zou ze dan nu ook uit wraak de stemming tegen gaan houden??quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:00 schreef Darklight het volgende:
Valt me mee, verteld die het toch
Amanda wil niks meer met hem te maken hebben
Ik hoop dat dat ook nog even ter sprake komt aan de ontbijttafel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:02 schreef Darklight het volgende:
Huub wilde zelf niet
Hij weet dat ie het beter zelf kan vertellen. Als ze het van iemand anders zou moeten horen komt het veel harder aan en weet ze dat ie niet te vetrouwen is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:01 schreef maikel112 het volgende:
waaah hij heeft het verteld, niet gedacht
Vanavond. Uiterlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:04 schreef avonne het volgende:
Wanneer zullen ze weer neuken?
griekse die met de soca boys wasquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:05 schreef THCees het volgende:
met wie heetf brainless sex gehad dan ???
Binnen een week neuken ze weer.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:07 schreef jacqjacq het volgende:
geweldig dit, amanda is op het moment ijzersterk in haar reactie en houding, ze speelt ijskonijn en doet het goed.
ze wordt er misselijk van zegt ze tegen brian, en brian staat met zijn bek vol met tanden
ja goedmaaksex is the best!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:06 schreef Dogga het volgende:
hij heeft het verteld omdat ze het gistere met der dronken kop toch al vermoede
en binnen 3 dagen hebben ze weer sex
wel eerlijk, zou me trowuens niets verbazen als amanda vanavond weer zit te krikken met brian, amnda is een lief meisje maar erg makkelijkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:04 schreef Nasp het volgende:
[..]
Hij weet dat ie het beter zelf kan vertellen. Als ze het van iemand anders zou moeten horen komt het veel harder aan en weet ze dat ie niet te vetrouwen is.
inderdaad kan ik weer terug naar me bedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:07 schreef AnTjUh het volgende:
nou brain ga ff met huupie in conflict nou
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Binnen een week dag neuken ze weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |