Je moet je drivers bij Intel zoeken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:08 schreef Wessiej het volgende:
C-Media High Definition Audio 8-kanaals CODEC
Coax, Optische S/PDIF-out op I/O-poort achterzijde
Voorzien van Dolby® Digital Live-technologie
Boequote:Op woensdag 14 maart 2007 15:45 schreef Nr.G het volgende:
Heb Vista nu al 2 weken in de kast liggen. Kan me er maar niet toe zetten het te installeren.
Hehe, geluid werkt, en wel een beetje rare reden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je moet je drivers bij Intel zoeken.
Kijk hier eens tussen:
http://downloadfinder.intel.com/scripts-df-external/filter_results.aspx?strTypes=all&ProductID=1765&OSFullName=Windows*+XP+Professional&lang=eng&strOSs=44&submit=Go%21
weet precies hoe je je voelt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:45 schreef Nr.G het volgende:
Heb Vista nu al 2 weken in de kast liggen. Kan me er maar niet toe zetten het te installeren.
Ja.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:30 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
weet precies hoe je je voelt.
Maar ik wil hem toch weer een keer erop hebben. Steeds als ik hem geinstalleerd heb, dan haal ik hem de volgende dag er weer af, omdat ik niet durf te wennen aan vista. Ben ik nu ziek ?![]()
Actieve virusscanner?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:39 schreef kassenbouwer het volgende:
Weet iemand hier misschien wat het probleem kan zijn, wanneer mijn computer (met Vista dus...) niet in de slaapstand wil gaan? Ik kan hem wel in de slaapstand zetten, maar dan na 2 sec sprint hij er weer uit. Hebben anderen dit probleem ook misschien?
Even helemaal geen virusscanner en actieve apparaat op de usb-poort is een draadloze muis+toetsenbord (op één zender).quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Actieve virusscanner?
Een actief apparaat op een usb port?
Ja, dat idee had ik ook. Daarom had ik bijv. al geprobeerd de muis uit te zetten tijdens de slaapstand.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:31 schreef Netsplitter het volgende:
Zelf gebruik ik die functionaliteit niet, maar ik vermoedt dat er toch een actief process loopt wat roet in het eten gooid.
De 64.000 gulden vraag is welk process dat zal zijn.
Ja, dat vind ik ook gruwelijk irritant. Dat knopje was altijd zo makkelijk en dan laten ze het ineens weg.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:28 schreef Wytze het volgende:
Hoe krijg ik mijn Windows Explorer weer normaal, zodat ik lekker een mapje UP kan klikken.
kut browser
Firefoxquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:28 schreef Wytze het volgende:
Hoe krijg ik mijn Windows Explorer weer normaal, zodat ik lekker een mapje UP kan klikken.
kut browser
Nee, je bent kerngezond en één van de weinigen in dit topic die niet aan vistamanie lijdt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:30 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
weet precies hoe je je voelt.
Maar ik wil hem toch weer een keer erop hebben. Steeds als ik hem geinstalleerd heb, dan haal ik hem de volgende dag er weer af, omdat ik niet durf te wennen aan vista. Ben ik nu ziek ?![]()
Niet een web browser, maar windows explorer je verkennerquote:
Ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:47 schreef 7nightwing7 het volgende:
Btw, ik merk dat vista bij games veel geheugen vraagt Met name de game battlefield 2, is het raadzaam om toch maar eens 1 gig erbij te prikken ? Heb nu 2x 512 voor dual channel.
Dos-diskette???quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:16 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Hoi, ik had Vista over mijn XP gezet, geen upgrade.. zoedoende ahd hij een windows.old directory gemaakt. Na deze verwijdert te hebben, besloegg Vista iets van 7 GB!!!! Dit dus zonder extra progjes en documenten!!!
Is dit normaal? anders ga ik toch maar op 1 of andere manier die c schijf formatten en Vista er opnieuw op zetten.
Iemadn een idee met een dos opstart cd-rom om de c schijf te formattten en zo op een lege chijf Vista te installen??!
Oh.. en nog een vraagje.. ik krijg een key van Acer( ugrade).. kan ik nu wel de full installatie doen ( deze DVD heb ik hier nu) en later in Vista mijn key van de upgrade invoeren???
Lukt dat denk?
quote:Beyondtrust heeft versie 3.0 van zijn Privilege Manager-tool uitgebracht. Beheerders kunnen hiermee aangeven wat gebruikers op hun desktop mogen draaien, zonder dat ze daarbij gebruikmaken van uac. Privilege Manager controleert welke applicaties, installaties en andere processen administratorrechten vereisen. De software, die alleen draait onder Vista en andere (64-bit) versies van Windows, wordt als extensie in Active Directory geïnstalleerd.
Privilege Manager helpt beheerders bij het regelen van rechten maar moet ook voorkomen dat gebruikers met uac-popups worden geconfronteerd, aldus Beyondtrust.
De user account control (uac) in Vista beschermt systemen door gebruikers te waarschuwen wanneer een programma een ingrijpende taak (zoals een installatie, of een wijziging in het register) start. Geeft de gebruiker toestemming, dan worden zijn rechten tijdelijk opgetild en kan het programma zijn taken uitvoeren.
Volgens Microsoft verkleint uac de kans op malwareaanvallen en de installatie van ongeautoriseerde software. Critici menen echter dat gebruikers te vaak worden geconfronteerd met popups. Bovendien zouden de meldingen in de popups voor de gemiddelde gebruiker te complex zijn, met als gevolg dat de helpdesk met een extra lading vragen wordt belast.
De Policy Maker-tool moet deze problemen voorkomen, stelt Beyondtrust. De tool, die eerst werd ontwikkeld door Desktopstandard, was vorig jaar nog in handen van Microsoft. Een van de oprichters van Desktopstandard startte onlangs echter zijn eigen bedrijf (Beyondtrust) en ontwikkelt de software nu verder.
Thnx voor de snelle info.quote:
allo?? Iemand?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:09 schreef Wutangtony het volgende:
Klopt het nog steeds dat sommige spellen (waaronder The Godfather) nog niet draaien op Vista Home Premium 32 bit en Nvidia GeForce 7300 SE videokaart ?
Groetjes!
Geen geduld ofzo...quote:
Zeg, rustig aan.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:01 schreef Wutangtony het volgende:
allo?? Iemand?
Dat gaat toch allemaal automatisch? Of wil je de max wat de videokaart aan geheugen kan aanroepen veranderen?quote:
Tjsa, ligt aan de spellen.quote:
Ik heb ze alle 2quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tjsa, ligt aan de spellen.
DK2 draaid bij mij veel beter onder Vista dan onder XP.
Maar Halo 2 wordt Vista Only, dus jou stelling gaat niet op.
Halo 2 op de pc?quote:
volgens mij bedoelt hij dat hij zowel Xp als Vista heeft.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Halo 2 op de pc?
Das knap aangezien die nog niet uit is.
Denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:44 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
volgens mij bedoelt hij dat hij zowel Xp als Vista heeft.
Er zijn er vast meerquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:56 schreef Corelli het volgende:
Als ik zeg dat ik de interface fucking lelijk vind ben ik dan de enige? De klassieke interface uit XP is best goed, alleen wel erg jaren 90. Tijd voor iets nieuws maar dat teletubbie gedoe uit XP was niet echt denderend en nu is het weer kut.
Nou wat mij betreft ben je de enige. Ik vind ik echt drie stappen vooruit. Hele rustgevende interface. Dat Aero of hoe het ook heet is echt een lust voor het oog. En het ziet er ook een stuk "stoerder/professioneler" uit dan XP.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:56 schreef Corelli het volgende:
Als ik zeg dat ik de interface fucking lelijk vind ben ik dan de enige? De klassieke interface uit XP is best goed, alleen wel erg jaren 90. Tijd voor iets nieuws maar dat teletubbie gedoe uit XP was niet echt denderend en nu is het weer kut.
Ik ook nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:50 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik wil nooit meer terug naar XP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |