quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:54 schreef Tomsky het volgende:
OMG, Nena is lekker bezig, lol
N: We hebben een beller, en ze heet Elise.
N: Hallo Elise, weet jij het goeie antwoord?
E: Briefgeld?
N: Nee, maar 't past wel mooi op de stipjes!
woooowww das echt engquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:54 schreef Kinga het volgende:
omg bizar, wat brian nu op zijn broodje legt, zo heb ik het net ook gegeten
Als dat je enige overeenkomst is, zullen we je niet bannen. (of preventief ruimen)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:54 schreef Kinga het volgende:
omg bizar, wat brian nu op zijn broodje legt, zo heb ik het net ook gegeten
Als je goed luistert wordt haar elke zin gevoerd, die verzint zelf niks....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:53 schreef pullup het volgende:
Ik kijk net even in dit rustige momentje naar Nena maar dit doet ze nog best aardig
Ik ben druk bezig tien COssen te lezen maar dit gesprek is ook leukquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:55 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAHAHAHHAHAAH Die van brian was de enige hoer van het stel
geweldig
Het waren toch hoeren. Ze zijn gewoon ingehuurd om de boel opstelten te zetten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:53 schreef Kinga het volgende:
Die Jaap was ook een botte boer gisternacht he. Bah. Die ene met die krulletjes uitmaken voor hoer en zeggen dat hij gaat winnen, en dan mag iedereen op bezoek komen, bla bla bla
Sorry, couldn't resistquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:55 schreef Day het volgende:
NENA WORDT PRESENTATRICE (belspel meisje) voor commentaar op Nena!!!
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:57 schreef ReneMid het volgende:
probeerde te bellen moet je verdomme eerst geselecteerd worden , wilde zeggen heb je gevolgd op fok.nl . Maar helaas.
Is waarschijnlijk de enige pose die hij kan verzinnen op dit moment.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:58 schreef AnTjUh het volgende:
brian zit ook mee te lachen om huub zijn grappen
Ah, toen ben ik ook maar naar bed gegaan...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Goed bezig die Palma.
Brian "Tot hoe laat heb je gekeken?"
Palma "Tot de laatste douche scene"
Zag je ook dat stiekeme lachje wat Brian...zat een vette smile aan te komen, maar hij kon hem nog redelijk onderdrukken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:59 schreef kijhart het volgende:
Huub: slecht voor je hart
amanda: mijn hart is toch al stuk
en. Jammer dat Natasja er nog in zit.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:01 schreef Dogga het volgende:
ABN is stuk?
het ik stem brian der nooit uit telt nu niet meer?
Lijkt er wel op.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:04 schreef Kinga het volgende:
Heeft Huub een zuigzoen in zijn nek?
waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:03 schreef Inca het volgende:
En is Brian nu wel klaar gekomen dan met die hoer?
ze komt wel dom overquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog eentje van Nena
[afbeelding]
Ik ookt! Kom op mensen! Vertel alles!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:06 schreef teamlead het volgende:
vertel! kzit op m'n werk.. ..
wie zegt wat?
Lieve rustig! De regels schijnen hier aangescherpt te zijn..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:08 schreef Lieve het volgende:
achterlijke antiliaan. De meeste zijn niet achterlijk, maar brian is vreselijk achterlijk!
Kansloze missie van DGK_REDACTIE. Triest, echt triest dit. Zo werken die bladen als Party, Story etc. dusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:08 schreef avonne het volgende:
Jahoor, daar staat het al
Als Huub en Eric wakker worden, gezellig lepeltje-lepeltje, vraagt de huishoudster: "Ben je nog tot het gaatje gegaan?" Palma en Herma hebben er de grootste lol om. "Jij hebt met Eric gezoend en jullie hebben aan elkaars kruis lopen knijpen”, zegt Herma. "Dat is niet waar””, roept Huub. "Ik ga je niet lopen f*cken, het is waar”, houdt Herma vol. "Eric? Hebben wij gezoend?", vraagt Huub. "Ik weet het echt niet meer", reageert Eric. "Ik vind jullie wel een leuke 'match' samen", concludeert Herma. Wij ook...
tien.tv
kutverhaal
ja vreselijk.... ik neem veel te veel vrij tijd. Dat heb je met een vrij beroep verdikkeme. ( wat kost dit programma een hoop tijd!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:07 schreef the_undertaker het volgende:
een UUR bij moeten lezen!
Wat een GENIALE nacht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je had me nog zo gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:08 schreef avonne het volgende:
Jahoor, daar staat het al
Als Huub en Eric wakker worden, gezellig lepeltje-lepeltje, vraagt de huishoudster: "Ben je nog tot het gaatje gegaan?" Palma en Herma hebben er de grootste lol om. "Jij hebt met Eric gezoend en jullie hebben aan elkaars kruis lopen knijpen”, zegt Herma. "Dat is niet waar””, roept Huub. "Ik ga je niet lopen f*cken, het is waar”, houdt Herma vol. "Eric? Hebben wij gezoend?", vraagt Huub. "Ik weet het echt niet meer", reageert Eric. "Ik vind jullie wel een leuke 'match' samen", concludeert Herma. Wij ook...
tien.tv
kutverhaal
Hmm. Toch heb ik 'm onder de douche geen regenjas aan zien doen. En het meisje waarmee hij in de douche heeft gebaldquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Eric was condooms uit aant delen zover ik me kan herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |