3x op rij kampioen geworden ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
Inmiddels 3e seizoen afgesloten als nummer 1 van de PL. Transferbudget gaat voor 't eerst over de 100 mln, dus maar Mascherano en Kompany aangetrokken om van achteruit wat degelijker te gaan voetballen.
Tot nu toe ongeslagen in seizoen 4, es kijken of we 'n record kunnen neerzetten
Meegeleverde image moet je ook hebben ingeladen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:11 schreef andre347 het volgende:
Ik heb de aller nieuwste patch geïnstalleerd maar als ik dan wil spelen dan vraagt ie om de goeie cd, ik weet dat je een crack nodig hebt maar die heb ik niet, nog niet gevonden. Een paar topics terug was er iemand die had het over Safe4Disc ofzo, dat heb ik oook gebruikt maar wil niet, ik klik op hide (cd zit erin) en dan vraagt ie nog om de goeie cd![]()
Misschien dat je voor MR/AMR het supertalent Sherman Cardenas nog kunt halen? Internationaal gelouterde AMC is lastiger voor die prijs.. maar er is vast wel iemand anders die een 'naam' voor je heeftquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik moet de laatste stap naar de middenmoot/subtop gaan maken met Cardiff City, we worden door geen enkel team meer weggespeeld, maar ik verlies nog te vaak en schommel dus wel nog onderin de premier league.
Gelukkig is het bijna 1 januari 2010, en ga ik op zoek naar versterking op 2 plaatsen, wil een internationaal gelouterde AMC en een supertalent voor de MR/AMR plek.
Als ik mijn team goed genoeg ken moeten die 2 versterkingen ervoor gaan zorgen dat ik meer wedstrijden in winst om ga zetten, kan niet wachten om te gaan speuren vanavond.
Budget is 6.1 miljoen euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |