het handigste is denk als de man op zijn rug ligtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:11 schreef Maeghan het volgende:
Welke posities zijn hier nou handig voor en welke beweging voelt fijn voor een man? Mijn anatomische kennis is niet zo geweldig, waar zit zo'n prostaat? =P Ik wil het weleens proberen bij m'n vriend, maar ik heb geen zin een geforceerd gedoe...
-verkeerd gelezen-quote:Op maandag 19 maart 2007 14:12 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
het handigste is denk als de man op zijn rug ligt
je vinger voorzichtig naar binnen duwen en aan de voorkant moet dan de prostaat zitten.
sommige mensen hebben wel 2 handenquote:Op maandag 19 maart 2007 14:16 schreef Angst het volgende:
[..]
ja mara dan kan je niet tegelijkertijd aftrekken
das ook zonde
ik las het verkeer dik dacht dat er op zijn buik stondquote:
Terecht!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was nog niet eens verder dan wrijven
En toen hij begon te vermoeden wat ik wilde doen werd hij boos
geilquote:Op maandag 19 maart 2007 14:12 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
het handigste is denk als de man op zijn rug ligt
je vinger voorzichtig naar binnen duwen en aan de voorkant moet dan de prostaat zitten.
quote:Op maandag 12 maart 2007 03:12 schreef MiestOr het volgende:
weinig mis mee
zeker lekker tijdens orale bedoelingen
Mits liefde:quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:15 schreef Vicious_R het volgende:
Wat vinden vrouwen/meisjes ervan om een man/jongen anaal te vingeren tijdens het pijpen?
ook met heel veel liefde wil ik geen vinger in mijn kont. sorry.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mits liefde:![]()
![]()
![]()
In geval van seks-om-de-seks:![]()
![]()
![]()
Ja uiteraard alleen als de man het wilquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:18 schreef zoalshetis het volgende:
ook met heel veel liefde wil ik geen vinger in mijn kont. sorry.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:34 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja uiteraard alleen als de man het wildat leek me nogal logisch. Tis niet dat ik zo onwijs geil op een vieze vinger dat ik dr om ga zeuren als mn nieuwe vriendje er op tegen is
![]()
Dank je voor die bijdrage, tong.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:20 schreef tong80 het volgende:
Ben ooit eens met bruut geweld gefist door een groep losgeslagen negers.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:42 schreef zoalshetis het volgende:
vind je het fijn als je gevingerd/gelikt wordt met een vinger in je kontje?
Onder het randje van je vinger?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Geen probleem, mits superschoon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |