Niet lullen maar een foto maken en doormailen zodat iemand em hier kan posten.quote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:36 schreef Villalux het volgende:
Ik hoorde Brian net zeggen dat zijn reputatie kapot is....
Oh ik hoop zn leven, zn toekomst, zn alles!! Wat een ontzettende LUL is het!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:36 schreef Villalux het volgende:
Ik hoorde Brian net zeggen dat zijn reputatie kapot is..
Neuh, gaat wel lekker.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:35 schreef Gert het volgende:
Misschien kun jij me weer een beetje helpen relativeren APK, op de ekkedmie, I'm losing it.![]()
Welke reputatie?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:35 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoorde Brian net zeggen dat zijn reputatie kapot is
Zegt dat dan meteen nerd.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:35 schreef BBW het volgende:
[..]
Hij heeft met amanda gezoent, en met dat meisje waar brian mee heeft geneukt. (amanda trouwens 2x ofzo ;p)
O RLY
Net als in de dierentuin.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Logische, z'n eigendom is weggelopen. Dit soort mannetjes mogen neuken wie ze willen, maar als hun eigendom maar vreemd kijkt naar een man slaan ze haar meteen het ziekenhuis in. Hij zei het zelf ook al "ik sla haar helemaal verrot", maar NatasJa hield hem tegen...
Joh....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:36 schreef Villalux het volgende:
Ik hoorde Brian net zeggen dat zijn reputatie kapot is sorry kon het niet laten
We hebben NU heibel nodig!!! Brian op zijn zwakste moment!!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:37 schreef Ashrak het volgende:
Eric tegen Huub: "Schat dat wordt heibel morgen"
Sylvia is anders wel heen en weer geweest van de keuken naar de Jacuzzi met drank hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:36 schreef Suikeroom het volgende:
goed dat Sylvia weer onzichtbaar was.. als geweten van Huub weet ze waar ze afstand moet houden![]()
leggen we hem eerst op bed ok? heb nog rugpijn van de vorige keerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, gaat wel lekker.
En anders gooien we -net zoals bij Huub- gewoon Dormiplant in jouw Amstel Light.![]()
Ik post met alle liefde foto's van mezelf...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:37 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
oke laat het hem naar jou mailen dan ? ik kan nl ook niet uploade
Ja....nog ff en ze gaat op hem zitten...kom maar ff bij mama,does!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:38 schreef Nicoss het volgende:
Mag ik nou Brian, denkt Natas
WELKE REPUTATIE>>>>DIE VAN PLAYERPIMPquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:36 schreef Villalux het volgende:
Ik hoorde Brian net zeggen dat zijn reputatie kapot is
Ja ze zuigt hem helemaal leegquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ligt Natasia hem nu te pijpen of zie ik het verkeerd![]()
hij is zwaar over de piss omdat aman weet dat ie gebeukt heeft denk ik.quote:
Nee, Brian ging het eerst de jacuzzi uit en ging meteen neukenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:39 schreef Sonique het volgende:
Volgens mij dacht brian dat Amanda veel verder was gegaan met Huub, en heeft daarom die griekse geneukt.
Nu hij te horen kreeg dat er niets gebeurt was, en hij dat sletje onveilig geneukt heeft....
Tja....
Denk niet dat die meisjes hetzelfde medische onderzoek hebben gehadquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:40 schreef Suikeroom het volgende:
Brian is er dus weer op gewezen dat ie onveilig aan het sexen was![]()
Zei die dat?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:40 schreef Suikeroom het volgende:
De sletquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Eric heeft met een vrouw gebekt vanavond.
Heeft hij dit letterlijk gezegd?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:40 schreef Suikeroom het volgende:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:40 schreef scanman01 het volgende:
Toch blijf ik het verwonderlijk vinden dat Huub Amanda heeft kunnen weerstaan, ondanks dat ze dronken was. Het zal komen door het feit dat hij weet dat er camerá opstaan en dat het beter scoort als je niet doorzet, maar aan de andere kant was het wel heel verleidelijk. Huub heeft zich als een gentleman gedragen, maar wat had bv de gemiddelde fokker gedaan? Hoe dan ook, het was een zeer sterke zet
Ben je gek die Griekse wilde hij sowieso wel pakken maar tegen Natasia zegt hij dat het zover niet is gekomen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:39 schreef Sonique het volgende:
Volgens mij dacht brian dat Amanda veel verder was gegaan met Huub, en heeft daarom die griekse geneukt.
Nu hij te horen kreeg dat er niets gebeurt was, en hij dat sletje onveilig geneukt heeft....
Tja....
Party roddel bladquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:40 schreef Dogga het volgende:
wat is door Illona bevestigd?
En over sex met Amanda zou ik me na vanavond ook veel zorgen maken. Als ze dronken is, laat ze zich door alles en iedereen nemen!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:40 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Denk niet dat die meisjes hetzelfde medische onderzoek hebben gehad
Zou je het willen zien of heb je liever dat je het verkeerd ziet?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ligt Natasia hem nu te pijpen of zie ik het verkeerd![]()
Huub wil zijn neus pik natuurlijk niet in andermans zaken stekenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:40 schreef scanman01 het volgende:
Toch blijf ik het verwonderlijk vinden dat Huub Amanda heeft kunnen weerstaan, ondanks dat ze dronken was. Het zal komen door het feit dat hij weet dat er camera's opstaan en dat het beter scoort als je niet doorzet, maar aan de andere kant was het wel heel verleidelijk. Huub heeft zich als een gentleman gedragen, maar wat had bv de gemiddelde fokker gedaan? Hoe dan ook, het was een zeer sterke zet
Ach Amanda loopt zomaar niet weg daar dus hij heeft de tijdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:40 schreef scanman01 het volgende:
Toch blijf ik het verwonderlijk vinden dat Huub Amanda heeft kunnen weerstaan, ondanks dat ze dronken was. Het zal komen door het feit dat hij weet dat er camera's opstaan en dat het beter scoort als je niet doorzet, maar aan de andere kant was het wel heel verleidelijk. Huub heeft zich als een gentleman gedragen, maar wat had bv de gemiddelde fokker gedaan? Hoe dan ook, het was een zeer sterke zet
Je beschrijft het alsof het een stripboek isquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:40 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, Brian ging het eerst de jacuzzi uit en ging meteen neuken
Een man die voor de verandering eens niet met zijn pik dacht. Kan hem toch een slordige 1 mil opleveren.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:40 schreef scanman01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |