Pm werkt gewoon als je me een liefdesbrief wil schrijven wil ik ook wel mijn adres neerplanten hurrrrr.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:21 schreef petraa het volgende:
[..]
PM werkt bij jou niet en emailadres staat niet in je profiel en NEEE ik ben niet blont en geen Amanda![]()
Ze eten zalm omdat jaap het in de koelkast heeft laten liggen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:23 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Pm werkt gewoon als je me een liefdesbrief wil schrijven wil ik ook wel mijn adres neerplanten hurrrrr.![]()
Valt wel mee lijkt me, Eric stemt niet met het ontslag van Huub mee...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:21 schreef robert2006 het volgende:
denk dat het volgende week nog spannend kan worden, het kan ook inderdaad straks zo zijn dat huub ook een ontslagronde aanvraagt voor eric met de mededeling, eric mag eruit maar ik niet
12.25 uurquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:25 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik kan die doorgerookte kraaienstem van Amanda echt niet aanhoren s'ochtends.
Kom op zeg... het is heel ouderwets om te denken dat als je onder hypnose bent je totaal geen controle meer hebt of zo..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:27 schreef waxmask het volgende:
Ja hopelijk gaat Syl wel kijken , want ze gaf al aan niet onder hypnose te willen, maar dat is ook de uitgelezen kans om aan info te komen. Tere zieltjes als die van BAN zijn erg gevoelig daardoor, alleen jammer dat Brain waarschijnlijk ook niet meedoet.
Uhmm nee dat klopt, maar hoe zwakker van geest hoe meer je eruit krijgt...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
Kom op zeg... het is heel ouderwets om te denken dat als je onder hypnose bent je totaal geen controle meer hebt of zo..
Dat is dus niet zo...
Nou nee...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Uhmm nee dat klopt, maar hoe zwakker van geest hoe meer je eruit krijgt...
Eric heeft een mega katerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:33 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Wie lag daar nou nog in zijn nest? Was dat Jaap
Eric met een gigantische kater hahahaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:33 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Wie lag daar nou nog in zijn nest? Was dat Jaap
aan het lopen ja!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:25 schreef Lauzie het volgende:
is Jaapio aan het sporten?
Ik denk het niet, want alle streams werken goedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:25 schreef Lauzie het volgende:
is Jaapio aan het sporten?
amanda uit de BAN-groep, geloof ik nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Valt wel mee lijkt me, Eric stemt niet met het ontslag van Huub mee...
Brian is de volgende die er uit ligt. Want Amanda is uit de BAN groep, van Jaap hoeven ze geen stem te verwachten, en is het alleen Natasia die het ontslag van Brian kan tegenhouden...
Met een beetje geluk wil die wel mee gaan als ze oprecht is. Maar dat is ze niet...
(Kan je haar wel op pakken dan trouwens)
Volgens mij gelooft ze vooral zichzelf en dat vind ik erg goed van haar.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:36 schreef kleinzusje het volgende:
Wil iemand me even helpen ?
Ik heb bijgelezen, maar ik snap niet of de waarheid nu bij Amanda is doorgedrongen. Wie gelooft ze nu ?? Huub of Brian ??
Dankquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:37 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Volgens mij gelooft ze vooral zichzelf en dat vind ik erg goed van haar.
Brian is voor haar niet geloofwaardig.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank
Maar wat is dat na al het ingepraat door de rest ?
Zij heeft geen ruggegraat, vanavond ligt ze weer bij Brain in bedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:38 schreef Ashley1 het volgende:
Ik zou het wel een stunt vinden als amanda haar stemming intrekt en dan vervolgens huub niet weg stemt
gaat niet gebeuren, volgens mij wil de redaktie toch dat huub weggaat, maar nogmaals het zou nog spannender worden als huub ook voor eric een ontslagronde aanvraagt, dan krijg je een echt moeilijke situatiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:38 schreef Ashley1 het volgende:
Ik zou het wel een stunt vinden als amanda haar stemming intrekt en dan vervolgens huub niet weg stemt
Daar ben ik ook bang voor. En ze heeft beloofd, zelfs bij ruzie, Brian er nooit uit te stemmen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:40 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Zij heeft geen ruggegraat, vanavond ligt ze weer bij Brain in bed
Ik heb ook steeds het gevoel dat de redactie Huub er uit wil hebbenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
gaat niet gebeuren, volgens mij wil de redaktie toch dat huub weggaat, maar nogmaals het zou nog spannender worden als huub ook voor eric een ontslagronde aanvraagt, dan krijg je een echt moeilijke situatie
ze is gek!!!!!!! heeft ze dat echt beloofd????quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. En ze heeft beloofd, zelfs bij ruzie, Brian er nooit uit te stemmen.
Jaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:42 schreef Pleione het volgende:
[..]
ze is gek!!!!!!! heeft ze dat echt beloofd????
die stemming tegen Huub is toch aangevraagd door Brian?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:38 schreef Ashley1 het volgende:
Je bent bang dat ze geen ruggegraat heeft, en tegelijkertijd ben je bang voor iets wat ze ooit "beloofd" heeft???quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. En ze heeft beloofd, zelfs bij ruzie, Brian er nooit uit te stemmen.
Volgens mij nauwelijks, maar hij vond zichzelf wel weer de Godfather en een rasentertainer enzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:42 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Heeft Jaap eigenlijk nog gedronken gisteravond
3 liter melkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:42 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Heeft Jaap eigenlijk nog gedronken gisteravond
ja en door amandaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
die stemming tegen Huub is toch aangevraagd door Brian?
zo erg is dat nou ook weer niet. zo'n beloftes zijn voor zover ik weet niet bindend in dit land dus dat zit wel snorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:42 schreef Pleione het volgende:
[..]
ze is gek!!!!!!! heeft ze dat echt beloofd????
Ja, vreemd maar waar. Ze lijkt me het type wat tegen sex geen nee kan zeggen maar wel haar woord gaat houden over het stemmen. Raar misschien, maar dat denk ikquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:42 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Je bent bang dat ze geen ruggegraat heeft, en tegelijkertijd ben je bang voor iets wat ze ooit "beloofd" heeft???![]()
Het zou me idd niet verbazen als ze Brian zelfs bij ruzie niet weg zou stemmen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:44 schreef kleinzusje het volgende:
Ja, vreemd maar waar. Ze lijkt me het type wat tegen sex geen nee kan zeggen maar wel haar woord gaat houden over het stemmen. Raar misschien, maar dat denk ik
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:37 schreef Ning het volgende:
11:52 - Alle bewijzen tegen Huub
“Ik heb wel gelachen, maar het leek hier gisteren wel een bordeel in dit huis”, zegt Natasia lachend. Iedereen heeft lol, maar Eric kan er niet om lachen. Zijn route vandaag wordt van het bed naar de WC en vice versa. Natasia bevestigt inderdaad dat Huub en Eric gezoend hebben. "Ik heb het gezien!" En ooggetuige Herma doet wederom een duit in het zakje en geeft een toneelstukje van wat ze gezien heeft. Palme valt onmiddellijk in met 'Zoenen is gaaf'. Huub...nog in de ontkenningsfase?
10
Soort bewijs , naar zichzelf toe, dat ze ok isquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou me idd niet verbazen als ze Brian zelfs bij ruzie niet weg zou stemmen.
Het is idd vreemd en vaag maar waarschijnlijk hecht ze meer aan haar woord dan aan haar doos.
Het is vooral een benepen stukje. Ohooooo: Huub heeft met een jóngen gezoend! Het is vast een kasthomo. Sneu.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:46 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Walgelijk bericht weer. De enige in een ontkenningsfase is Brian of zou het normaal zijn om een uur met een vrouw te neuken zonder klaar te komen? En dat meerdere malen en met verschillende vrouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |