Jaap heeft ook geen snikkel maar een "drukknopje"quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En als Jaap het zou doen, waren de reakties negatief.
Ik vind het ongepast op deze manier op dit tijdstip jezelf volledig uit te kleden.
Op dit tijdstip!?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het ongepast op deze manier op dit tijdstip jezelf volledig uit te kleden.
Geef dan eens etiquette regels voor wat betreft het uitkleden?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er moet nog water in het bad overblijvenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef demins het volgende:
Mag Jaap niet zwemmen?
Of Fatboy Slimquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef INCTRL het volgende:
Volgende week een Hollandse avond....wat een racisten!!
Jaap is gewoon godse onzeker. Hij weet zich geen houding te geven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:32 schreef tutjehola het volgende:
Ik vind dat Jaap erbij staat als een kleuter die niet mee mag spelen
wie is er nu negatiefquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ongepast op dit tijdstip? haha Het is half elf 's avonds... Natasja's kinderen zijn al naar bed hoor... neem ik aanquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
BRILJANTE AVATAR!!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:33 schreef akveor het volgende:
Je ziet die Jaap gewoon denken...fucking hell wat een gast... als ie donderdag niet gaat raak ik um nooit weer kwijt.
Juist Jaap Huub blijft en jou leven was al een hel maar is nog niets wat je te wachten staat.
tot over een maandquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef oosterpark het volgende:
wat doen al die foute negers daar in dat huis? is dat alvast een house-warming party voor al die andere foute negers die daar gaan komen als B of N die 'villa' gaan winnen. je zal er maar naast wonen!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Er moet nog water in het bad overblijven
plaatsvervangende gene he...ik heb het ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:33 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
en er gaan er nog meer in.... net zolang tot Jaap de enige is die nog droog is, en dan voelt hij zich verplicht om er ook in te gaan, en dan... is het water te koud, en dan... en dan...
Ik word er helemaal nerveus van
DIE doek??quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:34 schreef maikel112 het volgende:
laat eric wat aantrekken voor die doek valt
Jaap heeft het nu zwaar, maar uiteindelijk komt het goed.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:33 schreef Sense het volgende:
[..]
Jaap is gewoon godse onzeker. Hij weet zich geen houding te geven.
*slikt tranen weg*![]()
Wat is er nou weer mis met dit tijdstip? En wat is er uberhaupt mis met naaktheid?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, hij staat er eenzaam bij...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:34 schreef _Boo_ het volgende:
Jaap kijkt alsof ie elk moment kan gaan huilen.
Oeps, waar ga je heen dan?quote:
Ze danste ook als een soort omaatje. Misschien heeft ze ergens last van of zo.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:34 schreef Lieve het volgende:
Geeft toch een band, uit dat koude water komen.
Natasja is wel echt een oud kreng zeg. Nooit eens in voor iets leuks!
Ik geloof dat je het vooral zelf erg hoopt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk nu al dat er een anti-Huub-sfeer in en buiten de villa ontstaat, die is zo weg.
Is die daar nog niet aan gewend dan???quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:36 schreef Tessa_77 het volgende:
Jaap is tired being alone
Ik nergens, maar oosterpark gaat vast ff fietsenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:36 schreef beequeen het volgende:
Oeps, waar ga je heen dan?
[..]
Oeps, waar ga je heen dan?
Dit "grapje" heb je al een keer gemaakt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:35 schreef de_kolonel het volgende:
Weet iemand hoe laat deze kwaliteits-artiesten weer met hun voertuig richting de nabijheid van de Amsterdam-arena vertrekken?
Meid, echt, gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:36 schreef Kinga het volgende:
Huuuuuub, wees daar nou niet zo zeker van.
exhibitionistquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
yepquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:34 schreef Clank het volgende:
Die blonde wordt de hele tijd door de camera gevolgd.. ze blijft![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:35 schreef Gert het volgende:
Wel leuk, dat het gewoon even gezellig was en is in huis.
Ook al was dat dankzij wat dom geschreeuw op bandmuziek.
Het bereikte zijn doel in ieder geval.
En de twijfel is er nog steeds. Die meid heeft ook alleen gezien wat wij ook zien. Zij trekt de conclusie dat Eric oprecht is. Een ander denkt anders.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:37 schreef Lieve het volgende:
DIKKE KUS VOOR ERIC als hij Huub er inderdaad niet uitstemt. Ik twijfelde.... eerlijk waar.
Erm ben je schrizofreen? De enige die Huub echt haat ben jij. Jaap begon goed en dat storte snel in...die jongen heeft zich zo laten gaan. Aan de ene kant vind ik hem zielig, maar hij heeft het allemaal aan zichzelf te danken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaap heeft het nu zwaar, maar uiteindelijk komt het goed.![]()
Ik merk nu al dat er een anti-Huub-sfeer in en buiten de villa ontstaat, die is zo weg.
En die weten er alles vanquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Yes, Huub heeft het gehoord van een van de meiden
gewoon eerlijk zijn en jezelf blijven. Als Sylvia Eric en Huub met zijn drietjes overblijven dan komen ze er echt wel uit op een eerlijke en faire manier. Ik denk echt dat eerlijkheid het langst duurt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Huub heeft zojuist te horen gekregen dat Eric hem er niet uit stemt?
En dat zonder CP te verspillen!
Het is alleen jammer dat B&N het nu ook weten.quote:
tussen 3 mannen op de bankquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:39 schreef obezzi het volgende:
waar is amanda???
Haai!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:39 schreef Tessa_77 het volgende:
awww... heeft Japio toch nog een vriendje gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |