Spaar die 10k bij elkaar voor me en ik sla Natasia en Brian op hun bekquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:02 schreef Cyan het volgende:
Hoeveel vaste Fokkers hebben we hier? Als iedereen een paar euro's inlegt kan een Fokker (die wel waar gaat maken wat hij/zij hier beloofd) de Gouden Kooi in
Als hij/zij door de selectieronde komt
Wil je ff ophouden met het beledigen van vrouwen? Wij hebben het al tegen dat Natasia een vrouw schijnt te zijn, maar ga het niet nog erger makken door te suggereren dat Brian er ook 1 zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:00 schreef DainBramage het volgende:
Vrouw tegen vrouw:
Brian is:
- wispelturig
- Heeft stemmingswisselingen
- praat graag
- maar kan geen 2 dingen tegelijk (neuken en klaarkomen)
Vraag maar of Danny een rekeningnummer opent en reken maar uit hoeveel iedere Fokker moet betalenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:03 schreef BBW het volgende:
"Nu ga ik met brian knallen"
[..]
Spaar die 10k bij elkaar voor me en ik sla Natasia en Brian op hun bek
ik pool ian_nick 1 euro!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:02 schreef Cyan het volgende:
Hoeveel vaste Fokkers hebben we hier? Als iedereen een paar euro's inlegt kan een Fokker (die wel waar gaat maken wat hij/zij hier beloofd) de Gouden Kooi in
Als hij/zij door de selectieronde komt
Dude, laat Nasty...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:03 schreef BBW het volgende:
"Nu ga ik met brian knallen"
[..]
Spaar die 10k bij elkaar voor me en ik sla Natasia en Brian op hun bek
Je bent nog erg wakker.......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wil je ff ophouden met het beledigen van vrouwen? Wij hebben het al tegen dat Natasia een vrouw schijnt te zijn, maar ga het niet nog erger makken door te suggereren dat Brian er ook 1 zou kunnen zijn.
Er zijn grenzen weet je?!
Haha, als je er dan toch bent pak meteen natasiaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude, laat Nasty...
Brian is je main target...
Hebben wij allemaal 1 ding met Jaap gemeen want wij willen ook allemaal ruzie tussen Huub en Brianquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:04 schreef Lunaflame het volgende:
Japie had dus tegen braindead geklikt dat Huub en snollie in de douche aan het zoenen waren, die gast geilt volgens mij op ruzie.
Hier nog een, en zoals al vaker gezegd, ik had niet gedacht dat ik nog meer van hem kon walgen, maar z'n acties van vanavond slaan alles. Hoop dat mama Brian heel trots op hem isquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian...
Ik walg van je als nooit tevoren
* DainBramage bied nederig zijn excuses aan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wil je ff ophouden met het beledigen van vrouwen? Wij hebben het al tegen dat Natasia een vrouw schijnt te zijn, maar ga het niet nog erger makken door te suggereren dat Brian er ook 1 zou kunnen zijn.
Er zijn grenzen weet je?!
Haha je account?!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Chill!
Ik zweer bij deze op mijn account dat ik die hele zooi wakker rel!
Ja Brian stormde de kamer binnen want hij was kwaad dat Amande bij Huub in bed lag en trok het dekbed weg en deed dat nogal ruw en trok zo aan de schouder van Amandaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, was duidelijk in beeld. Meneertje werd een beetje agressief.
Ik wil liever ruzie tussen braindead en snolliequote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:05 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hebben wij allemaal 1 ding met Jaap gemeen want wij willen ook allemaal ruzie tussen Huub en Brian
Prachtig getypt... ik krijg het van pure walging niet meer uit mijn toetsenbord...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hier nog een, en zoals al vaker gezegd, ik had niet gedacht dat ik nog meer van hem kon walgen, maar z'n acties van vanavond slaan alles. Hoop dat mama Brian heel trots op hem is![]()
Als werkelijk iedere fokker zou meedoen dan kunnen we 17 man in die villa plaatsen....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:04 schreef Cyan het volgende:
Vraag maar of Danny een rekeningnummer opent en reken maar uit hoeveel iedere Fokker moet betalen
hier nog één...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:06 schreef Brulkip het volgende:
Ik wil dat ze gaan slapen....dan ga ik ook...pffft...
Vanmorgen en gisteren en elke dag ben ik brak omdat ik te laat naar bed ga!
Moet ook gewoon morgen werken!
Kan ik hier ook voor in therapie???
Betrap mezelf op abnormaal gedrag om persé te willen weten wat daar gebeurd in die kooi!
Ten koste van mijn nachtrust zelfs...
Lijk wel en mallot....kan dus al bijna de kooi in!
LMAOquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:06 schreef Sense het volgende:
mijn God, die pizzaboer is echt met geen stok weg te slaan daar
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:06 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja Brian stormde de kamer binnen want hij was kwaad dat Amande bij Huub in bed lag en trok het dekbed weg en deed dat nogal ruw en trok zo aan de schouder van Amanda
Natasia wil Brian voor zichzelf en het liefst in bed!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:04 schreef Pulu het volgende:
Natasia wil Huub echt Brian weghouden....echt zielig gewoon
Hij heeft er 100 euro voor gekregen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:06 schreef Jasza het volgende:
Wtf verkoopt ie ze dildo?
Nee want er zijn genoeg Fokkers die de DGK niet volgen. Als wij met z'n allen een kaartenactie kunnen opzetten en urenlang kunnen lullen over DGK, kunnen we ook een Fokker in het huis pleuren. Goede reclame voor Fok, Natasia en Brian worden eindelijk aangepakt, wij hebben weer genoeg beeldmateriaalquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als werkelijk iedere fokker zou meedoen dan kunnen we 17 man in die villa plaatsen....![]()
Jaaaaaaaaa een waarschuwing is al genoeg toch? En die verdient ie zeker!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind het agressief wegtrekken van dekens als je intiem met iemand in bed ligt wel iets van fysiek geweld weghebben![]()
Brian moet een tweede waarschuwing krijgen
Brian moet naar huis![]()
Is dat een mitella van chocoladepasta?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik denk dat Mamanda minstens een week in een mutella moet hangen met haar schouder.
Tof. Doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik begin er verdomme serieus over na te denken me aan te melden...
Zou er niet te lang over nadenken. Zonde van je tijd! Gewoon ff invullen en versturenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
je kunt ook gewoon naar de hoeren..........quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Daarom....krijgt Huub hem ook niet op de kast (helaas)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:10 schreef Gert het volgende:
Natasia waarschuwt Brian nadrukkelijk: laat je zometeen niet fucken door Huub, wat hij ook zegt!
uncheck....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:10 schreef de_kolonel het volgende:
Hoeren weg? Check!
Uitschot weg? Check!
Let the games begin!
Ik heb het geld er niet voor!quote:
Ach, ik wil best een paar euries storten voor de Fok!ker die door de selectierondes komt en daarom 10.000 euries nodig heeft. Lijkt me wel grappig.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als werkelijk iedere fokker zou meedoen dan kunnen we 17 man in die villa plaatsen....
En dat voor ¤ 1,- per Fokker.
Iemand is nog wakker! Ik niet zo ...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:09 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Is dat een mitella van chocoladepasta?
Hij wil graag Brian slaan, kan dat bij de hoeren ook??quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:10 schreef Mokum020 het volgende:
je kunt ook gewoon naar de hoeren..........![]()
Welke strategie ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind het niet zo handig dat Hupert zijn strategie vanavond vertelde aan Eric en aan dat grietje vd band
Hij weet toch dat alles die villa weer in komt?
Zijn vet is net zoals het sterrenlicht. Waarschijnlijk is Jaap zelf allang dood maar de bewegingen van veertig jaar geleden komen nu pas aan de oppervlakte.quote:
Inderdaad, een waarschuwing is hier zeker wel op z'n plaats. En aangezien het z'n tweede is maggie oprottenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa een waarschuwing is al genoeg toch? En die verdient ie zeker!
Jah dat vroeg ik me ook net af.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:11 schreef n1ek het volgende:
Dat dieet van Jaap is 2 bakken Häagen-Dazs per dag?
Als je maar genoeg betaald trekt er wel een pooier ergens een "Brian" van een scooter voor je !quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij wil graag Brian slaan, kan dat bij de hoeren ook??
Ik leg zo 50 euro, wanneer je door de casting komt en er een inzamelingsactie komt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb het geld er niet voor!
En als fok! het financiert, zou ik het kut vinden voor iedereen die 1 euro heeft ingelegd, want ik denk dat ik er binnen 3 dagen weer uit geflikkerd word...
Dat is een 'fout' die Huub keer op keer maakt, hij is te open over zijn plannen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind het niet zo handig dat Hupert zijn strategie vanavond vertelde aan Eric en aan dat grietje vd band
Hij weet toch dat alles die villa weer in komt?
Mjah...........quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij wil graag Brian slaan, kan dat bij de hoeren ook??
LEANDRA: Worden mijn excuses nog geaccepteerd of laat je me vanacht met een schuldgevoel in slaap sukkelen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:05 schreef DainBramage het volgende:
[..]
* DainBramage bied nederig zijn excuses aan.
Je hebt gelijk
Ja, volgens mij heeft hij vaker zo'n bekertje opgegeten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:12 schreef Bowny het volgende:
Te ranzig hoe die dikke pauper dat ijs eet, alsof zijn leven er van af hangt.
is het geen kwark?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:12 schreef Bowny het volgende:
Te ranzig hoe die dikke pauper dat ijs eet, alsof zijn leven er van af hangt.
Sta ik weer voor lul met mn 1 euro...... EN BEDANKT!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik leg zo 50 euro, wanneer je door de casting komt en er een inzamelingsactie komt.![]()
Which reminds me..... wat geeft die jongen per dag aan eten uit en waar betaalt hij dat van??quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:11 schreef n1ek het volgende:
Dat dieet van Jaap is 2 bakken Häagen-Dazs per dag?
Brian heeft op zijn hand gestaan, hij is wel bezig vanavond die Brian.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:13 schreef Nrd_los het volgende:
Wat is er met Jaapie
Hoezo, alle beetjes helpen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Sta ik weer voor lul met mn 1 euro...... EN BEDANKT!
Ik sluit me hier bij aan. Als jij door de selectieronde komt en je hebt een bewijsje dat je echt de kooi in mag als je 10k hebt dan mag ik hopen dat je ze daar echt het leven zuur gaat maken. Je hoeft ze niet neer te slaan. Maak ze maar gewoon helemaal gek. Out of controlquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik leg zo 50 euro, wanneer je door de casting komt en er een inzamelingsactie komt.![]()
Die knieen van hem hebben al zoveel te verduren.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:14 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Jankerd ... die knie zit toch goed "ingepakt" ik geloof er niets van!
NIet te snel oordelen. Normaal bestaat z'n nachtsnack uit zeven haagen dasjes.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mammie, ik wil afvallen
[afbeelding]
Nou, je kunt mij niet wijsmaken dat Jaap geen druppel gedronken heeftquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:13 schreef Nrd_los het volgende:
Wat is er met Jaapie
ik dacht precies het zelfdequote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:13 schreef Danny het volgende:
schijt ie nou z'n broek vol?
ow w8, 't is z'n knie...
Die heeft vast een bijbaantje in een snackbarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Which reminds me..... wat geeft die jongen per dag aan eten uit en waar betaalt hij dat van??
Oh....ook dat komt me bekent voor...triest eigenlijk....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:13 schreef Fikkert het volgende:
zow, een beetje rust, kan ik eindelijk pissen
absoluut nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:15 schreef heracles het volgende:
Zou huub het nu verneukt hebben bij Sylvia
Meld je dan gewoon aan. Je kan altijd nog nee zeggen. En je kan meteen alle mysteries rond Natasia ontrafelenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Mocht ik in die kutkooi belanden laat ik eerst ELKE fokker zijn wens uitspreken,
En ik ga elke wens verwezenlijken...
Maar mijn main objective is om Brian mij voor mijn bek te laten rammen, zodat hij weg mag...
Alhoewel... als ik het voor elkaar kan krijgen dat hij uit zichzelf jankend wegloopt is dat natuurlijk NOG leuker...
DGK = 24/7 FREAK SHOW !!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:15 schreef Bullebak het volgende:
Wow, een topic dat nog leeft.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:13 schreef DainBramage het volgende:
LEANDRA: Worden mijn excuses nog geaccepteerd of laat je me vanacht met een schuldgevoel in slaap sukkelen?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:16 schreef LuNaTiC het volgende:
'Nooit meer op dieeheeet, nooit meer op dieeheeet'.
En dan zijn woorden van vanmiddag, over die brief van die vrouw die 45 kilo te zwaar was... Hij had daar een morele verplichting aan haar, dus hij moest wel erg zn best doen!
Met zn omega vetten
het enige wat ie nu zo wordt is o- megavetter
Ik verdenk een sponsor-dealquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:16 schreef n1ek het volgende:
Ik denk dat Coca Cola en Häagen-Dazs gebaat zijn bij het voortbestaan van dgk. Die draaien een recordomzet
In dat geval zeg ik thumbs upquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:15 schreef Gert het volgende:
[..]
NIet te snel oordelen. Normaal bestaat z'n nachtsnack uit zeven haagen dasjes.![]()
Geen goede deal, als je man dood neer alt na een slok cola of een zoveelste hap ijs.quote:
Lieverd, als ik in die kooi beland ga ik geen moment aandacht besteden aan Natasia...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:16 schreef Cyan het volgende:
[..]
Meld je dan gewoon aan. Je kan altijd nog nee zeggen. En je kan meteen alle mysteries rond Natasia ontrafelen
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mammie, ik wil afvallen
[afbeelding]
Ik bedoel dat je er dan snel genoeg achter komt hoe het daar in elkaar steekt en wat Natasia allemaal voor voordeeltjes heeftquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieverd, als ik in die kooi beland ga ik geen moment aandacht besteden aan Natasia...
Ik ga daarheen om de mensen die het verdienen dr uit te werken, en voor de rest ga ik gewoon lekker mijn eigen gang ^^
Brian krijg ik er in ieder geval uit door hem überpissed te maken![]()
Nee.....dat is hem wederom niet geluktquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:18 schreef Mokum020 het volgende:
Die smerige rat zit zich alweer schoon te lullen bij AmanDEL............
hij is zijn kwakkie kwijt..........looser!
Eric heeft Brian gehaald om met Amanda te praten en zegt niets tegen Huub ...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:19 schreef Kaleddis het volgende:
Komop Amanda, maak Brian gek, maak hem hele loco, die para brodda![]()
Ik denk dat ie z'n kwakkie nog steeds niet kwijt is en juist daarom Amanda weer probeert te paaien.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:18 schreef Mokum020 het volgende:
Die smerige rat zit zich alweer schoon te lullen bij AmanDEL............
hij is zijn kwakkie kwijt..........looser!
Gelukkig, kan ik straks rustig slapen....dank jequote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Maar natuurlijk.... ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat jij morgen niet helder bent en dus met je slaperige kop per ongeluk afslag "De Witte Bergen" pakt en zo de Gouden Kooi villa binnenrijdt.
ik zit te trillen van woede..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Gatverdamme Brian, wat een smeerlap, die gast is echt zo fucking laag.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een casting.![]()
Zulke reclame is er zowiezo niet..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:21 schreef Mika25 het volgende:
Brainless is geen goede reclame voor onze Antiliaanse medelanders
En die vriend Daryll was ook al bijna net zo erg...
Boeit me geen reet, als iedereen (dus ook de eventuele fokkertjes) hun geld maar terug krijgt!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:20 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je er dan snel genoeg achter komt hoe het daar in elkaar steekt en wat Natasia allemaal voor voordeeltjes heeft
Zo had ik het nog niet bekeken..........quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ie z'n kwakkie nog steeds niet kwijt is en juist daarom Amanda weer probeert te paaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |