Geen idee, maar mevrouw Bettens heeft ook solowerk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:36 schreef seto het volgende:
Vandaag was er op Nederland 1 volgens mij een programma over een vliegveld, en daar zag je mensen die na aankomst na een lange tijd weer hun partner/familie zagen.
Daar zat volgens mij een liedje van K's Choice bij, de stem leek er in ieder geval heel veel op en het was een beetje in de stijl van Almost Happy. Van wat ik nog kon herinneren werd er ook best vaak me en/of you gezegd.
Weet iemand welk liedje dat was?
Delain - Frozenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:50 schreef Blackletter het volgende:
ey ey ik heb nu 2 keer een liedje op tmf gezien. t werd gezongen door een vrouw. de tekst weet ik niet meer, group enz ook niet. t was een soort gothic liedje. in de clip werden verschillende voorwerpen die ze aanraakte bevroren, zo ook een roos die daarna op de grond kapot viel. aan het einde verschijnt zij in een foto lijstje met 2(of 3, weet t niet meer zeker) kinderen voor zich. wie o wie kan me helpen?
Cascada - Miracle misschien?quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:41 schreef naittun1 het volgende:
Hoorde vandaag een dance achtig nummer met daarin tekst gezongen zoiets als "i've lost you" en "you fall apart", kweenie zeker meer maar t was een beetje een zomers nummer. Zoeken op google levert niks op.
superquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:02 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Delain - Frozen
http://www.youtube.com/watch?v=I4Jads5ShMM
oepsquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:14 schreef based het volgende:
[..]
the song is called Binary Finary - 1999 (Kay Cee Remix)
staat gewoon bij comments bij het filmpje
Exact weet ik niet, maar Check eens bij de maker van Smokin' Aces soundtrack.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:09 schreef BlueCurl het volgende:
Ik heb hier een sample. Maar is een stukje vanuit een serie genomen. En is instrumental. mss dat iemand hier het nummer kent... ben op zoek naar de naam
klik
mijn dank is alvast groot
Das volgens mij gejat van Green Street Hooligans, waar zoiets alquote:Ik hoorde zaterdag in het Willem II-stadion steeds het liedje:
I'm Tilburg till I die, I'm Tilburg till I die, I know I am I'm sure I am Tilburg till I die..
Weet iemand van wie dat nummer officieel is?
zal hem eens beluisteren maargoed ben toch echt op zoek naar precies dat nummer...quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:22 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Exact weet ik niet, maar Check eens bij de maker van Smokin' Aces soundtrack.
Die film heeft wel soortgelijke nummers welke je wellicht aan zullen spreken
Ik verstond er geen drol van was namelijk in een barquote:bang bang ..... all you fellas to the floor
..... more..
Jibbs - Chain hang low?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:45 schreef -Menn0- het volgende:
Ik zoek een hip hop nummer (of R&B heb eigelijk geen id) met in het refrein kinderen die heel vrolijk iets zingen van
[..]
Ik verstond er geen drol van was namelijk in een bar
Niemand?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:45 schreef IsaacD het volgende:
Hmmm had deze in dat nieuwe topic gepost, maar die is dicht dus. Daarom hier nog eens:
Weet iemand van wie de remix van Fedde le Grands Put your hands up for Detroit is waarin je hoort "Put your hands up for Rotterdam"?
Ik heb er vorig jaar zomer een tijd lang naar gezocht, maar niets gevonden. Nu dacht ik er ineens weer aan, maar vind nog steeds niets...
Iemand?
ik zit te denken aan Samuel Jackson Five - Counting Sheepquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:09 schreef BlueCurl het volgende:
Ik heb hier een sample. Maar is een stukje vanuit een serie genomen. En is instrumental. mss dat iemand hier het nummer kent... ben op zoek naar de naam
klik
mijn dank is alvast groot
Hai Rhanna,quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:37 schreef Rhanna het volgende:
Ik zoek het liedje van de nieuwe reclame van rtl 5 om de weekend films te promoten. Het was een blauw vormgegeven reclame..
Een man zong nogal ruw, het is een beetje rock / indie achtig. Kan iemand me helpen?
Haha jaaaaa dat is emquote:
Lijkt niet eens op wat ik zeiquote:Do your chain hang low
Do it wobble to the flo'
Do it shine in the light
Is it platinum, Is it gold
Could you throw it over ya shoulda
If ya hot, it make ya cold
Do your chain hang low
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |