Staan die niet op de DVD box?quote:Op maandag 12 maart 2007 17:42 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ik wil weer gewoon een keertje
Bonnie: "Euh lekker?"
horen..![]()
Ja die heb ik dus elke zaterdag net voor koefnoen om er in te komen een wereld draait door (voor bonnie) + rtl boulevard kijken uit het 3e seizoen vooral dat stukje met Inge de Bruijn volgt de route van de Peking Express.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Staan die niet op de DVD box?Denk het wel
![]()
"Jullie hebben op een steenworp afstand steeds jaren langs elkaar heen geleefd ... en waarom eigenlijk ook niet?"quote:Op maandag 12 maart 2007 19:23 schreef CreativeMind het volgende:
Jammer dat ze de korte themastukjes met de BN-ers eruit hebben gehaald. Vooral Adele Bloemendaal en Albert Verlinde waren hilarisch.
Ik vond overigens de gereformeerde ambtenaar erg goed. Als je dat eerste stukje achter die deur vandaan hoort komen weet je meteen al waar het over gaat
"Er zal ongetwijfeld gekust worden, want u hebt tenslotte al een minuut of tien geen seks meer gehad. En ik heb net het eet'n door de hals..."![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:25 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
"Jullie hebben op een steenworp afstand steeds jaren langs elkaar heen geleefd ... en waarom eigenlijk ook niet?"
Dat soort humor moeten ze vaker doen.
hm ja ok. Morgen de herahling zie ik en anders uitzendinggemist idd. thx.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:31 schreef FJD het volgende:
Die van zaterdag was geen herhaling hoor
Gewoon even uitzendinggemist dus
Ja, nu op Nederland 3.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:33 schreef Longmen het volgende:
Morgen de herhaling zie ik
quote:Aflevering 17 maart
Deze week in Koefnoen een bezoek aan de Poot met de vijf Schaepen, Luke Skywalker uit Star Wars klopt teveregeefs aan bij zijn meester Yoda die het Nieuwe Leren is toegedaan en de schrijver van het beste Nederlandse boek viert zijn overwinning in besloten kring.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |