Jii ook!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had het zelf ook niet gezien, maar iemand wees erop in UPDATES.
(nog bedankt he)
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:48 schreef uitgeslapen het volgende:
Hee mensen. Mijn site eengoudenkooi.nl is gekapt met de livestreams...boehoe, ik had nooit buffers...boehoeeee.....war moet ik nu terecht?
Toen Brian Ilonas beautycase had verstopt, verraadde Michel het aan Ilona.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:47 schreef milk-shake het volgende:
![]()
WAAROM KRIJGEN NATAS ...BRAIN GROEPJE HET VOORELKAAR DAT ZE TOCH TELKENS INFORMATIE KRIJGEN ......lekker weer..........dan weer wilgo dan weer vriend brain....niet te geloven ...die andere moeten ook eens bellen!!!!!
![]()
![]()
Zie Talpa neemt maatregelenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:48 schreef uitgeslapen het volgende:
Hee mensen. Mijn site eengoudenkooi.nl is gekapt met de livestreams...boehoe, ik had nooit buffers...boehoeeee.....war moet ik nu terecht?
http://dgk.servehttp.comquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:48 schreef uitgeslapen het volgende:
we zouden ze voor de aardigheid eens moeten turvenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:48 schreef Dogga het volgende:
Het woord bewerkstelligen floept er zomaar weer uit bij Brian
Omdat ze er contactpunten voor betalen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:47 schreef milk-shake het volgende:
![]()
WAAROM KRIJGEN NATAS ...BRAIN GROEPJE HET VOORELKAAR DAT ZE TOCH TELKENS INFORMATIE KRIJGEN ......lekker weer..........dan weer wilgo dan weer vriend brain....niet te geloven ...die andere moeten ook eens bellen!!!!!
![]()
![]()
Omdat ze elkaar schijnen te zien. De foto moet nog komen. Maar tijdens de rijlessen schijnen ze elkaar ook gezien te hebben. Waarom denk je dat Blablasia direct na het halen van der rijbewijs melde dat ze 1 keer per maand wilde bijhouden. Om de kids te zien. maar dat is nog niet bewezen. Ik heb het ook slechts gehoord en op internet gelezen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:47 schreef milk-shake het volgende:
![]()
![]()
![]()
nee die lenen ze allemaal uit aan natasia.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Omdat ze er contactpunten voor betalen.
De anderen kunnen dat ook.
Wil je een pammetje mop?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:47 schreef milk-shake het volgende:
![]()
![]()
![]()
nee joh zeker niet voor haar kinderen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:50 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Omdat ze elkaar schijnen te zien. De foto moet nog komen. Maar tijdens de rijlessen schijnen ze elkaar ook gezien te hebben. Waarom denk je dat Blablasia direct na het halen van der rijbewijs melde dat ze 1 keer per maand wilde bijhouden. Om de kids te zien. maar dat is nog niet bewezen. Ik heb het ook slechts gehoord en op internet gelezen.
Is die Antilliaan een gezamelijke vriend van Brian en Nathasia?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:46 schreef noekje het volgende:
Ze is zo blij dat Wilgo en Daryl zo goed kunnen samen. Friends for life.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |