Prostaat melken bedoel ik niet echt. En tis ook niet dat die vinger de gans in moet, een klein beetje is ook ok.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:17 schreef Tarabass het volgende:
Prostaatmelken heet dat..
Omdat hij meningen wil horen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:19 schreef Aventura het volgende:
Als je zo gruwelt van anale seks, waarom reageer je hier dan? Blijf dan weg.
Ey kanker waarom is mijn post weg? anaal vingeren is GEEN prostaatmelkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:19 schreef Aventura het volgende:
Als je zo gruwelt van anale seks, waarom reageer je hier dan? Blijf dan weg.
Whatever. Je voegt niks toe aan dit onderwerp, dit is geen ONZ.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ey kanker waarom is mijn post weg? anaal vingeren is GEEN prostaatmelken.
Gelukkig voegen jouw posts wel veel toequote:Op donderdag 1 maart 2007 20:29 schreef Aventura het volgende:
[..]
Whatever. Je voegt niks toe aan dit onderwerp, dit is geen ONZ.
Wel ja, ga er gelijk met een paar vingers in. Heerlijk frutsen tegen het kopje van de drol die er uit wilt. Maak me gek.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:34 schreef Snotslak het volgende:
Je moet ook niet met een vinger roeren in de anus, maar gewoon er met een paar vingers in gaan en wat frutsen. Maar niet roeren.
Ja want als er nog stront zit is het minder.Kijk je van te voren in z'n poepgat of het strontveilig is ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:36 schreef purplerose het volgende:
Geen probleem mits schoon ofcourse
Geil om te zien hoe de dude dan gek wordt van geiligheid en luid brullend klaarkomt![]()
![]()
![]()
sorrie, liet me even gaan
Je moet het ook niet zomaar doen, en zeker niet zonder glijmiddelquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:38 schreef Locusta het volgende:
Hmmm, m'n ex stak er tijdens de sex weleens "zomaar" een vinger in![]()
![]()
Ook niet even waarschuwen ofzoNaja, vond/vind het in ieder geval niet echt fantastisch
![]()
Niet in het oor dusquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:53 schreef tong80 het volgende:
Is de Topictitel trouwens geen pleonasme ?
JIj en je deense loverrrrrrr?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:01 schreef daeri het volgende:
Ik had het er net toevallig nog over met iemand
Ow... gecondoleerdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |