abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 14 maart 2007 @ 15:31:59 #201
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_47267398
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:08 schreef Wessiej het volgende:
C-Media High Definition Audio 8-kanaals CODEC
Coax, Optische S/PDIF-out op I/O-poort achterzijde
Voorzien van Dolby® Digital Live-technologie
Je moet je drivers bij Intel zoeken.
Kijk hier eens tussen:
http://downloadfinder.intel.com/scripts-df-external/filter_results.aspx?strTypes=all&ProductID=1765&OSFullName=Windows*+XP+Professional&lang=eng&strOSs=44&submit=Go%21
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Redactie Games woensdag 14 maart 2007 @ 15:37:27 #202
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_47267599
Welke moet ik precies hebben, ik zie er geen audio drivers tussen staan...

(en ja ik snap er niet veel van )
.....Kennedy
pi_47267923
Heb Vista nu al 2 weken in de kast liggen. Kan me er maar niet toe zetten het te installeren.
pi_47268048
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:45 schreef Nr.G het volgende:
Heb Vista nu al 2 weken in de kast liggen. Kan me er maar niet toe zetten het te installeren.
Boe

nu wel?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  Redactie Games woensdag 14 maart 2007 @ 19:21:52 #205
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_47274829
quote:
Hehe, geluid werkt, en wel een beetje rare reden.
Ik dacht, probeer nog maar eens die cd's die ik bij mijn pc + xp kreeg.
Stond er, this only works on 2K/XP en sloot af, toen kwam vista ermee is dit programma juist geinstlaled?
Dus ik zeg installeer het met de goede settings en nu werkt het geluid
.....Kennedy
  woensdag 14 maart 2007 @ 20:30:49 #206
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_47277374
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:45 schreef Nr.G het volgende:
weet precies hoe je je voelt.

Maar ik wil hem toch weer een keer erop hebben. Steeds als ik hem geinstalleerd heb, dan haal ik hem de volgende dag er weer af, omdat ik niet durf te wennen aan vista. Ben ik nu ziek ?
You dont believe me ? Read this line again.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 15 maart 2007 @ 08:05:02 #207
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_47290521
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:30 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

Maar ik wil hem toch weer een keer erop hebben. Steeds als ik hem geinstalleerd heb, dan haal ik hem de volgende dag er weer af, omdat ik niet durf te wennen aan vista. Ben ik nu ziek ?
Ja.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 15 maart 2007 @ 17:55:37 #208
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_47308150
Hier even wat positiefs van mijn kant uit:

Voor de mensen die een logitech quickcam messenger hebben

deze dus:

Is er een leuke work around voor, zodat hij toch werkt onder vista. Zelf getest onder vista ultimate gaat prima

Anways bekijk deze link maar:

http://www.freestyle-it.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=343&sid=bd12585412adf2a1a1a488084c104a21
pi_47330642
Weet iemand hier misschien wat het probleem kan zijn, wanneer mijn computer (met Vista dus...) niet in de slaapstand wil gaan? Ik kan hem wel in de slaapstand zetten, maar dan na 2 sec sprint hij er weer uit. Hebben anderen dit probleem ook misschien?
Maak nie regtig saak nie
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 16 maart 2007 @ 11:41:32 #210
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_47330679
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 11:39 schreef kassenbouwer het volgende:
Weet iemand hier misschien wat het probleem kan zijn, wanneer mijn computer (met Vista dus...) niet in de slaapstand wil gaan? Ik kan hem wel in de slaapstand zetten, maar dan na 2 sec sprint hij er weer uit. Hebben anderen dit probleem ook misschien?
Actieve virusscanner?
Een actief apparaat op een usb port?
pi_47331063
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 11:41 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Actieve virusscanner?
Een actief apparaat op een usb port?
Even helemaal geen virusscanner en actieve apparaat op de usb-poort is een draadloze muis+toetsenbord (op één zender).
Ik heb al wel geprobeerd uit te zetten dat de muis de computer niet uit de slaapstand mag halen, maar dat helpt ook niet.
Maak nie regtig saak nie
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 16 maart 2007 @ 12:31:53 #212
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_47332456
Zelf gebruik ik die functionaliteit niet, maar ik vermoedt dat er toch een actief process loopt wat roet in het eten gooid.
De 64.000 gulden vraag is welk process dat zal zijn.
pi_47332559
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 12:31 schreef Netsplitter het volgende:
Zelf gebruik ik die functionaliteit niet, maar ik vermoedt dat er toch een actief process loopt wat roet in het eten gooid.
De 64.000 gulden vraag is welk process dat zal zijn.
Ja, dat idee had ik ook. Daarom had ik bijv. al geprobeerd de muis uit te zetten tijdens de slaapstand.
Wel jammer dat het niet werkt, want ik vind het zelf wel handig. In het kader van energie besparen en de computer niet oververhit te laten raken
Maak nie regtig saak nie
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 16 maart 2007 @ 12:36:57 #214
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_47332623
Probeer anders via de Task Manager zo veel mogelijk processen te killen als dat kan.
Daarna slaapstand proberen.
Lukt het, dan rebooten en het proces weer opnieuw doen maar dan 1 voor 1 killen en testen.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 16:47:29 #215
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_47341589
Btw, ik merk dat vista bij games veel geheugen vraagt Met name de game battlefield 2, is het raadzaam om toch maar eens 1 gig erbij te prikken ? Heb nu 2x 512 voor dual channel.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 17:28:08 #216
16082 Wytze
...Confidential
pi_47343035
Hoe krijg ik mijn Windows Explorer weer normaal, zodat ik lekker een mapje UP kan klikken.
kut browser
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_47344433
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 17:28 schreef Wytze het volgende:
Hoe krijg ik mijn Windows Explorer weer normaal, zodat ik lekker een mapje UP kan klikken.
kut browser
Ja, dat vind ik ook gruwelijk irritant. Dat knopje was altijd zo makkelijk en dan laten ze het ineens weg.
Maar goed, sowieso is die hele Verkenner irritant. Ik gebruik ook gewoon nog steeds Total Commander
Maak nie regtig saak nie
  vrijdag 16 maart 2007 @ 18:27:33 #218
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_47345005
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 17:28 schreef Wytze het volgende:
kut browser
Firefox
pi_47345276
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:30 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

Nee, je bent kerngezond en één van de weinigen in dit topic die niet aan vistamanie lijdt.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 20:02:30 #220
16082 Wytze
...Confidential
pi_47348541
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 18:27 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

Firefox
Niet een web browser, maar windows explorer je verkenner

Ja, dat knopje was altijd heerlijk. Ik heb gekekekn of je hem ergens kon cutomizen
maar het zat er niet in
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_47355236
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 16:47 schreef 7nightwing7 het volgende:
Btw, ik merk dat vista bij games veel geheugen vraagt Met name de game battlefield 2, is het raadzaam om toch maar eens 1 gig erbij te prikken ? Heb nu 2x 512 voor dual channel.
Ja.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_47355864
Ja, heb ik ook gedaan van dat geheugen. Nu werkt ie weer perfect, terwijl die eerst vastsloeg. Vista heeft eigenlijk gewoon 2gb nodig, als je een beetje wat met de pc doet.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 12:16:31 #223
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_47364395
Hoi, ik had Vista over mijn XP gezet, geen upgrade.. zoedoende ahd hij een windows.old directory gemaakt. Na deze verwijdert te hebben, besloegg Vista iets van 7 GB!!!! Dit dus zonder extra progjes en documenten!!!

Is dit normaal? anders ga ik toch maar op 1 of andere manier die c schijf formatten en Vista er opnieuw op zetten.

Iemadn een idee met een dos opstart cd-rom om de c schijf te formattten en zo op een lege chijf Vista te installen??!

Oh.. en nog een vraagje.. ik krijg een key van Acer( ugrade).. kan ik nu wel de full installatie doen ( deze DVD heb ik hier nu) en later in Vista mijn key van de upgrade invoeren???

Lukt dat denk?
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_47365375
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:16 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Hoi, ik had Vista over mijn XP gezet, geen upgrade.. zoedoende ahd hij een windows.old directory gemaakt. Na deze verwijdert te hebben, besloegg Vista iets van 7 GB!!!! Dit dus zonder extra progjes en documenten!!!

Is dit normaal? anders ga ik toch maar op 1 of andere manier die c schijf formatten en Vista er opnieuw op zetten.

Iemadn een idee met een dos opstart cd-rom om de c schijf te formattten en zo op een lege chijf Vista te installen??!

Oh.. en nog een vraagje.. ik krijg een key van Acer( ugrade).. kan ik nu wel de full installatie doen ( deze DVD heb ik hier nu) en later in Vista mijn key van de upgrade invoeren???

Lukt dat denk?
Dos-diskette???
Je zorgt gewoon in de bios dat de DVD de bootdisk is en dan heb je als het goed is vanzelf de optie formatteren en opnieuw Windows installeren.
Maak nie regtig saak nie
pi_47379032
Ik heb een Fujitsu Siemens Amilo PI 1536 notebook en daarop Windows XP Home geinstalleerd..
Is er iemand die deze zelfde notebook heeft en daar Vista op draaien?
Had je geen problemen met drivers o.i.d.?
Zoja....hoe ben je daar aan gekomen en welke drivers moest je hebben om hem draaiende te krijgen?
Ben erg benieuwd.....
Als we niet bereid zijn een tolerante samenleving te verdedigen tegen de aanvallen van de intolerante medemens, dan zal de tolerante mens te gronde gaan, en met hem de tolerantie
pi_47440787
Ik kom er niet helemaal uit. Ik vind dat UAC best leuk, maar ik begin het met Mozilla een beetje beu te raken. Dus ik wil Mozilla altijd toestaan alles en iedereen te openen zonder UAC direct helemaal te disablen. Kan dat?
pi_47440822
quote:
Beyondtrust heeft versie 3.0 van zijn Privilege Manager-tool uitgebracht. Beheerders kunnen hiermee aangeven wat gebruikers op hun desktop mogen draaien, zonder dat ze daarbij gebruikmaken van uac. Privilege Manager controleert welke applicaties, installaties en andere processen administratorrechten vereisen. De software, die alleen draait onder Vista en andere (64-bit) versies van Windows, wordt als extensie in Active Directory geïnstalleerd.

Privilege Manager helpt beheerders bij het regelen van rechten maar moet ook voorkomen dat gebruikers met uac-popups worden geconfronteerd, aldus Beyondtrust.

De user account control (uac) in Vista beschermt systemen door gebruikers te waarschuwen wanneer een programma een ingrijpende taak (zoals een installatie, of een wijziging in het register) start. Geeft de gebruiker toestemming, dan worden zijn rechten tijdelijk opgetild en kan het programma zijn taken uitvoeren.

Volgens Microsoft verkleint uac de kans op malwareaanvallen en de installatie van ongeautoriseerde software. Critici menen echter dat gebruikers te vaak worden geconfronteerd met popups. Bovendien zouden de meldingen in de popups voor de gemiddelde gebruiker te complex zijn, met als gevolg dat de helpdesk met een extra lading vragen wordt belast.

De Policy Maker-tool moet deze problemen voorkomen, stelt Beyondtrust. De tool, die eerst werd ontwikkeld door Desktopstandard, was vorig jaar nog in handen van Microsoft. Een van de oprichters van Desktopstandard startte onlangs echter zijn eigen bedrijf (Beyondtrust) en ontwikkelt de software nu verder.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_47440953
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:02 schreef -J-D- het volgende:

[..]
Thnx voor de snelle info.
Ik houd het echter bij UAC en wil alleen een programma hiervan uitsluiten.
pi_47461367
Op zich wel een teken aan de wand dat er een 3rd party tool moet komen om de privileges van je OS goed te regelen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 20 maart 2007 @ 08:43:44 #230
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_47461409
Het is ook goed geregeld, maar iedereen zit als admin te werken en ja, dan krijg je schermpjes waar je alleen op moet klikken.
Zou iedereen als een normaal persoon werken zouden ze een password moeten inkloppen voordat ze die actie kunnen doen.
Daar is UAC voor bedoeld.
pi_47477560
Living la vida Vista ... wallpaper

If you're in the mood for some Vista-inspired wallpaper, Microsoft recently provided two high-quality Windows Vista Ultimate wallpaper designs, in various aspect ratios and resolutions, to its Windows Vista Ultimate blog. The wallpaper designs, "Start" and "Strands," emulate the design style seen on the Vista Ultimate packaging, and might be of interest to those of prefer dark, stylistic background images.

Classic shutdown dialog

If you miss the classic Windows shutdown dialog, fear not, as there's a way to display it in Vista too. A number of readers wrote in to tell me that you can make this dialog pop-up by clicking an empty area of the desktop and then tapping ALT+F4. From this classic dialog, you can choose between various options, depending on your system type, including Switch User, Log off, Restart, Sleep, Hibernate, and Shut Down.

Awesome photo slideshows

Christopher Rudman reports that Windows Vista offers a surprisingly fun set of photo slideshow themes from within the Windows shell. Here's how it works: Navigate to a folder full of photos (like the Pictures folder) and you'll see a Slide Show button on the default toolbar. When you click this, the contents of the folder will be displayed in a nice full-screen slideshow. There are navigational controls and some configurable settings, as you'd expect. But the best part is the Themes button, which lets you choose between several professional-looking themes and transition types

CTRL+scrolling through folder views

In a previous article in this series, we discussed how it's possible to change the icon view styles on the desktop by holding down the CTRL key and scrolling with your mouse's scroll wheel. A number of readers pointed out that this works in any Windows Explorer window as well. (Though as Matt Stimson notes, it doesn't work in Control Panel, for some reason.) An added bonus is that you can use this method to access Extra Large Icon view, which isn't available, for some reason, via the Views button.

Document previews are no Filmstrip view, but...

I get asked a lot if Windows Vista has an Explorer view style that's like XP's neat Filmstrip view. The truth is, it doesn't. But Vista does include a new Preview pane in the shell that is somewhat similar and could be useful if you want to preview documents, pictures, and other data files without opening them first. But first, you need to enable it: Open any Windows Explorer window and click Organize then Layout then Preview Pane. Then, select different data files to see how the preview works.

Windows Mobile device synchronization gets better

If you use a Windows Mobile-based smart phone or PDA, one of the best things about Windows Vista is that Microsoft's antiquated and idiosyncratic ActiveSync application isn't compatible with the new system. But David Leary notes that's a good thing, because Microsoft has created a new Vista-compatible device synchronization application called Windows Mobile Device Center that is better looking and simpler to use than ActiveSync. And if you're an x64 fan, there's even better news: You can get a 64-bit version of the application as well.

Use Flip 3D ... from your mouse

This one is just neat: David tells me you can trigger the new Windows Flip 3D task switcher (typically triggered via the WINKEY+TAB keyboard shortcut or the "Switch between windows" shortcut in the Quick Launch toolbar) ... with your mouse, assuming you have a mouse button configuration utility. (For example, Microsoft supplies the IntelliPoint utility for its mice.) To do so, select the mouse button you'd like to use (I'm using this with the scroll wheel button) and change its button assignment to "C:WindowsSystem32rundll32.exe dwmapi #105" (no quotes). Voila!

Bron
  dinsdag 20 maart 2007 @ 18:09:35 #232
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_47480164
Klopt het nog steeds dat sommige spellen (waaronder The Godfather) nog niet draaien op Vista Home Premium 32 bit en Nvidia GeForce 7300 SE videokaart ?
Groetjes!
Wat moet je anders?
  dinsdag 20 maart 2007 @ 23:01:33 #233
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_47493272
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 18:09 schreef Wutangtony het volgende:
Klopt het nog steeds dat sommige spellen (waaronder The Godfather) nog niet draaien op Vista Home Premium 32 bit en Nvidia GeForce 7300 SE videokaart ?
Groetjes!
allo?? Iemand?
Wat moet je anders?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 21 maart 2007 @ 11:30:40 #234
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_47503879
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 23:01 schreef Wutangtony het volgende:

[..]

allo?? Iemand?
Geen geduld ofzo...
Geen idee, probeer het uit zou ik zeggen...
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:31:13 #235
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_47517659
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 23:01 schreef Wutangtony het volgende:
allo?? Iemand?
Zeg, rustig aan.....

Ik weet toevallig dat The Godfather niet compatible is met Vista, maar daar zal vast wel een patch voor komen van de makers. De drivers van NVIdia zijn ook nog steeds niet helemaal top. Bij ATI missen ze nog het nieuwe CCC, maar ik heb verder geen problemen ontdekt met de ATI 7.2 drivers.

Eigenlijk is dit niets anders dan de overgang naar Windows XP, 5 jaar geleden. Het duurde daar ook een maand of 6 voor dat alle driverfabrikanten hun drivers echt op orde hadden.... met name Creative was enorm traag met werkende XP drivers destijds, en dat zijn ze blijkbaar nog steeds.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:31:52 #236
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_47517682

Even een zijdelings vraagje over Graphics Memory onder Vista. Zoals je hierboven kunt zien is mijn Graphics Memory op 1 Gb gezet, waarvan 256 Mb op de kaart, en 768 Mb shared. Nu heb ik 2 Gb, en dus kan dat vrij gemakkelijk als ik een spel speel.....

Maar wat ik me afvraag: Kan ik dat limiteren tot bijv. 256Mb op de kaart en 256 Mb shared, zodat ik meer fysiek geheugen overhou? Of is het beter om bijv. voor spellen als C&C3 toch veel extra geheugen toe te wijzen aan de grafische kaart?

Ik kan er sowieso geen instellingen over vinden..... iemand?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_47520502
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:31 schreef maartena het volgende:
iemand?
Dat gaat toch allemaal automatisch? Of wil je de max wat de videokaart aan geheugen kan aanroepen veranderen?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_47522238
Spellen draaien beter op XP
KLAAS JAN HUNTELAAR
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 22 maart 2007 @ 08:02:13 #239
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_47537074
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:31 schreef Badabingea het volgende:
Spellen draaien beter op XP
Tjsa, ligt aan de spellen.
DK2 draaid bij mij veel beter onder Vista dan onder XP.
Maar Halo 2 wordt Vista Only, dus jou stelling gaat niet op.
pi_47537407
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 08:02 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Tjsa, ligt aan de spellen.
DK2 draaid bij mij veel beter onder Vista dan onder XP.
Maar Halo 2 wordt Vista Only, dus jou stelling gaat niet op.
Ik heb ze alle 2
KLAAS JAN HUNTELAAR
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 22 maart 2007 @ 08:39:24 #241
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_47537456
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 08:35 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Ik heb ze alle 2
Halo 2 op de pc?
Das knap aangezien die nog niet uit is.
  donderdag 22 maart 2007 @ 09:44:37 #242
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_47538801
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 08:39 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Halo 2 op de pc?
Das knap aangezien die nog niet uit is.
volgens mij bedoelt hij dat hij zowel Xp als Vista heeft.
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 22 maart 2007 @ 09:48:15 #243
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_47538876
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 09:44 schreef Pizzahut het volgende:

[..]

volgens mij bedoelt hij dat hij zowel Xp als Vista heeft.
Denk dat je gelijk hebt.
Maar dat doet niks af van mijn stelling..
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:56:56 #244
153940 Corelli
1653 - 1713
pi_47544319
Als ik zeg dat ik de interface fucking lelijk vind ben ik dan de enige? De klassieke interface uit XP is best goed, alleen wel erg jaren 90. Tijd voor iets nieuws maar dat teletubbie gedoe uit XP was niet echt denderend en nu is het weer kut.
pi_47544512
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:56 schreef Corelli het volgende:
Als ik zeg dat ik de interface fucking lelijk vind ben ik dan de enige? De klassieke interface uit XP is best goed, alleen wel erg jaren 90. Tijd voor iets nieuws maar dat teletubbie gedoe uit XP was niet echt denderend en nu is het weer kut.
Er zijn er vast meer
Ik vind hem wel prettig

Die van XP was
pi_47548160
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:56 schreef Corelli het volgende:
Nou wat mij betreft ben je de enige. Ik vind ik echt drie stappen vooruit. Hele rustgevende interface. Dat Aero of hoe het ook heet is echt een lust voor het oog. En het ziet er ook een stuk "stoerder/professioneler" uit dan XP.
Ik wil nooit meer terug naar XP!
Maak nie regtig saak nie
pi_47548182
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 14:50 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik wil nooit meer terug naar XP!
Ik ook niet .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_47549182
Same here. Ziet er veel beter uit dan XP, al vond ik XP destijds ook wel nice. In vergelijking met 9X dan, want dat is gewoon lelijk.
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:19:40 #249
153940 Corelli
1653 - 1713
pi_47551198
over smaak valt te twisten

die knopjes rechtsboven vind ik gewoon lelijk. Dat glimmende zwart onderaan is te scherp in 2en gedeeld. Alsof je in de showroom van je autodealer staat. En dan dat vieze blauwgroen wat domineert.

Maar WEL de foei lelijke scrollbar uit XP

Neem dit nou. Beetje een ratjetoe van allerlei stijlen.
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:23:25 #250
153940 Corelli
1653 - 1713
pi_47551342
Ik geef toe de interface van elke linux distro is nog 10 keer zo lelijk (en gillend langzaam)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')