Daarom maken ze custom themes.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:56 schreef Corelli het volgende:
Als ik zeg dat ik de interface fucking lelijk vind ben ik dan de enige? De klassieke interface uit XP is best goed, alleen wel erg jaren 90. Tijd voor iets nieuws maar dat teletubbie gedoe uit XP was niet echt denderend en nu is het weer kut.
Heb je die in de aanbieding? Heb wel wat gegoogled maar kom nog erg veel XP-themes tegen. Iemand een leuke site waar je mooie kan downloaden?quote:
Jij bent de laatste die ik hier verwachtte te zienquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:17 schreef Remzz het volgende:
Misschien al wel 10 keer langs gekomen maar hoe kun je bij bestanden van andere accounts komen?
Je gebruikt daar dan ook geen Aero. Zonder Aero ziet het er inderdaad opeens een stuk minder uitquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:19 schreef Corelli het volgende:
over smaak valt te twisten
die knopjes rechtsboven vind ik gewoon lelijk. Dat glimmende zwart onderaan is te scherp in 2en gedeeld. Alsof je in de showroom van je autodealer staat. En dan dat vieze blauwgroen wat domineert.![]()
Maar WEL de foei lelijke scrollbar uit XP
[afbeelding]
Mwah, over smaak valt te twisten.quote:Neem dit nou. Beetje een ratjetoe van allerlei stijlen.
[afbeelding]
Drivers draaien als het goed is nu in het user space gedeelte van Vista, dus niet meer in de kernel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:48 schreef Corelli het volgende:
In Xp was het zo dat software in zijn eigen stuk van het geheugen draaide en zodat als het crashte je niet je computer hoefde te resetten. Met drivers was dat dacht ik niet zo. Hoe zit het nou precies en hoe zit het met Vista?
www.alienware.comquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je die in de aanbieding? Heb wel wat gegoogled maar kom nog erg veel XP-themes tegen. Iemand een leuke site waar je mooie kan downloaden?
Tja we hebben ook nog 2 Windows computers thuis he, en om thuis ook de hele tijd op een 12" scherm te kijkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jij bent de laatste die ik hier verwachtte te zien
Pc openmaken en tussen de pci sloten kijken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:27 schreef AstroNova het volgende:
in Everest home editon staat er bij moederbordnaam: onbekend
Hoe kan ik er nu achterkomen?
Maar CPUs zijn onderhand snel genoeg en dat is waarschijnlijk de reden dat het nu pas gedaan is. Vermoed ik dan zo.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Drivers draaien als het goed is nu in het user space gedeelte van Vista, dus niet meer in de kernel.
Dat heeft al grote voordeel dat een videokaartdriver niet meer het gehele systeem onderuit kan halen.
Nadeel is dat de driver via een api moet communiceren met de kernel, een extra stap in het proces.
Die van windows zelf? Of gewoon in je router/modem?quote:Op zondag 25 maart 2007 14:22 schreef NoizEkick het volgende:
Weet iemand een goede firewall zoals Zonealarm? Ik gebruikte met XP ZA Pro, maar die schijnt voor Vista nog niet uit te zijn...
Gewoon niet uitzetten. HIbernate will doquote:Op zondag 25 maart 2007 12:46 schreef Vientisse het volgende:
Vista save de muis settings niet na herstart of shut down. wie heeft hier nog meer last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |