Was het niet zo dat jij afglopen nacht vertelde dat je Palma zou missen en dat aan de ochtendploeg zou overlaten?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Door het uitpersen van een verse Senseo miste ik jullie beider constateringen. Diefstal van een broek, ongeoorloofd ledigen van de zakken en praten zonder zender met een Surinaamse Dame.... Tenminste 3 rode kaarten zou ik dan zeggen !
Helemaal Topquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:16 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Was het niet zo dat jij afglopen nacht vertelde dat je Palma zou missen en dat aan de ochtendploeg zou overlaten?![]()
Voor als je zo naar je werk moet, geniet van je koffie en werk ze.![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:18 schreef Gast_op_afstand het volgende:
DGK maakt je gek! Vannacht weer te lang zitten streamen... Nu zit ik op mijn werk, kom ik er achter dat ik me een uur vergist had vanmorgen... Een uur te vroeg begonnen en ik kom er nu net pas na 3 kwartier werken achter... Ik vond het al rustig en verdacht weinig collega's ... Maar eigenlijk kwam ik er achter omdat Palma maar niet kwam... plots keek ik eens goed op de tijd.. na 5 minuten verbazing.. kwam de![]()
Goed.. laat de dag maar beginnen!![]()
Kan je een uur vroeger naar huis om vervolgens daar weer aan de streams gekluisterd te zittenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:18 schreef Gast_op_afstand het volgende:
DGK maakt je gek! Vannacht weer te lang zitten streamen... Nu zit ik op mijn werk, kom ik er achter dat ik me een uur vergist had vanmorgen... Een uur te vroeg begonnen en ik kom er nu net pas na 3 kwartier werken achter... Ik vond het al rustig en verdacht weinig collega's ... Maar eigenlijk kwam ik er achter omdat Palma maar niet kwam... plots keek ik eens goed op de tijd.. na 5 minuten verbazing.. kwam de![]()
Is mi ook een keer overkomen. Zelfs nog bij het postkantoor langsgereden om post op te halen maar postkantoor was dicht. Dacht nog dat ze aan het staken waren ook. Op kantoor ook alles rustig maar het bleef te lang rustig.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:18 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Je hebt van die dagen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:21 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Is mi ook een keer overkomen. Zelfs nog bij het postkantoor langsgereden om post op te halen maar postkantoor was dicht. Dacht nog dat ze aan het staken waren ook. Op kantoor ook alles rustig maar het bleef te lang rustig.
Bleek het zondag te zijn![]()
Tja, net een echte werkdag.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:24 schreef maikel112 het volgende:
wat heb ik toch eigenlijk een fijne baan, niemand die over me waakt.
8 uur lang streams + fok aan
Het heeft dus ook voordelen radioactief te zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:24 schreef maikel112 het volgende:
wat heb ik toch eigenlijk een fijne baan, niemand die over me waakt.
8 uur lang streams + fok aan
Eens kijken.. niemand let op je en je kunt de hele dag streams kijken.. dus:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:27 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Ik bedoel op me werk he, dus betaald streams kijken![]()
Whooow, jij lijkt wel Wilgo The Second. De eerste Wilgo krijgt ook betaald om naar de streams te kijken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:27 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Ik bedoel op me werk he, dus betaald streams kijken![]()
die foto komt niet van de camera hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 06:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zie Huub's weblog - het fototoestel is 'weg' volgens Brian .......
[afbeelding]
Ik vermoed dat hij betaald wordt om NIET meer te kijkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Whooow, jij lijkt wel Wilgo The Second. De eerste Wilgo krijgt ook betaald om naar de streams te kijken.
- Talpa/Tien Undercover mannetjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Eens kijken.. niemand let op je en je kunt de hele dag streams kijken.. dus:
- Jeugdzorg? belast met de kids van Natas?
- gevangenen bewaker?
- Ambtenaar?
- Baantje in het bedrijf van je vader?
- Of een ander vooroordeel?
![]()
Staat zeker weer heel de familie klaarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:32 schreef CARLAK het volgende:
Palma wekt Natasia. Ze moet om half 10 haar rijbewijs ophalen.
- Hij vertelde Amanda dat hij 'niets' had gedaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Weet eigenlijk iemand anders van de bewoners, behalve Natas, dat Brian de douchedeuren heeft laten "rammelen"?
Ik weet waar de foto vandaan komt, maar dat is gewoon een foto die huub van het net heeft geplukt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kijk 'ns ff op Huub's weblog ........
YEP !quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:38 schreef CARLAK het volgende:
Natasia geeft nu Ilona de schuld. Praat ze nu tegen Herma? Zo te horen wel. Gaat over Party stuk.
Aha, jij hebt een geheime bron ? En dat kun je natuurlijk niet vertellen ..... Wij snappen je helemaal !quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet waar de foto vandaan komt, maar dat is gewoon een foto die huub van het net heeft geplukt.
Doe nou niet zo...... voor mij ziet die foto er veel te gestyleerd uit, het meisje lijkt niet eens op die griekse en de omgeving klopt niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Aha, jij hebt een geheime bron ? En dat kun je natuurlijk niet vertellen ..... Wij snappen je helemaal !
v o o r k e u r s b e h a n d e l i n g e nquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:43 schreef CARLAK het volgende:
Waarom mogen we het gesprek van Natasia en Herma niet horen maar moeten naar Amanda in handdoek kijken?
Dus niemand echt... Hmmm Jammer Brian gaat waarschijnlijk weer in denial.. Tegen Amanda: Omdat jij andere zoende.. ben ik ook maar gaan zoenen ofzo... ( Tis natuurlijk nooit Brian's zijn schuld )quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
- Hij vertelde Amanda dat hij 'niets' had gedaan
- Huub stond bij zijn kamerdeur toen hij buitenkwam met het juffie
- Eric stond opo dat moment in de woonkamer ......
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:48 schreef Loserkid het volgende:
Huub en eric hebben heul niet gezoend toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |