Thanks!!! dat is hem.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:09 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Doet me denken aan Andreas Johnson - Glorious
quote:
Heb hem net gedownload, maar is hem ook niet...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:08 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Wellicht de nieuwe Timbaland, samen met Nelly Furtado en Justin Timberlake? Give It To Me heet 'ie.
Koop het album van Nelly Furtado danquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:38 schreef waynie het volgende:
[..]
Heb hem net gedownload, maar is hem ook niet...
Wil niet echt lukken
Er zit ook stukje in van; my own world oid
Misschien hier tussen: http://imdb.com/title/tt0305357/soundtrack ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:14 schreef punkgirl het volgende:
Hi,
ik ben al best lang op zoek naar een nummer.
Er zit geen tekst in, het is redelijk oud volgens mij. Het klinkt een beetje als een hawaiaans nummer ofzo. Je hoort vooral een gitaar(achtig iets).
Nou was laatst char'lie's angels 2 op tv. En daar zit een stukje in dat Drew Barrymore een bar binnen loopt. Op dat moment speelt dat nummer op de achtergrond.
Iemand?
Nomad - I Wanna Give You Devotion?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:34 schreef wobbel het volgende:
Het origineel van dit superbekende deuntje:
http://roy.link2design.nl/fokfokfok.mp3
Da's Wham! met de Wham Rap om precies te zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:34 schreef eviLmotion het volgende:
HELP ! Ik zoek een nummer.
Er is een reclame op TV over de zaterdag films van Steven Seagal. Deze reclame komt op Veronica. Nou zit daar een leuk nummertje onder en vroeg mij af wie dat is en hoe het nummer heet.
Monifah- Touch It ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:45 schreef dino889 het volgende:
Ik ben al een tijd op zoek naar een nummer. Hiervan weet ik alleen dat er in de videoclip een vrouw uit een groen legerhelicopter stapt. Ze loopt dan een soort arena in met allemaal enthousiaste soldaten.
Ze zingt daar het nummer met volgens mij in het refrein: do you really love me...?
Ik heb gezocht op google, maar ik kom helaas niet veel verder.
(tja, dat krijg je met al die liefdesliedjes!)
Nee is hem niet.quote:
Noppe, dat is hem niet (had hem zelf ook al keer beluisterd, maar dat was omdat deze ook redelijk oud wasquote:Op zondag 4 maart 2007 09:56 schreef bartrid het volgende:
Robyn - show me love. Geloof ik.
Manic Street Preachers - If You Tolerate This Then Your Children Will Be Next.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:09 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Doet me denken aan Andreas Johnson - Glorious
Authentiek da carnavalquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:42 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Dat klinkt als een Hoempapa-versie van Cambodia van Kim Wilde
Toch zit er echt niks anders in als Robin S. - Show me lovequote:Op zondag 4 maart 2007 10:04 schreef wobbel het volgende:
[..]
Noppe, dat is hem niet (had hem zelf ook al keer beluisterd, maar dat was omdat deze ook redelijk oud was)
Robyn - Show Me Lovequote:Op zondag 4 maart 2007 10:20 schreef boixe het volgende:
[..]
Toch zit er echt niks anders in als Robin S. - Show me love
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |