Ow.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:09 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik neem dus aan dat je niet bedoelt James Bond
Eindelijk m'n eerste puntje!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:23 schreef steekbal het volgende:
Ja, dat reken ik goed. De andere (die met pensioen ging) was david niven
Ik weet zeker dat ik deze vraag (voor 2 pt) goed heb.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:56 schreef Dodecahedron het volgende:
Die Annemiek Schrijver presenteert 'Het Vermoeden'
Klopt, dat programma komt elke zondagochtend. OA, zou je de punten erbij willen tellen in de tussenstand als het goede antwoord is gegeven?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:35 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik deze vraag (voor 2 pt) goed heb.
Zou iemand dit willen controleren en de punten erbij tellen? erkel lijkt een beetje offline te zijn.
Jo daar was ik. Doelde eigenlijk op een ander programma, namelijk 'Het Alziend Oog', maar blijkbaar presenteert ze ook nog Het Vermoeden in de ochtend. Dus correct.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:35 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik deze vraag (voor 2 pt) goed heb.
Zou iemand dit willen controleren en de punten erbij tellen? erkel lijkt een beetje offline te zijn.
Eerste deel van het antwoord is goed.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:43 schreef ScottTracy het volgende:
Een metro op luchtbanden kan sneller optrekken en maakt minder geluid? En reed voor het eerst in Londen?
Moest even snel reageren en dan editten..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:57 schreef ScottTracy het volgende:
Oh dan moet je even aangeven wat goed is wat niet, dan kunnen we verder raden
Neequote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:58 schreef DaviniaHR het volgende:
En was het wel Den Haag?
Goede gok!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:59 schreef ScottTracy het volgende:
Ik ben nooit in Londen geweest dus dat weet ik nietMaar dan gok ik op Parijs
Dodecah nog wat kreeg ook nog een puntjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:00 schreef OA het volgende:
Scott Tracy +1
Stand in deel 631:
LangeTabbetje 1
Gekke Belg 1
Steekbal 1
OA 1
ScottTracy 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |