKK. Is iets anders.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:38 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ergens op het platteland.
Boxtel, dus.
Te belachelijk voor woorden natuurlijk.quote:"(...)Het begint met eigen scholen en sportverenigingen. En dat mondt uit in trainingscentra voor radicale moslims. Ik vind dat niet in orde.”
Mijn excuses wanneer je met "daar iets aan doen" vreedzaam demonstreren bedoelde, ik kreeg door de aard van de rest van de discussie toch echt het idee dat je hiermee op geweld doelde, en dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou over? Of mag ik van jou mijn democratische recht niet gebruiken om tegen provocatie te demonstreren
ps. Graag had ik eens een mod gezien die eens wat aan al die persoonlijke aanvallen van deze user doet. Ik zou me niet willen verlagen tot zijn achterlijke niveau door met scheldwoorden rond te strooien.
De PKK of de trainingscentra?quote:
Waarom zover zoeken? In Rotterdam is de Moskee waar de ruwe respectabele el Moumni imam was, gehuisvest in een oude kerk. In Veghel staan naar Saoedisch model een Moskee, kerk en synagoge naast elkaar. Het kan dus wel degelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja en dat terwijl er in suriname een synagoge en moskee naast elkaar staan.. ik denk dat het de ganja is.
Waarom moet dat 'respectabel' er nu weer bij. Iemand die ons uitmaakt voor lager dan honden en varkens is niet respectabel.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom zover zoeken? In Rotterdam is de Moskee waar de ruwe respectabele el Moumni imam was, gehuisvest in een oude kerk. In Veghel staan naar Saoedisch model een Moskee, kerk en synagoge naast elkaar. Het kan dus wel degelijk.²
De respectabele El Moumni ? Is dat niet die ouwe seniele teringlijer die homo's van flats wil gooien ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom zover zoeken? In Rotterdam is de Moskee waar de ruwe respectabele el Moumni imam was, gehuisvest in een oude kerk. In Veghel staan naar Saoedisch model een Moskee, kerk en synagoge naast elkaar. Het kan dus wel degelijk.²
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:56 schreef Super7fighter het volgende:
Wat mensen allemaal voor een green card of een verlblijfsvergunning willen doen.![]()
Dit zijn welbekende tactieken van economische vluchtelingen uit vnl. Iran en Afghanistan. Ook in Nederland trapt de poltiek correcte blanke elite met open ogen in.
Nodeloos om te zeggen dat deze 120 gelukszoekers ruimschoots worden gecompenseerd met de duizenden Duitsers die zich jaarlijks tot de Islam bekeren en tevens ook niet zo veel onzin uitkramen als deze randfiguren.
nee want er is maar 1 waarheid en dat is die van de islaaam als de islaam zegt de wereld is plat dan is de wereld plat, ik zie een analogie met het verledenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:36 schreef zoalshetis het volgende:
waarom moeten het altijd gekwelde (oorlogsgebieden), geesteszieke (ahm), gemartelde (vrouwen) zijn?
is het onmogelijk om met je gezonde verstand, hoge opleidingsgraad en uit emancipair oogpunt in te zien dat die religie niks voor je is.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat is onmogelijk.Echter Iemand met zonder verstand en het volle geen bewustzijn zal juist zijn best doen om aan te tonen dat het de ware religie. Zoals KirmiziBeyaz en ik bv.²
ga de 2 pagina lezen,ik ben er een.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:06 schreef sturky100 het volgende:
eindelijk ex-moslims die openlijk voor hun mening durven uit te komen. Wanneer volgt er een ex moslim op fok of in Nederland? Of heeft die persoon dan geen leven meer en worden ze verstoten of krijgen ze een fatwa?
Ben je zo'n bounty? Of zo'n Hirsi Ali type? Waar kom je vandaan en wat is je adres? Ik wil je graag bezoeken en eens met je praten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:25 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ga de 2 pagina lezen,ik ben er een.
wat knlink jij soms toch verschrikkelijk eng. ril.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben je zo'n bounty? Of zo'n Hirsi Ali type? Waar kom je vandaan en wat is je adres? Ik wil je graag bezoeken en eens met je praten.
Nee, ik verzorg geen massages.²
Vrediger kan een mens toch niet zijn?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat knlink jij soms toch verschrikkelijk eng. ril.
Hij gedraagt zich expres zo, laat hem en negeer het.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee je klinkt onmenselijk kil.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vrediger kan een mens toch niet zijn?²
Nee ik ben Marokkaan,geboren in frankrijk,hier later verhuist,geen moslim en ik heb de reden hiervoor al eerder aangegeven,mijn adres krijg je niet sorryquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben je zo'n bounty? Of zo'n Hirsi Ali type? Waar kom je vandaan en wat is je adres? Ik wil je graag bezoeken en eens met je praten.
Nee, ik verzorg geen massages.²
Hoezo vreemd?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:29 schreef wonko het volgende:
[..]
Bron
Het blijft toch vreemd dat zelfs ervaringsdeskundigen de islam neerzetten als een religie vol haat en onderdrukking. Ben benieuwd wanneer de eerste dode valt door dit verzet tegen deze vreedzame en tolerante levensovertuiging.
Dat valt me van je tegen. Je kent me al langer dan vandaag. Je zou moeten weten dat ik geweld altijd afkeur, vooral aangezien mijn geloof me dat verbiedt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:57 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Mijn excuses wanneer je met "daar iets aan doen" vreedzaam demonstreren bedoelde, ik kreeg door de aard van de rest van de discussie toch echt het idee dat je hiermee op geweld doelde, en dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat.
Omdat hij wil pratenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met een goede dialoog hoef je niet meer te demonstreren.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat valt me van je tegen. Je kent me al langer dan vandaag. Je zou moeten weten dat ik geweld altijd afkeur, vooral aangezien mijn geloof me dat verbiedt.
Ik ben van de dialoog en daar hoort een demonstratie bij.
neen.quote:
Door de manier hoe hij dat aangeeft.quote:
Zowel dialoog als demonstratie zijn vreemdzaam. Dat is waar het om gaat.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met een goede dialoog hoef je niet meer te demonstreren.
Neequote:
Ik ben dan wel een allochtoon, maar volgens mij gaat het toch echt over pratenquote:Ik wil je graag bezoeken en eens met je praten.
Tsja, het was een beetje een ondoordachte aanname, vandaar mijn excuses.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat valt me van je tegen. Je kent me al langer dan vandaag. Je zou moeten weten dat ik geweld altijd afkeur, vooral aangezien mijn geloof me dat verbiedt.
Ik ben van de dialoog en daar hoort een demonstratie bij.
nee dat zijn twee compleet verschillende dingen. zeker gezien de historie van demonstrerende moslims. of wilde je me juist daar hebben en die uitspraak horen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Zowel dialoog als demonstratie zijn vreemdzaam. Dat is waar het om gaat.
Excuses aanvaard, dit wordt gewaardeerd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:51 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Tsja, het was een beetje een ondoordachte aanname, vandaar mijn excuses.
Ah, ik zie nu waar je mee zat. Ik ben voor dialoog, voor demonstratie binnen het democratische rechtskader en tegen onnodig en ongeoorloofd geweld.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dat zijn twee compleet verschillende dingen. zeker gezien de historie van demonstrerende moslims. of wilde je me juist daar hebben en die uitspraak horen?
Ik heb niets te maken met een moslim aan de andere kant van de wereld. Of voel jij je wel verantwoordelijk voor een andere atheist, bijv Dutroux?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:01 schreef Double-Helix het volgende:
zoals bij de deense cartoons,wat een vredzame demonstaraties,zelfs de nazi's demonstreren vreedzamer.
ik heb de wet van goldwin gebroken,einde discussie?
Ik ook. Turkije heeft nu ook zo'n wet die dat verbiedt, sinds de laatste rellen met PKK sympathisanten. Nu lopen die terroristen en provocateurs vrij rond om later weer hun slag te kunnen slaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:03 schreef zoalshetis het volgende:
ik zit me net te bedenken dat ik voortaan alleen nog demonstraties zou goedkeuren, als ze zonder gezichtsbeperkende kleding zijn.
iets voor de poltiek.
zie je wel dat je demonstraties aan rellen koppeltquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik ook. Turkije heeft nu ook zo'n wet die dat verbiedt, sinds de laatste rellen met PKK sympathisanten. Nu lopen die terroristen en provocateurs vrij rond om later weer hun slag te kunnen slaan.
Helemaal voor.
ja klopt, dat zei je er voor ook al.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Als ik zeg demonstratie, dan heb ik het per definitie over vredige demonstraties. Rellen passen imo niet binnen een rechtsstaat. Zeker als je daar geweld bij gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |