Jaquote:Op maandag 19 maart 2007 17:32 schreef Sessy het volgende:
Ik denk dat de mannen die er helemaal van over hun nek gaan zeg maar ofwel een beetje smetvrees hebben ofwel onzeker zijn over mannelijkheid zeg maar. Dat ze zich sowieso al gedomineerd voelen door vrouwen in een relatie.
"yeah, that's what i said, mckroket"...quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
JaEn vrouwen die hem niet altijd in hun poeperd willen hebben zijn ook allemaal labiele wrakken met allerlei complexen en trauma's.
![]()
![]()
![]()
Eh... Ja? Tis gewoon lekker punt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
JaEn vrouwen die hem niet in hun poeperd willen hebben zijn ook allemaal labiele wrakken met allerlei complexen en trauma's.
![]()
![]()
![]()
Mooi gesproken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:37 schreef johnbrooks het volgende:
gisteren avond heb'k het nog meegemaakt, en het blijft een super ervaring, zeker het proberen waard. Wat iedereen hier schrijft over smetvrees of onzekerheid, het onbekende klopt volledig.
K'was gisteren net klaargepijpt, dan onmiddelijk nog een keertje en ik kon niet meer, maar toen ik een (kleine!) vibrator binnenkreeg (met genoeg glijmiddel) duurde het niet lang meer. een ongelooflijke ervaring.
Een aanrader voor iedereen!
Probeer het eens met een degelijke komkommer.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:37 schreef johnbrooks het volgende:
gisteren avond heb'k het nog meegemaakt, en het blijft een super ervaring, zeker het proberen waard. Wat iedereen hier schrijft over smetvrees of onzekerheid, het onbekende klopt volledig.
K'was gisteren net klaargepijpt, dan onmiddelijk nog een keertje en ik kon niet meer, maar toen ik een (kleine!) vibrator binnenkreeg (met genoeg glijmiddel) duurde het niet lang meer. een ongelooflijke ervaring.
Een aanrader voor iedereen!
en hij vindt van niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:43 schreef Nouk het volgende:
Ik ga het een keer proberen bij mijn man..
Ha, deze gaat ff mee t gpd in!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:43 schreef Nouk het volgende:
Draag een helm, je weet maar nooit.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:43 schreef Nouk het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:53 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ha, deze gaat ff mee t gpd in!
Wat doet het er toe dat je er zelf niets aan vindt?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:17 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind er niets aan, maar mijn partner vind het daarentegen erg prettig. Dus doe ik het toch maar af en toe.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:43 schreef Nouk het volgende:
Ik ga het een keer proberen bij mijn een andere man..
hou je van een dikke penis?quote:
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:49 schreef Asics het volgende:
ja mijn anus, daar komt alleen maar iets uit, daar gaat niks in
zeg ik altijd maar. het zou zo mijn sig kunnen zijn.
hehe ik wilde iets soortgelijks plaatsenquote:Op zondag 25 maart 2007 15:31 schreef Oversight het volgende:
klinkt best aardig,...
Lees je mee schat?
Zwansen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:47 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik in de war, vraagt Nouk dit nu, of Zwansen?
Een gebouw binnen lopen dat in de fik staat. Daar heb je moed voor nodig.quote:Op zondag 1 april 2007 21:04 schreef johnbrooks het volgende:
@bendeleider
@Aangebrande-Phonix
Jongens, voor jullie zo angstig reageren, probeer het eens, een compleet nieuwe wereld zal voor jullie open gaan. Niets leuker dan wanneer je vriendin je pijpt, je wat lager likt en er dan een vingertje binnenduwt. Mja, misschien vereist het enige moed om dit te durven!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |