quote:Op vrijdag 2 maart 2007 04:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Helaas f*ck ik niet met gekloonde kutten
Die Cora met haar 97 kg komt toch pas net kijken - een paar keer daten in een bungalow-park van haar pappie.....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 04:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt is Japie uitgeschakeld, die drank avond van hem heeft hem de das om gedaan, nu houd hij vast aan die kudt Cora van hem, die hem verboden heeft alcohol te consumeren...
Voorlopig geloof ik niet eensch dat hij echt een relatie met haar heeft..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 04:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die Cora met haar 97 kg komt toch pas net kijken - een paar keer daten in een bungalow-park van haar pappie.....
Dacht jij echt dat zoiets een spectaculaire trouwpartij zou opleverenHummie zou er wellicht van dromen.
Het was een soort van net-geen-orgie...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 04:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedemorgen.... Kolere zeg, heb ik een avond gemistSnel even de cossen doorgebladerd, hahaha, het klopt wel FP bericht dat Tien vulgairder moet worden
Gelukkig heeft Huub Amanda niet geneukt zeg!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 04:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was een soort van net-geen-orgie...
-edit- laat maar........quote:Op vrijdag 2 maart 2007 04:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ga terug je mand in schijthond
Ik geloof dat iedereen naar bed is, dus je zit veiligquote:Op vrijdag 2 maart 2007 04:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Huub Amanda niet geneukt zeg!!
Ik ga werken, later! En niet teveel COSSEN vollullen hé![]()
Dat was het inderdaad!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 04:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Laters iedereen, het was weer leuk![]()
Bedankt voor je Bongetjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 04:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was het inderdaad!
btw: welkom in mijn sig!![]()
![]()
![]()
En dáár snap ik dan weer serieus geen kut vanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bedankt voor je Bongetje![]()
Dat leer je pas op 'latere leeftijd' ......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dáár snap ik dan weer serieus geen kut van![]()
Guess so...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat leer je pas op 'latere leeftijd' ......![]()
"What comes around, goes around" Zie [COS #647] Wachten op ontbijt met Huub en Brian pagina 1quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Guess so...![]()
Van wie was ik nou een kloon?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"What comes around, goes around" Zie [COS #647] Wachten op ontbijt met Huub en Brian pagina 1
Dude, je denkt nogsteeds dat ik een kloon ben...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nu al weer uit je sig ......
![]()
Ik heb het ook gelezen een Rukprogramma voor een goed doelquote:Op vrijdag 2 maart 2007 04:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was een soort van net-geen-orgie...
Nein... allemaal kansloosquote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:14 schreef de_kolonel het volgende:
Allemaal vrij morgen?
Jammer, je begint al de eerste woorden te schreeuwen...... Beetje Natasia-trekjes ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude, je denkt nogsteeds dat ik een kloon ben...
Ik ben lees ECHT allang genoeg mee om te weten dat dat een belediging is![]()
Wanneer ga je het huis in?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude, je denkt nogsteeds dat ik een kloon ben...
Ik ben lees ECHT allang genoeg mee om te weten dat dat een belediging is![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jammer, je begint al de eerste woorden te schreeuwen...... Beetje Natasia-trekjes ?
Ja Henk, het gaat richting 'rukken' of 'gerukt worden' ..........quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen een Rukprogramma voor een goed doel![]()
![]()
Dude, sponsor mij het huis in en ik rag elk fucking taboe naar de tering daarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wanneer ga je het huis in?
Volgens Jaap binnen 2 weken
Moet je wel geld hebben tuurlijk![]()
Grote bekken zijn er hier altijd wel geweest![]()
Dan maar DGK met wip ik die of krijg ik de kans bij diequote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja Henk, het gaat richting 'rukken' of 'gerukt worden' ..........
nou wat was het rek. nr nou dan....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude, sponsor mij het huis in en ik rag elk fucking taboe naar de tering daar![]()
Druk je eens wat nader uit elkaar .........quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude, sponsor mij het huis in en ik rag elk fucking taboe naar de tering daar![]()
Hey kolonel, zeg eens 'a' .......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:19 schreef de_kolonel het volgende:
Wat denken jullie, zouden die dmes van vnavond hoeren zijn?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Druk je eens wat nader uit elkaar .........
ja dat heb je met snurkende mensen in de kamer....ook 1 van de redenen dat ik het dus nog geen week zou uithouden in dat huis...elk geluidje irriteert me en dan kank niet slapen..dus dat zou gezellig wordenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben jij nog wakker?![]()
Ik heb voor de aanmelding gezorgd, de giro laat ik aan jullie over![]()
Oh sorry, ik dacht dat ik onder mijn "geefmegeentjoerie" account was ingelogd.....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hey kolonel, zeg eens 'a' .......
En tien rooie naar de pleuris helpen in 2 dagenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik überhaupt word uitgenodigd voor een screening...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:22 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja dat heb je met snurkende mensen in de kamer....ook 1 van de redenen dat ik het dus nog geen week zou uithouden in dat huis...elk geluidje irriteert me en dan kank niet slapen..dus dat zou gezellig worden![]()
maar laat je het wel weten als je screening hebt dan?
Ben jij dat, in je user-icon?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En tien rooie naar de pleuris helpen in 2 dagen
Doe jij je grote bek maar in een ander forum , doeiiiiiiiiii![]()
Ik neem al genoegen met 10 cent hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Goede Promo ??? Klinkt een beetje als KingNick ........ Een doublure van KingJaapquote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Mocht ik naar die kooi gaan...
Het eerste wat ik doe is 20 shirts laten drukken met FOK.NL op voor EN achterkant..
Reclame ZAL ik maken![]()
Bovendien heb ik al beloofd dat ik ga zorgen dat Brian mij voor mijn bek hoekt zodat hij mag oprotten...
EN ik heb al gezegd dat IEDERE fokker een verzoek mag doen, als ik die kooi in kom ga ik mijn best doen om elk verzoek te realiseren![]()
Goeie Promo of niet?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Goede Promo ??? Klinkt een beetje als KingNick ........ Een doublure van KingJaap
quote:
Ik vind je promo ook niet echt je dat met al die verzoekjes. Niet echt een persoonlijkheid als wij dat moeten gaan vertellen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik neem al genoegen met 10 cent hoor![]()
Wat heb je de kooi als persoon te bieden?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Dat zou je nog vies tegenvallen denk ik...
hmmm als hij brian er voor geslagen heeft is het een goed doel toch..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Lijkt wel een soort Webcaptain nieuwe stijl ........quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:27 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die hebben we in de vorige bb's en wat ik veel al gehad
Als je zo'n grote bek hebt sluit je een lening af en gaat ervoor![]()
Verder suc6
Repeat: ben jij die vent in je user-icon?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:27 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Verder suc6
Echtniet, het was niet mijn idee dat ik dat huis in moest, bovendien heb ik vanaf het begin gegilt dat ik gesponsord wou worden door FOK.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:27 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Verder suc6
Jij wilt toch niet meebetalen om een arme, zielige, kansloze Antiliaan met tijdelijk gebrek aan moederliefde te laten slaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:29 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
hmmm als hij brian er voor geslagen heeft is het een goed doel toch..
Ik bedoelde het dan ook andersom: ik zou hem MIJ laten slaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij wilt toch niet meebetalen om een arme, zielige, kansloze Antiliaan met tijdelijk gebrek aan moederliefde te laten slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |