Door dat vieze gehijg komt mijn vreten terugquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:06 schreef Pulu het volgende:
[..]
valt weinig te zien
http://www.youtube.com/watch?v=wBcZg2tG0y0
http://www.youtube.com/watch?v=3OsRpPDagXU
Idd.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, Eric heeft de switch of the century gemaakt: Als homo binnenkomen, vervolgens met een vrouw gaan zoenen en dus hetero worden om diezelfde nacht nog met een hetero man te gaan zoenen?
Het staat vast: Amanda is geen medicijn tegen homosexualiteit.
Ik vind het dan ook te onbeschoft voor woorden om iemand een huishoudslaaf te noemen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik had op gay.nl gezegd dat Palma d'r klep eens moest dichthouden bij interessante gesprekken "je bent gewoon een huishoudslaaf en geen bewoner" vond ze niet leuk..en ik zei dat ze maar is op fok moest kijken omdat ik niet de enige ben die vind dat ze haar bemoeizuchtige smoel moet dichthouden..
www.gay.nl/palma
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:47 schreef INCTRL het volgende:
Zie hier Natasia Brian pijpen:
http://www.youtube.com/watch?v=kz_1fyfZivo
Op dit filmpje zie je ineens het zwart worden... is dit een blindering van de camara... ???quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=Wj7tX-643wE
Speciaal voor jou dan, ballende Brain in douche!
Hoezo hattie gezopen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:12 schreef kleinzusje het volgende:
Als Huub gisteren had gezopen, oei oei oei
Zonde van je tijd en geldquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga Brian een boekje sturen over SOA's en aids
Nee, maar stel dat bedoelde ik.............. Dan waren de poppen aan het dansenquote:
een kleine nachtkusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:12 schreef marky het volgende:
Even geleend van de buren van V-O-L
De.Gouden.Kooi.NL.Huub.en.Eric.Nachtzoen.01-03-2007.wmv
Dat lijkt me verstandig, wat een walgelijke gast zegquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga Brian een boekje sturen over SOA's en aids
Nee die noem ik gewoon de huishoudhulp. Die doet haar werk. Die rookt niet binnenshuis en doet waar ze voor wordt betaald--> schoonmaken. Palma roddelt, zit, zucht, steunt, rookt, drinkt...en af en toe doet ze wat.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het dan ook te onbeschoft voor woorden om iemand een huishoudslaaf te noemen.
Noem je de schoonmaakster op je werk ook zo? Noem je je eigen hulp in de huishouding ook zo??
Ach ik heb wat gratis boekjes..en die postzegel vind ik niet erg.quote:
Ik denk dat Huub binnekort tijdens feestje Eric wel een keer bekt puur om het feit dat als hij dat wil hij dat doet, maar niet stiekum en dan door anderen laten verraden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:16 schreef avonne het volgende:
[..]
een kleine nachtkus
ZEKER niet 2 seconden zoals op villa vandaag vermeld stond, en ZEKER niet elkaar in het kruis grijpen zoals Herma zei
Neuh, gewoon een "trustekusje" meer niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:16 schreef avonne het volgende:
een kleine nachtkus
ZEKER niet 2 seconden zoals op villa vandaag vermeld stond, en ZEKER niet elkaar in het kruis grijpen zoals Herma zei
Ja ok, stel dat hij cocaïne had genomen aii..aiia..aiii1!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee, maar stel dat bedoelde ik.............. Dan waren de poppen aan het dansen
Hij heeft oordoppies inquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:19 schreef Aramacil het volgende:
hoe houd die zangleraar dit uit?
Zangleraar? Flessetrekker bedoel je, hij wil alleen maar doekoe vangen in plaats van haar gewoon eerlijk te vertellen dat het verspilde moeite is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:19 schreef Aramacil het volgende:
hoe houd die zangleraar dit uit?
Palma is hoofd huishouding dus ook zeker niet ingehuurd om schoon te maken, maar om de rest van het personeel aan te sturen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Nee die noem ik gewoon de huishoudhulp. Die doet haar werk. Die rookt niet binnenshuis en doet waar ze voor wordt betaald--> schoonmaken. Palma roddelt, zit, zucht, steunt, rookt, drinkt...en af en toe doet ze wat.
Ze moet zich buiten het spel houden.
Nou ja, ze is aangenomen om het de bewoners gemakkelijk te maken, ze is geen huishoudster ofzo. Ze weigerde in eerste instantioe ook pertinent om mee te helepen met het schoonmaken toen Natasia dat eiste...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:17 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee die noem ik gewoon de huishoudhulp. Die doet haar werk. Die rookt niet binnenshuis en doet waar ze voor wordt betaald--> schoonmaken. Palma roddelt, zit, zucht, steunt, rookt, drinkt...en af en toe doet ze wat.
Ze moet zich buiten het spel houden.
Niet vaak genoeg.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
Hoe vaak per week heeft zdngmw (zang) les????????????
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:19 schreef kleinzusje het volgende:
En wat maakt het uit ? Laat ze lekker hun gang gaan. Als het maar veilig en oprecht gebeurt
Dat ze in het huis zit, dat is pas zieligquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:19 schreef LiisaB het volgende:
Vind het wel zielig voor de kinderen van Natasia dat stukje over hun moeder op zijonline.
Tja dat is al een tijdje bezig.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:21 schreef avonne het volgende:
Als de Oldenzaler eenmaal bij het bed van billenmaatje Eric verschijnt
waar zijn ze mee bezig bij Tien?
Stemming makerij, kijkcijfers, inspelen op homofobisch gedrag............... alles voor het geldquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:21 schreef avonne het volgende:
Ze hebben op alle fronten personeel op een ander niveau aangenomen....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:21 schreef avonne het volgende:
Ik vind het NIET leuk dat ze bij elke ruzie er tussen komt, en bij elk goed gesprek zich er tussen mengtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou ja, ze is aangenomen om het de bewoners gemakkelijk te maken, ze is geen huishoudster ofzo. Ze weigerde in eerste instantioe ook pertinent om mee te helepen met het schoonmaken toen Natasia dat eiste...
Maar goed, ik vind het gewoon een lekker wijf. En die vijf minuutjes die ze af en toe met de bewoners neemt om even te babbelen. Ik vind het alleen maar leuk.
ze zijn boos omdat ze zelf billenmaatje van Natasia zijn, dus nu moet Huub ook een billenmaatje hebben; kleutergedrag.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:21 schreef avonne het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |