zal wel in het kantoor zittenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:17 schreef fredfik het volgende:
WAAR IS HUUB???
bye bye.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Om in Gert's worden te spreken. Ik ga nu de knop omzetten, ik moet nog meer doen vandaag.![]()
Heeft hij dan toch gezoend met Brianquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:18 schreef Grimm het volgende:
Haha erik is aan het overgeven
Hij kotst als een tweederangsacteur.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric kreunend vanuit de badkamer : "M'n broodje is er al weer uit"![]()
Snollie vraagt: helemaal??????????/quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric kreunend vanuit de badkamer : "M'n broodje is er al weer uit"![]()
ja heeft hij zelf gezegd tegen haarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Weet Amanda dat Brian met die dansers heeft staan neuken?
En hoe reageerde zij?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:24 schreef maikel112 het volgende:
[..]
ja heeft hij zelf gezegd tegen haar
Soort zoekt soort hequote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:24 schreef Dark het volgende:
Jaap geeft Brian gelijk, hij heeft A en H in de dushi gezien en het was net Playboy Mansion.
Jaap praat het goed met Brian, Jaap geeft Brian gelijk.
Ja, dat weet ze inmiddels wel. Ze is helemaal over de zeik, maar Brainless probeert het allemaal weer goed te praten...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Weet Amanda dat Brian met die dansers heeft staan neuken?
Nee, natuurlijk vertelt hij dat niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:25 schreef Clank het volgende:
Heeft Jaap ook al aan Brian verteld dat hij gisteren probeerde om Amanda nog meer te laten drinken, maar dat Huub Erik en Sylvia dat niet toelieten?
Maar hij geeft Amanda de schuld......hij mag neuken wat ie wil, Amanda moet afwachten tot Brian haar af en toe stiekum een neuk-beurt geeft op zijn rattekamertje, en ze had gisteren terwijl hij op de vloer van de douche een slettebak ligt uit te wonen netjes moeten zitten en afwachten tot die hypocriete klootzak weer beschikbaar was zeker ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:12 schreef Japiedapie het volgende:
Iedereen loopt nu te zeiken op Brian (ik vind het ook een eikel), maar vindt dit juist wel een mooie actie van hem. Eerst Amanda neuken en de eerste kans die hij krijgt om iemand anders te neuken gewoon grijpen.
En het dan proberen goed te praten![]()
Weet zeker dat jullie heel anders zouden reageren als Huub zoiets zou doen. Dan zou het in eens "Humor" zijn.
Als Eric er niet bij was gekomen had Brian Amanda zo weer omgepraat![]()
Niet al te geschokt, denk dat ze het al vermoedde, maar ze zijn nu al paar uurtjes aant ruzieen.quote:
Ik vind dit al bijna fysiek geweld. wat een agressor die Brian. Die gaat echt geboeid de villa uit.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uU72Ojfb2Dg echt schandaligHij heeft net een ander liggen (staan) neuken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |