Er staan nog geen items op, dus je kan nergens op reageren.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:32 schreef Sense het volgende:
nou jongens, laten we allemaal een vrindelijk berichtje op kingjaap.nl posten![]()
Hij is echt een waardeloze miljonair...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:32 schreef mootie het volgende:
Ahahah of Jaap uit een glas wil drinken!
Geloof me, ik had die site allang onder gespamt als het mogelijk was...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Er staan nog geen items op, dus je kan nergens op reageren.![]()
Een beetje milionair zuipt gewoon uit een pak..........quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:33 schreef Heathen het volgende:
Hahaha.. drink eens uit een glas zegt Stijn
Jij zou naar bed gaan, mijn beste!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een beetje milionair zuipt gewoon uit een pak..........![]()
Ik ook, oude studiegenoot. Zelfde type opmerkingen e.d. werd door het grootste gedeelte van de klas uitgekotst.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:33 schreef Mika25 het volgende:
Ik herken z`n flauwe stijl van opmerkingen van iemand die ik ooit kende. Jaap probeert wanhopig om "erbij te horen"
Die Carlos komt hooguit 2x per week...schiet niet echt opquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hij heeft in het verleden al een paar keer gepresteerd 50 kilo af te vallen. Zijn arts heeft hem verzocht dit kunstje nog eenmaal te herhalen zodat het slaginspercentage van zijn beoogde operatie hoger is. Dit kunstje kan hij zeker herhalen, zeker met zo een professionele trainer als Carlos erbij, en waarschijnlijk begeleiding van achter.
Ik kan zo snel niet iets verzinnen.....ik stel het uit tot morgen........quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:32 schreef Sense het volgende:
nou jongens, laten we allemaal een vrindelijk berichtje op kingjaap.nl posten![]()
Ik probeer hopeloos Huub zijn password te achterhalen zodat ik zijn weblog kan aanpassen met een berichtje voor hem.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geloof me, ik had die site allang onder gespamt als het mogelijk was...
Is voldoende, in het verleden verloor hij meer dan eens 50 kilo zonder Carlos.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die Carlos komt hooguit 2x per week...schiet niet echt op
pw: nooitmeernaarhuisquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik probeer hopeloos Huub zijn password te achterhalen zodat ik zijn weblog kan aanpassen met een berichtje voor hem.![]()
Niet doen ... daar krijgt hij problemen mee.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik probeer hopeloos Huub zijn password te achterhalen zodat ik zijn weblog kan aanpassen met een berichtje voor hem.![]()
6 liter melk?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoeveel heeft Jaap gedronken?
De reprimande die hij vanavond kreeg over zijn tafelmanieren is bepaald niet tot hem doorgedrongenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:33 schreef Heathen het volgende:
Hahaha.. drink eens uit een glas zegt Stijn
Jou neem ik niets meer kwalijk hoor!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk........kan het niet laten.......![]()
Ik kan Accesdiver wel effe opstarten om wat te 'brute forcen'quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Pls niet doenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik kan Accesdiver wel effe opstarten om wat te 'brute forcen'![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik kan Accesdiver wel effe opstarten om wat te 'brute forcen'![]()
Ik had niets anders verwacht eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De reprimande die hij vanavond kreeg over zijn tafelmanieren is bepaald niet tot hem doorgedrongen
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:38 schreef LuNaTiC het volgende:
hahaha
Huub: op het moment dat ie die batterijen heeft gehaald, zeggen we : thanks, en dan gaan slapen
Wanneer hij 9 flessen cola ipv 10 zuipt op een dag, valt het theoretisch al onder een dieet bij Jaap.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wanneer hij 9 flessen cola ipv 10 zuipt op een dag, valt het theoretisch al onder een dieet bij Jaap.
Ik zou het aanpassen.........Die eet.......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wanneer hij 9 flessen cola ipv 10 zuipt op een dag, valt het theoretisch al onder een dieet bij Jaap.
Hij weegt 200 kilo, met 2meter lengte zal dat wel zo`n 120 kilo vet zijn. Hij kan dan wel minder gaan eten/drinken, maar om af te vallen moet dat wel verbrand gaan worden. Dus zolang ie niet regelmatig beweging krijgt gaat ie dus echt geen 50 kilo afvallen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |