Is dat zoquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:46 schreef gday het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik even gemist.
Wat zorgt er dan voor dat de accu tot 40% minder lang meegaat met Vista?
Ja, ik kan met XP makkelijk ruim 3 uur op mijn accu met wireless aan, maar bij Vista is het iets meer dan anderhalf uur.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Is dat zo.
Ik zal er eens opletten hoe lang mijn accu nog mee gaat (hij staat nu op 57% en normaal gaat hij nog wel zo'n ruim 2 uur mee als ik een beetje internet enzoot).
Altijd of alleen nu even?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:53 schreef NanKing het volgende:
Firefox doet heel vreemd in Vista, alle afbeeldingen en letters springen van boven naar beneden?
Wat voor cpu heb je en hoeveel % gebruik je bij gemiddeld gebruik?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:53 schreef gday het volgende:
[..]
Ja, ik kan met XP tot 3 uur op mijn accu met wireless aan, maar bij Vista is het iets meer dan anderhalf uur.En ik gebruik onder beide OS'en dezelfde tooltjes van de fabrikant (IBM), die (volgens hen) geschikt zijn voor Vista.
Core Duo T2400, en het gebruik schommelt volgens m'n sidebar tussen de 0% en 5% als ik nu zo zit te tikken. Als ik herhaaldelijk WIN+TAB doe, gaat het naar 10%.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat voor cpu heb je en hoeveel % gebruik je bij gemiddeld gebruik?
Heb je al aan de energie instelling gefrummeld?
Ik heb al meer van deze bug gehoord, maar er zelf geen last van. Helpt de 2.0.0.2. update ook niet?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:53 schreef NanKing het volgende:
Firefox doet heel vreemd in Vista, alle afbeeldingen en letters springen van boven naar beneden?
Nee, die heb ikquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:39 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb al meer van deze bug gehoord, maar er zelf geen last van. Helpt de 2.0.0.2. update ook niet?
Nee, ik had die ook gevonden, echter is zowel softpedia als die mirror broken...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:57 schreef maartena het volgende:
[..]
Is jouw Google kapot ofzo?
Ik stop "NEC 4570A Firmware" in Google, en krijg van alles!
2e of 3e link van SoftPedia
Vista herkend mijn DVD- Brander niet meer.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:12 schreef Netsplitter het volgende:
http://liggydee.cdfreaks.com/page/en/NEC-ND-4570A/
http://binflash.cdfreaks.com/
Ow ja, flashen is op eigen risico.
Maar wat heeft dit met Vista te maken
weet niet, zit nu op mijn stage.quote:
Dan zou ik het ook doen idd.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Omdat ik daar een licentie voor heb. Ook een business alleen wil ik de Ultimate testen![]()
Geen problemen hier.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:31 schreef Wytze het volgende:
FireFox werkt dus niet lekker in Vista?
ook geen problemen, heb het gevoel dat het zelfs beter werkt...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:31 schreef Wytze het volgende:
Same herequote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:46 schreef Goldfish80 het volgende:
[..]
Ja, ik ben inderdaad een Veenendaler![]()
Vreemd, bij mijn Asus A6T doet ie dat wel automatisch. Als ik het netsnoer er uit trek springt ie van het High Performance power plan naar Power Saver. Aero wordt dan ook meteen uitgeschakeldquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:14 schreef RoodWitBlauw het volgende:
als ik mijn stroom van mijn laptop afhaal blijft de kichtintensiteit van mn laptopscherm hetzelfde.
dot is ook niet in powersaver plan in te stellen.
Vista kan niet automatisch op een ander plan overschakelen als je de netspanning eraf haalt..
iemand ideeen?
Idd, thxquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:44 schreef Netsplitter het volgende:
Kan een modje deze url toevoegen aan de OP:
http://forumz.tomshardwar(...)e-ftopict232602.html
Deze is zeer handig.
Draait hier ook als een zonnetje onder Vista.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:31 schreef Wytze het volgende:
Is het een Integrated Radeon XPress 200?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:50 schreef AstroNova het volgende:
Probleem: mijn ati x 200 wordt niet herkend, na installeren vista drivers nog steeds nietwat kan ik doen?
ik heb nog wel een .bin versie, bak ik wel op cd-rw en boot ik er wel vanaf.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:19 schreef maartena het volgende:
Vervelend. Misschien is er een DOS versie, en kun je met een DOS diskette of boot CD gaan booten, en op die manier de NEC drive flashen? (Of heb je mischien nog een dual boot met XP?)
Ehhm.... Je download teveel warez.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:48 schreef Pizzahut het volgende:
ik heb nog wel een .bin versie, bak ik wel op cd-rw en boot ik er wel vanaf.
heb geen dual boot met xp nee.
Hehe, ik dacht precies hetzelfde als jijquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:36 schreef maartena het volgende:
[..]
Ehhm.... Je download teveel warez.Die .bin versie is denk ik geen CD image, maar gewoon een binair bestand.
Ja, een integrated radeon xpress 200quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:24 schreef maartena het volgende:
[..]
Is het een Integrated Radeon XPress 200?
Want de Mobility Radeon X200 of Radeon X200 staan niet in het lijstje op www.ati.com.....
Dan moet je DirectX9.0 ook installeren...?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:47 schreef X-fi het volgende:
heb nu Vista HP draaiende. Nu wil ik 3DMark06 draaien en dan zeurt hij dat ik hem niet kan draaien omdat DirectX9.0c niet is geinstalleerd. Ik snap dat niet, DirectX10 is al geinstalleerd! Iemand?
Windows Vista installeert meteen DirectX10. Dus niet nodig, lijkt mij.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan moet je DirectX9.0 ook installeren...?
Je kunt het proberen, zoveel moeite is het niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:03 schreef X-fi het volgende:
[..]
Windows Vista installeert meteen DirectX10. Dus niet nodig, lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |