Gave serie!quote:Op zondag 18 maart 2007 21:59 schreef MissBliss het volgende:
Kermis geweest
1)
[afbeelding]
2)
[afbeelding]
3)
[afbeelding]
Dank jequote:
Whehe, dezelfde kermis ook echtquote:Op zondag 18 maart 2007 22:13 schreef SpecialK het volgende:
hahaha... dat meen je niet!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik twijfel erg tussen 1 en 2quote:Op zondag 18 maart 2007 22:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dank je
Nog een favoriet?? Ik weet niet welke ik in moet sturen...
Ben jij mijn buurmeisje?quote:
Ik zou voor nummer 2 gaanquote:Op zondag 18 maart 2007 22:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dank je
Nog een favoriet?? Ik weet niet welke ik in moet sturen...
Wie weetquote:
Beetje weinig ideeén nog voor een nacht fotoquote:Op maandag 19 maart 2007 21:18 schreef k_man het volgende:
Dank je zapper.
Verder is dit topic wel héél rustig. Is iedereen een beetje wedstrijd-moe?
Originele ideeën dan... Ik heb wel een goed idee, maar dat durf ik niet meer na jouw tirade over nachtfoto's die volgens jou geen nachtfoto's zijn maar schemerfoto's...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Beetje weinig ideeén nog voor een nacht foto
den die maar ook t feit dat ik meestal slaap als t donker wordquote:Op maandag 19 maart 2007 21:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Beetje weinig ideeén nog voor een nacht foto
Zo erg bedoelde ik het ook weer niet..quote:Op maandag 19 maart 2007 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Originele ideeën dan... Ik heb wel een goed idee, maar dat durf ik niet meer na jouw tirade over nachtfoto's die volgens jou geen nachtfoto's zijn maar schemerfoto's...![]()
Voor zover je reputatie als zelfverklaarde Dark Lord of FOT...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:38 schreef HMaster-II het volgende:
Zo erg bedoelde ik het ook weer niet..
zo'n boze boeman ben ik toch niet..
![]()
De nachten in Friesland zijn ook veel donkerder dan in het westen!quote:Op maandag 19 maart 2007 21:38 schreef HMaster-II het volgende:
Twas alleen nei techt donker al ik nacht zou zien![]()
Ja het hoge Noord'n van Drenthe natuurlijk is nog donkerder.... Enge wouden en zo..quote:Op maandag 19 maart 2007 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor zover je reputatie als zelfverklaarde Dark Lord of FOT...![]()
[..]
De nachten in Friesland zijn ook veel donkerder dan in het westen!
Als je daar nou in de nachtelijke uren een foto van maakt, heb je meteen een originele inzending voor de wedstrijd!quote:Op maandag 19 maart 2007 21:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja het hoge Noord'n van Drenthe natuurlijk is nog donkerder.... Enge wouden en zo..
Eens kijkenof ik nog ergens een bosnimf uit een poel des verderfs kan sleuren![]()
Foto 2 is wel de beste van de drie, als hje die omvallende flat er rechts effe wegpoetstquote:Op maandag 19 maart 2007 21:42 schreef k_man het volgende:
Nou ja, ook als je nog geen ideeën hebt mag je best wat over mijn foto's zeggen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |