Is dat zoquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:46 schreef gday het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik even gemist.
Wat zorgt er dan voor dat de accu tot 40% minder lang meegaat met Vista?
Ja, ik kan met XP makkelijk ruim 3 uur op mijn accu met wireless aan, maar bij Vista is het iets meer dan anderhalf uur.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Is dat zo.
Ik zal er eens opletten hoe lang mijn accu nog mee gaat (hij staat nu op 57% en normaal gaat hij nog wel zo'n ruim 2 uur mee als ik een beetje internet enzoot).
Altijd of alleen nu even?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:53 schreef NanKing het volgende:
Firefox doet heel vreemd in Vista, alle afbeeldingen en letters springen van boven naar beneden?
Wat voor cpu heb je en hoeveel % gebruik je bij gemiddeld gebruik?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:53 schreef gday het volgende:
[..]
Ja, ik kan met XP tot 3 uur op mijn accu met wireless aan, maar bij Vista is het iets meer dan anderhalf uur.En ik gebruik onder beide OS'en dezelfde tooltjes van de fabrikant (IBM), die (volgens hen) geschikt zijn voor Vista.
Core Duo T2400, en het gebruik schommelt volgens m'n sidebar tussen de 0% en 5% als ik nu zo zit te tikken. Als ik herhaaldelijk WIN+TAB doe, gaat het naar 10%.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat voor cpu heb je en hoeveel % gebruik je bij gemiddeld gebruik?
Heb je al aan de energie instelling gefrummeld?
Ik heb al meer van deze bug gehoord, maar er zelf geen last van. Helpt de 2.0.0.2. update ook niet?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:53 schreef NanKing het volgende:
Firefox doet heel vreemd in Vista, alle afbeeldingen en letters springen van boven naar beneden?
Nee, die heb ikquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:39 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb al meer van deze bug gehoord, maar er zelf geen last van. Helpt de 2.0.0.2. update ook niet?
Nee, ik had die ook gevonden, echter is zowel softpedia als die mirror broken...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:57 schreef maartena het volgende:
[..]
Is jouw Google kapot ofzo?
Ik stop "NEC 4570A Firmware" in Google, en krijg van alles!
2e of 3e link van SoftPedia
Vista herkend mijn DVD- Brander niet meer.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:12 schreef Netsplitter het volgende:
http://liggydee.cdfreaks.com/page/en/NEC-ND-4570A/
http://binflash.cdfreaks.com/
Ow ja, flashen is op eigen risico.
Maar wat heeft dit met Vista te maken
weet niet, zit nu op mijn stage.quote:
Dan zou ik het ook doen idd.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Omdat ik daar een licentie voor heb. Ook een business alleen wil ik de Ultimate testen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |