Met lange nagels zou ik 't ook niet willen doen, krijg je volgens mij nooit meer onder je nagels vandaan, gatver.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:42 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
niet ? jammer hoor...![]()
ontopic :
Kan trouwens best pijn doen als ze lange nagels heeft![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:42 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
niet ? jammer hoor...![]()
ontopic :
Kan trouwens best pijn doen als ze lange nagels heeft![]()
Voor mannen tenminste.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:37 schreef the_legend_killer het volgende:
de kont is een uitgang geen ingang
Thermometer?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:37 schreef the_legend_killer het volgende:
duitse martel methodes? (zie soldaat van oranje)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:37 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:59 schreef immortalsean het volgende:
duitse martel methodes? (zie soldaat van oranje)
die vinger was dikker dan de penis van rens idd.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:20 schreef tong80 het volgende:
Trouwens in de film Brandende liefde steekt Monique van der Ven een vinger in de reet van Peter Jan Rens op het moment dat ie klaar gaat komen.
Uh meiden kunnen er niks van en waarom het houden bij vingerenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:15 schreef Vicious_R het volgende:
Wat vinden vrouwen/meisjes ervan om een man/jongen anaal te vingeren tijdens het pijpen?
Ikzelf (jongen) vind het enorm opwindend maar helaas vindt mijn vriendin er niet veel aan en doet ze het ook zelden.
Knip je ze maar eerst... anders komt u er niet in !quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
V toch
Edit: Sowieso al het probleem dat ik lange nagels heb dan
zeg ook niet dat je het moet doen natuurlijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:42 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Alleen andersom is chijl. Ik laat geen vinger in m'n reet doe wat denk je.
d'r ging een tuinslang in, waarna de waterkraan opengedraaid werd...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:15 schreef Sessy het volgende:
wat was er in soldaat van oranje dan
Hmm vergelijkbaar met de methode die gebruikt werd bij een colonoscopie vroeger, voordat laxeermiddelen die 100% effectief waren uitgevonden waren (colonoscopie is als ze met een slangetje met een lichtje en camera en zo eraan gaan kijken in je darmen, je hele darmen van je reet tot aan je maag! Ontzettend pijnlijk kan ik je uit ervaring vertellen.) Er kon volgens m'n arts zo'n 2x10 liter in zonder schadelijke bijwerkingen (2 emmers dus). Daarna loop je het risico op haarscheurtjes en darmperforatie.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:49 schreef immortalsean het volgende:
[..]
d'r ging een tuinslang in, waarna de waterkraan opengedraaid werd...
nee, was alleen een korte scene om aan te geven dat 'ie gemarteld werd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:04 schreef Sessy het volgende:
...
Maar eh, mag ik eruit opmaken dat de slang werd vastgehouden zodat hij niet eruit floepte en dat uiteindelijk de dood van de gemartelde volgde?
Hoooo, correctie; Mijn vinger gaat naar Friek_ zijn anusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Nou nee, mijn vinger gaat daar niet heen
Als ik eerst magquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Aahh, laat mij. Pleeeeaase ah toe nou mag ik
quote:[..]
Ligt eraan hoe je het probeerde... Als ze bij mij zachtjes begint, en niet meteen een vinger dr in ramt, vind ik het best lekker. Ook mannen hebben soms wat voorspel nodig....![]()
En inderdaad, tijdens het gepijpt worden is het hemels. Je komt erg heftig klaar als ze aan je prostaat zit, dus misschien verslikt ze zich ook nog![]()
Tis ook lekker en 't laat me intenser klaarkomen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:46 schreef timeloop het volgende:
In mijn onwetendhijd altijd gezegd, NEE. Todat een dame het eens heel onverwacht bij me deed.
Even schrikken natuurlijk, maar jezus wat was dat lekker! En van toen af aan het diverse malen
ter sprake gebracht maar ik merk dat de meeste dames er niet zo voor in zijn.
Daar gaat mijn fantasie om ooit nog eens genomen te worden door een dame....
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:24 schreef Plasterk het volgende:
Ik vind het lekkerder als mn vriendin met haar tong dan met haar vingers in mn anus roert
Of ik ben stoned, of deze zin klopt niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:38 schreef daniel2008 het volgende:
Hoi, ik denk dat je moet anaal van je vriendin tijdes pijpen vingeren. Dat is lekker hoor, probeer maar een keer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |