Het lukt Jaap nog niet best om het de heren erg lastig te maken!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geweldig, Jaap is net terug met de nieuwe batterijen en Huub + Eric besluiten te gaan slapen
Divreetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zou het aanpassen.........Die eet.......![]()
Doe je bestquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:43 schreef Ashrak het volgende:
Nou het ziet er naar uit dat ze gaan slapen. Laat ik ook nog maar een paar uurtjes proberen te pakken.
Slaap lekker allemaal
Carlos wilt pas na een week beginnen, die onderzoekt eerst in hoeverre het verantwoord is om met hem aan de slag te gaan. Tot die tijd, zet hij duidelijk nog even de bloemetjes goed buiten. Of hij het na die week kan opbrengen daadwerkelijk serieus aan de slag te gaan is natuurlijk nog de vraag. Time will tell, ik geef hem ieder geval een goede kans dat hij 50 kilo kwijtraakt, gezien de resultaten uit zijn verleden, ondanks dat die geen garantie voor de toekomst bieden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:42 schreef Mika25 het volgende:
Hij weegt 200 kilo, met 2meter lengte zal dat wel zo`n 120 kilo vet zijn. Hij kan dan wel minder gaan eten/drinken, maar om af te vallen moet dat wel verbrand gaan worden. Dus zolang ie niet regelmatig beweging krijgt gaat ie dus echt geen 50 kilo afvallen.
hij ligt nog niet hoor.........quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:44 schreef Alfaro het volgende:
Je kan veel zeggen maar ik vind het wel netjes van Jaap dat hij zijn schoenen uitdoet om geen lawaai te maken...
Denk dat dat een andere reden heeft, want ik zie hem regelmatig zonder schoenen lopen. Daarnet boven stonden die schoenen ook op de tafel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:44 schreef Alfaro het volgende:
Je kan veel zeggen maar ik vind het wel netjes van Jaap dat hij zijn schoenen uitdoet om geen lawaai te maken...
Nu niet, morgen niet en waarschijnlijk nooit niet. Heb je gezien hoe hij klapjes kreeg van Huub nadat de kok Marc was vetrokken ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:42 schreef demins het volgende:
[..]
Het lukt Jaap nog niet best om het de heren erg lastig te maken!
Als hij 100 kilo afvalt zit hij op een BMI van 25 wat gezond is voor zijn lengtequote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:42 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij weegt 200 kilo, met 2meter lengte zal dat wel zo`n 120 kilo vet zijn. Hij kan dan wel minder gaan eten/drinken, maar om af te vallen moet dat wel verbrand gaan worden. Dus zolang ie niet regelmatig beweging krijgt gaat ie dus echt geen 50 kilo afvallen.
Figuurlijke klapjes misschien, maar alsnog: KLAPJES...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nu niet, morgen niet en waarschijnlijk nooit niet. Heb je gezien hoe hij klapjes kreeg van Huub nadat de kok Marc was vetrokken ?
De reden is eenvoudig. Hij moet een stoel hebben anders kan hij z'n schoenen niet aan/uit trekken. Beneden staan geen stoelen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:45 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk dat dat een andere reden heeft, want ik zie hem regelmatig zonder schoenen lopen. Daarnet boven stonden die schoenen ook op de tafel.
Was dat zijn bedoeling dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:42 schreef demins het volgende:
[..]
Het lukt Jaap nog niet best om het de heren erg lastig te maken!
Sylvia ligt naast Eric...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik hoorde een vrouwenstem 'gezellig' zeggen. Wie is er wakker?
Is hij dus toch niet zo slim als hij zelf pretendeerde te zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:50 schreef Mika25 het volgende:
Denk niet dat hij het serieus moeilijk wil maken voor Huub (en Eric) ook al zegt ie dat. Alles wijst er op dat hij "een soort van" vriendschap zoekt, hij beseft alleen nog niet dat het daar misschien te laat voor is.
Dat was Eric........tegen Huubquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
NU geloof ik jequote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:50 schreef Mokum020 het volgende:
Ik hou het nu echt voor gezien............![]()
![]()
![]()
Eric doet vaker dat vrouwenstemmetje naquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het waren die 100 contactpunten zeker niet waard.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is hij dus toch niet zo slim als hij zelf pretendeerde te zijn
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De reden is eenvoudig. Hij moet een stoel hebben anders kan hij z'n schoenen niet aan/uit trekken. Beneden staan geen stoelen.
I Knew it!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eric doet vaker dat vrouwenstemmetje na
Maar hij is een schaker! Dan moet hij wel slim zijn toch?!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:52 schreef Mika25 het volgende:
Well...het feit dat hij het verkeerde groepje gekozen heeft, ook al heeft hij research gedaan en info van vrienden (heeft ie die?) gekregen heeft, is ook een duidelijke indicatie dat ie niet echt slim is
Het schort nog al aan E.Q. bij meneer. Zo ook de excuses naar Sylvia die uitblijft over zijn gedrag op die dronken avond.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:52 schreef Mika25 het volgende:
Well...het feit dat hij het verkeerde groepje gekozen heeft, ook al heeft hij research gedaan en info van vrienden (heeft ie die?) gekregen heeft, is ook een duidelijke indicatie dat ie niet echt slim is
Vind het soms gewoon zielig overkomen, als hij nou eens direct naar de goedbedoelde adviesen had geluisterd en naar syl was gegaan had hij nog wat kunnen redden maar helaas.... wie weet komt het nog goed kijk maar naar Nena die trok ook bij richting SHE en na vanavond denk ik dat Amanda ook die kant op trekt.....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:50 schreef Mika25 het volgende:
Denk niet dat hij het serieus moeilijk wil maken voor Huub (en Eric) ook al zegt ie dat. Alles wijst er op dat hij "een soort van" vriendschap zoekt, hij beseft alleen nog niet dat het daar misschien te laat voor is.
Tja...daar is eigenlijk nog niemand achter. Hij hoord in ieder geval intelligent te zijn. Misschien is ie alleen intelligent qua analyzeren van patronen en niet met menselijke contacten. Zo heb je ook mensen die heel goed in wiskunde zijn maar echt superslecht in talen zijn...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar hij is een schaker! Dan moet hij wel slim zijn toch?!![]()
Is Syl overigens de enige die hij nog een excuses verschuldigd is?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het schort nog al aan E.Q. bij meneer. Zo ook de excuses naar Sylvia die uitblijft over zijn gedrag op die dronken avond.
Hij zei toch dat hij autistisch was?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:52 schreef Mika25 het volgende:
Ben benieuwd of Amanda Huub er nog uitstemt na vanavond.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:55 schreef Alfaro het volgende:
[..]
Vind het soms gewoon zielig overkomen, als hij nou eens direct naar de goedbedoelde adviesen had geluisterd en naar syl was gegaan had hij nog wat kunnen redden maar helaas.... wie weet komt het nog goed kijk maar naar Nena die trok ook bij richting SHE en na vanavond denk ik dat Amanda ook die kant op trekt.....
Hij schijnt ook iets bij Amanda gedaan te hebben?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is Syl overigens de enige die hij nog een excuses verschuldigd is?
Ja hij heeft amanda in dr neptiet geknepen, maar ik begreep dat hij daar zijn excuses al voor heeft aangeboden...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hij schijnt ook iets bij Amanda gedaan te hebben?
Naast dat hij iedereen beledigt heeft, zelfs het personeel, redaktie etc... Waren z`n verbale beledigingen voornamelijk richting Amanda en Sylvia (sex-georienteerd), vooral Sylvia heeft de meest walchelijke dingen moeten aanhoren. Wat wel sterk van haar was is dat ze niet weggelopen was en duidelijk liet zien dat ze niet onder de indruk was.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hij schijnt ook iets bij Amanda gedaan te hebben?
Walgelijke vent is het ook he. Totaal geen manieren, en tegelijk zo labiel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 04:00 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Naast dat hij iedereen beledigt heeft, zelfs het personeel, redaktie etc... Waren z`n verbale beledigingen voornamelijk richting Amanda en Sylvia (sex-georienteerd), vooral Sylvia heeft de meest walchelijke dingen moeten aanhoren. Wat wel sterk van haar was is dat ze niet weggelopen was en duidelijk liet zien dat ze niet onder de indruk was.
Tegen Amanda heeft ie naast de beledigingen ook nog eens in haar borsen geknepen.
Kan me ook nog wel vaag iets herrinneren dat ie Sylvia "ergens" gepakt heeft waarop ze zei "nou moet je toch echt ophouden" of iets dergelijks...
Tuurlijk. Morgen is ze weer het slaafje van Brainless, hij zal het allemaal zo draaien dat hij haar wilde beschermen tegen Huub (deken incident). En z`n konijn-partij met die griekse zal ie gewoon ontkennen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ben benieuwd of Amanda Huub er nog uitstemt na vanavond.
Autistische mensen hebben dus vaak grote talenten maar zijn erg slecht op sociaal gebiedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Tja...daar is eigenlijk nog niemand achter. Hij hoord in ieder geval intelligent te zijn. Misschien is ie alleen intelligent qua analyzeren van patronen en niet met menselijke contacten. Zo heb je ook mensen die heel goed in wiskunde zijn maar echt superslecht in talen zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |