zal wel in het kantoor zittenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:17 schreef fredfik het volgende:
WAAR IS HUUB???
bye bye.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Om in Gert's worden te spreken. Ik ga nu de knop omzetten, ik moet nog meer doen vandaag.![]()
Heeft hij dan toch gezoend met Brianquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:18 schreef Grimm het volgende:
Haha erik is aan het overgeven
Hij kotst als een tweederangsacteur.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric kreunend vanuit de badkamer : "M'n broodje is er al weer uit"![]()
Snollie vraagt: helemaal??????????/quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric kreunend vanuit de badkamer : "M'n broodje is er al weer uit"![]()
ja heeft hij zelf gezegd tegen haarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Weet Amanda dat Brian met die dansers heeft staan neuken?
En hoe reageerde zij?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:24 schreef maikel112 het volgende:
[..]
ja heeft hij zelf gezegd tegen haar
Soort zoekt soort hequote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:24 schreef Dark het volgende:
Jaap geeft Brian gelijk, hij heeft A en H in de dushi gezien en het was net Playboy Mansion.
Jaap praat het goed met Brian, Jaap geeft Brian gelijk.
Ja, dat weet ze inmiddels wel. Ze is helemaal over de zeik, maar Brainless probeert het allemaal weer goed te praten...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Weet Amanda dat Brian met die dansers heeft staan neuken?
Nee, natuurlijk vertelt hij dat niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:25 schreef Clank het volgende:
Heeft Jaap ook al aan Brian verteld dat hij gisteren probeerde om Amanda nog meer te laten drinken, maar dat Huub Erik en Sylvia dat niet toelieten?
Maar hij geeft Amanda de schuld......hij mag neuken wat ie wil, Amanda moet afwachten tot Brian haar af en toe stiekum een neuk-beurt geeft op zijn rattekamertje, en ze had gisteren terwijl hij op de vloer van de douche een slettebak ligt uit te wonen netjes moeten zitten en afwachten tot die hypocriete klootzak weer beschikbaar was zeker ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:12 schreef Japiedapie het volgende:
Iedereen loopt nu te zeiken op Brian (ik vind het ook een eikel), maar vindt dit juist wel een mooie actie van hem. Eerst Amanda neuken en de eerste kans die hij krijgt om iemand anders te neuken gewoon grijpen.
En het dan proberen goed te praten![]()
Weet zeker dat jullie heel anders zouden reageren als Huub zoiets zou doen. Dan zou het in eens "Humor" zijn.
Als Eric er niet bij was gekomen had Brian Amanda zo weer omgepraat![]()
Niet al te geschokt, denk dat ze het al vermoedde, maar ze zijn nu al paar uurtjes aant ruzieen.quote:
Ik vind dit al bijna fysiek geweld. wat een agressor die Brian. Die gaat echt geboeid de villa uit.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uU72Ojfb2Dg echt schandaligHij heeft net een ander liggen (staan) neuken!
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:27 schreef dieenebart het volgende:
Okee, ik ben er achter:
In Eemnes heerst er een schrikkeljaar. Ze vieren nu simultaan het jaar van de Rat en van het Varken. Stelletje draken...
en ze moet meteen naar 'achter' komen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:28 schreef beequeen het volgende:
Syl zegt dat Billie niet op dat ene toilet mag pissen. omdat hij de hele boel onderpist.
Er wordt niet eens geprobeerd om het onopvallend te doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
en ze moet meteen naar 'achter' komen...
Dan ga je toch zitten, ik walg van die walrusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:30 schreef Dogga het volgende:
jaap kan ze pik niet zien dus dan wordt het moeilijk mikken
Snap het eerlijk gezegd niet .... wat willen ze hier mee bereiken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:30 schreef Yollie het volgende:
Echt heel vervelend dat gemanipuleer, laat Huub terug komen en roep Sylvia niet weg in een discussie
"Goed gereedschap hangt onder een afdak"quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:30 schreef Dogga het volgende:
jaap kan ze pik niet zien dus dan wordt het moeilijk mikken
In schaduw kan niets groeien.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"Goed gereedschap hangt onder een afdak"![]()
je denkt dat de pot groot genoeg is voor dat gevalquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan ga je toch zitten, ik walg van die walrus![]()
![]()
![]()
![]()
Ja , ik zal even wat linkjes in het update topic zettenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:31 schreef Lauzie het volgende:
Zijn er ook filmpjes van Brian met dat meisje in de douche trouwens??
Misschien racistisch maar dat soort gasten vinden zichzelf al stoer als ze de verleiding hebben weerstaan om met een andere vrouw te zoenen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:31 schreef Gigageil het volgende:
Jaloers kutventje......
Dit is wel zo tekenend voor het """respect """ wat Antilliaanse mannen voor vrouwen hebben.....
Brian is gewoon bang dat ie zijn neuk-vlees kwijtraakt......zo gauw er wat beters in zijn zicht is, probeert hij eerst dat te pakken......![]()
Dat kun je wel zeggenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:32 schreef waldorfsalad het volgende:
Sjonge, ik heb weer veel gemist vannacht merk ik.
Oke thanksquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja , ik zal even wat linkjes in het update topic zetten
Maar als het lekker weer is, moet je je afdakje wel kunnen demonteren...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"Goed gereedschap hangt onder een afdak"![]()
Wat mij vooral opviel is de manier hoe deze man (brian) naar vrouwen kijkt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:33 schreef Heathen het volgende:
[..]
Misschien racistisch maar dat soort gasten vinden zichzelf al stoer als ze de verleiding hebben weerstaan om met een andere vrouw te zoenen.
Iedereen heeft een prijskaartje op zijn/ haar hoofd.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:34 schreef Fargo het volgende:
Een beetje vreemd vind ik het wel hoor, dat die danseressen van de Soca Gang ofzo, zich gewoon laten naaien daar.
het zijn ook gewoon hoeren ipv danseressen. Denk je dat een zichzelf respecterende danseres zich zo laat nemenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:34 schreef Fargo het volgende:
Een beetje vreemd vind ik het wel hoor, dat die danseressen van de Soca Gang ofzo, zich gewoon laten naaien daar.
dus vanaf nu niet de SOCA boys maar de SOA boys??quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:36 schreef Gigageil het volgende:
Ik denk dat Brian gewoon zonder condoom heeft geneukt, met zo'n delletje als gisteren kan ie wel uitvallen wegens een dikke SOA......![]()
![]()
![]()
![]()
Dat hebben we van de week gezien die positieve dronk van Jaapquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:35 schreef PumaStreamer het volgende:
jaap een positive dronk laat me niet lachen
Ik weet wel zeker dat het doorgestoken kaart is....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:34 schreef Fargo het volgende:
TOTAAL mee eens!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:36 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
het zijn ook gewoon hoeren ipv danseressen. Denk je dat een zichzelf respecterende danseres zich zo laat nemen![]()
Vergeefse moeite als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:34 schreef Gigageil het volgende:
Brian (..) had het liefste meteen zijn pik onder water erin gedouwt.....![]()
![]()
Die Jaap.. de vatsige dikke plofkop.. ze moeten hem verbieden te praten omdat hij uberhaupt geen realiteitszin heeft. De enige die van hem houdt in zijn leven is zijn moeder volgens mij.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:36 schreef tipsch het volgende:
haha, Jaap zegt over Huub dat Huub een heel agressieve dronk heeft en Jaap zelf heeft juist een heel positieve dronk. caramba.
Klopyt. Direct nadat de band was vertrokken, werd Brian 'achter' geroepen. Hiuj kwam heel kwaad terug en vertelde Natasia dat hij WEER op z'n donder had gekregen voor neuken zonder condoom. (zondag met Amanda en vannacht met die Griekse)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:36 schreef Gigageil het volgende:
Ik denk dat Brian gewoon zonder condoom heeft geneukt, met zo'n delletje als gisteren kan ie wel uitvallen wegens een dikke SOA......![]()
![]()
![]()
![]()
NENA OP TALPAAAAAAAAA tien...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nena nu op Tien
Helemaal weer fris.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nena nu op Tien
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nena nu op Tien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |