Misschien Amanda maar eens een briefje schrijvenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dus niemand echt... Hmmm Jammer Brian gaat waarschijnlijk weer in denial.. Tegen Amanda: Omdat jij andere zoende.. ben ik ook maar gaan zoenen ofzo... ( Tis natuurlijk nooit Brian's zijn schuld )
Wel balen dat niemand van de anderen hem heeft zien N**ken.. Er zijn wel twee mensen in die slaapkamer geweest tijdens die actie.. maar dat waren buitenstaanders... Ik hoop toch zo dat Brian een keer om de oren geslagen wordt met zijn eigen leugens..
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:51 schreef Dogga het volgende:
het is toch triest...Ik heb gewoon me wekker gezet omdat ik niets wil missen
douchedeuren rammelen???quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Weet eigenlijk iemand anders van de bewoners, behalve Natas, dat Brian de douchedeuren heeft laten "rammelen"?
Same here.....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
Ik werd uit mezelf wakker, misschien 4 uurtjes geslapen ofzo.![]()
Amanda heeft met Huub gezoend.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:49 schreef mootie het volgende:
Herma......... huub en eric hebben niet gezoend!
Huub was nuchter.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:53 schreef maikel112 het volgende:
Huub weet het toch nog wel van dat deken
Die heeft een alcohol verbod dus jaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:53 schreef maikel112 het volgende:
Huub weet het toch nog wel van dat deken
Tijdens zijn verwoede pogingen om klaar te komen in een onbeschermd danseresje ..rammelden de douchedeuren aardig op en neer. Duidelijk?quote:
Ja, Eric en Huub hebben met Amanda gezoend.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:51 schreef Kaleddis het volgende:
Wat irritant weer zeg. Herma verteld dat Eric en Huub hebben gezoend, helemaal niet waar en Natasia vergeet voor het gemak even dat Brian de dekens als een malloot van Amanda af heeft getrokken![]()
Hoop dat de waarheid nog wel ff naar boven komt vandaag.
ik iets langer..van 4 tot kwart vooor 9quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
Ik werd uit mezelf wakker, misschien 4 uurtjes geslapen ofzo.![]()
Bahquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nu gaat Brian zijn momentje vast pakken om verder op Amanda in te praten en haar te Brianwashen met leugens.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:57 schreef Darklight het volgende:
Huub lag toch helemaakl niet in bed?
Zit die Brain weer te liegen
durft tie niequote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:58 schreef Darklight het volgende:
Als die nou ook ff verteld wat hij heeft gedaan
Idd, wat een walgelijk WALGELIJK figuur.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:59 schreef avonne het volgende:
Brian is weer de held die Amanda behoedt voor slechte dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |