Voor 10.000 euro kan veel jaren op vakantiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:29 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
hmmm als hij brian er voor geslagen heeft is het een goed doel toch..
Informeer eens bij een ander goudenkooi-forum, waar ze geld verdienen aan gratis filmpjes .......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echtniet, het was niet mijn idee dat ik dat huis in moest, bovendien heb ik vanaf het begin gegilt dat ik gesponsord wou worden door FOK.
Grote bek valt wel mee lijkt me: ik ben gewoon benieuwd naar verzoeknummertjes van fokkerts..
Iedereen heeft hier een grote bek: "als ik in dat huis zou zitten dan!..."
De enige manier dat iemand mij die kutkooi in krijgt is door mij het geld te sponsorren..
Ik ga nog liever dood dan dat ik mijn eigen zuurverdiende geld op het spel zet![]()
Als jij denkt dat je een betere kandidaat bent: mijn zege (en 10 euro bijdrage) heb je bij deze![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Informeer eens bij een ander goudenkooi-forum, waar ze geld verdienen aan gratis filmpjes .......
Oh, sorry Ja dat ben ik en ik schaam me er niet voorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:29 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Repeat: ben jij die vent in je user-icon?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij wilt toch niet meebetalen om een arme, zielige, kansloze Antiliaan met tijdelijk gebrek aan moederliefde te laten slaan
En als Huub nou tegen je zegt: "er kan maar een etterbak in de kooi zijn" ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bedoelde het dan ook andersom: ik zou hem MIJ laten slaan![]()
En dan als een huillie: fysiek geweld!![]()
Moet ik toch eens binnenkort beter kijken in de metro.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oh, sorry Ja dat ben ik en ik schaam me er niet voor![]()
Dan gaat ie toch lekker naar huis?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:36 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
En als Huub nou tegen je zegt: "er kan maar een etterbak in de kooi zijn" ?
van 10 euro nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Voor 10.000 euro kan veel jaren op vakantie![]()
![]()
Ik hoor Huub al zingen : "Nick weer naar huis toe, Nick weer naar huis toe"quote:
Huub zou het met mijn echte naam zingenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik hoor Huub al zingen : "Nick weer naar huis toe, Nick weer naar huis toe"
Good Luck My Friend, je bent niet echt indrukwekkendquote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huub zou het met mijn echte naam zingen![]()
En ik denk dat als je door huub z'n liedjes je al uit het veld zou laten slaan, je net zo hard niet in die kutkooi thuis hoort als jaap![]()
Maar even serieus: en zonder die Ian_Nick wil het huis in Bullshit; wat n00bs zoals Japie volgens mij moeten begrijpen is de "kracht" van sommige spelers...
Eerst de zwakke dr uit werken, en daarna pas beginnen aan iemand als Huub...
Naast de zwakkeren lijkt het mij handiger iemand die sterk eruit te werken als hij even een zwakke kant laat zien.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huub zou het met mijn echte naam zingen![]()
En ik denk dat als je door huub z'n liedjes je al uit het veld zou laten slaan, je net zo hard niet in die kutkooi thuis hoort als jaap![]()
Maar even serieus: en zonder die Ian_Nick wil het huis in Bullshit; wat n00bs zoals Japie volgens mij moeten begrijpen is de "kracht" van sommige spelers...
Eerst de zwakke dr uit werken, en daarna pas beginnen aan iemand als Huub...
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Good Luck My Friend, je bent niet echt indrukwekkend![]()
Via De Gouden Poort lijkt een hele beste optiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:50 schreef de_kolonel het volgende:
Hoe zou jij bijvoorbeeld Brian er uit werken?
Mocht die vraag aan mij zijn:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:50 schreef de_kolonel het volgende:
Hoe zou jij bijvoorbeeld Brian er uit werken?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Via De Gouden Poort lijkt een hele beste optie
Is dit de rouwkaart van 'Ian_Nick' en een uitnodiging voor de crematie ? Stuur me a.u.b. een foto van de rijk gevulde koffietafel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet ineens vijandelijk gaan doen!!
![]()
Ik heb nooit beweerd dat ik de perfecte kandidaat zou zijn of wat dan ook!
Ik probeerde enkel serieus in te gaan op je vraag![]()
En de lol van Ian_Nick d'r in is er nu wel vanaf, net als dat Kastanova gebeuren wat ik ook niet erg geslaagd vond...
Neem mijn "ik-ga-de-kutkooi-in" posts niet te serieus, want zo zijn ze absoluut niet bedoeld![]()
Nein, dit is mijn "dat gelul over ik in die kooi is vrij surrealistisch" post.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Is dit de rouwkaart van 'Ian_Nick' en een uitnodiging voor de crematie ? Stuur me a.u.b. een foto van de rijk gevulde koffietafel.
Maar je studeert dus in Utrecht?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mocht die vraag aan mij zijn:
Brian zijn zwakke punt is duidelijk zijn "parra bradda" gebeuren,
Ik zou hem zieken tot hij zich niet meer in kan houden en mij op mijn bek hoekt..
Dat heb ik er best voor over...
Ik hoop dan ook dat dat gaat gebeuren.
Met alle respect, ik denk niet dat dat de manier is. Die vent is een defensieve slak die in zijn schulp kruipt. Heeft 'ie geleerd op die eilanden waar zwijgen goud (en de enigste manier om te overleven) is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mocht die vraag aan mij zijn:
Brian zijn zwakke punt is duidelijk zijn "parra bradda" gebeuren,
Ik zou hem zieken tot hij zich niet meer in kan houden en mij op mijn bek hoekt..
Alleen voor beschuit kom ik eruit .....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, dit is mijn "dat gelul over ik in die kooi is vrij surrealistisch" post.
Mocht je echt heel erg zin hebben in een rijk gevulde koffietafel kan je altijd langskomen.
Geef van tevoren even aan wanneer je van plan bent te komen, dan regel ik cake...
En hoe zie jij dat mat-zetten voor je?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:58 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Met alle respect, ik denk niet dat dat de manier is. Die vent is een defensieve slak die in zijn schulp kruipt. Heeft 'ie geleerd op die eilanden waar zwijgen goud (en de enigste manier om te overleven) is.
Je moet je juist bij die vent inlikken, hem zijn depressieve ontboezemingen laten doen, en hem dan kei-hard mat zetten.
Dat gaat dus never gebeurenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
nee ? ik hoop het wel..maar hij heeft zich goed ingehouden...voor iemand die zo agressief op me overkomt dan...quote:
Hij is pas parra te krijgen als je op zijn gevoel gaat zitten. Lik je bij hem in, stel Huub op de hoogte van je plan, vraag door over zijn moeder en maak hem dan he-le-maal gek met de dingen die hij je in vertrouwen over dat wijf heeft verteld. Andere pesterijen ziet hij als systematiek en die komen dus niet aan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 06:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En hoe zie jij dat mat-zetten voor je?
Want je zou heel goed gelijk kunnen hebben, ik basseer mijn uitspraken op bijvoorbeeld die keer dat hij tegen de douche deur liep te rammen bij Huub, volgens mij is hij vrij makkelijk "parra" te krijgen...
Kan je jou theorie nader verklaren?
Trustenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 06:04 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
nee ? ik hoop het wel..maar hij heeft zich goed ingehouden...voor iemand die zo agressief op me overkomt dan...
nou goed ik ga slapen...hadden jullie trouwens al de weblog van huub gelezen hij heeft hem geupdate..niet echt iets bijzonders maarja..
truste
Een goede fake-photo-soup en een aardirg briefje van zijn moeder op de wallenquote:
Dát noem ik dus een strategie...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 06:04 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Hij is pas parra te krijgen als je op zijn gevoel gaat zitten. Lik je bij hem in, stel Huub op de hoogte van je plan, vraag door over zijn moeder en maak hem dan he-le-maal gek met de dingen die hij je in vertrouwen over dat wijf heeft verteld. Andere pesterijen ziet hij als systematiek en die komen dus niet aan.
Yup, die had zelfs hele (naam)topics met inzamelingsacties lopen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 06:10 schreef de_kolonel het volgende:
Oh ja, ene Kastanova wou ook in de kooi. Dat is toch die blitse verhalen-verteller?
Volgens mij is het gewoon een nerd die de break-out goed heeft doorgelezen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 06:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, die had zelfs hele (naam)topics met inzamelingsacties lopen...
Nooit wat geworden geloof ik.
Gelijk heb je + Insgelijksquote:Op vrijdag 2 maart 2007 06:13 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een nerd die de break-out goed heeft doorgelezen.
Anyways, ik ga knorren. Truste!
Zit jij ook al te wachten op Palma ? Een van de eerste keren dat ik hoop dat Palma komt .......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 06:54 schreef happyme28 het volgende:
Goedemorgen! DAt was een gezellig nachtGert bedankt voor de update!
En Huub was helemaal nuchter??? Zal dit de breuk veroorzaken tussen Brian en Amanda???
Ik kan niet wachten op het ontbijt hahaha
Wel een groot onderzoek voor een Hdnkkkquote:Groot onderzoek naar chlamydia
Er komt een groot onderzoek onder jongeren naar de geslachtsziekte chlamydia. Ruim 300.000 jongeren van 16 tot 30 jaar uit de regio's Amsterdam, Rotterdam en Zuid-Limburg krijgen een uitnodiging om een test te doen.
.....
Voorheen werd Natasia met een rijschool auto naar een parkeerterrein gebracht om Wilgo te ontmoeten. Dat is inmiddels bekend geworden. Daarom organiseren ze in de villa zg "soca-boy-party's". Wilgo kan dan ongezien een uurtje met Natasia doorbrengen. Ter camouflage gebruiken ze een lesauto om Wilgo van/naar de villa te brengen en Wilgo krijgt een dure cognac om niet te vroeg af te knappen op Natsasia.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:32 schreef -Splash- het volgende:
Zijn er trouwens bewoners die rijles hebben ?
Ik zag een rijschool auto uit de Goyergracht-zuid komen en geloof me... dat is geen weg die je als rijschoolhouder even in je vaste route lijst opneemt
Spitsvondig!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voorheen werd Natasia met een rijschool auto naar een parkeerterrein gebracht om Wilgo te ontmoeten. Dat is inmiddels bekend geworden. Daarom organiseren ze in de villa zg "soca-boy-party's". Wilgo kan dan ongezien een uurtje met Natasia doorbrengen. Ter camouflage gebruiken ze een lesauto om Wilgo van/naar de villa te brengen.
Kijk even in het update topic, daar staan foto's en een linkje naar een filmpje.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:08 schreef maikel112 het volgende:
damn net 7 cossen gelezen, wat een feest!!
Zijn er youtube filmpjes van??
Tnx!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:10 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kijk even in het update topic, daar staan foto's en een linkje naar een filmpje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |