Dat klinkt goed. En als je daarvoor als arbeidskracht werkzaam was?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:57 schreef ManAtWork het volgende:
Zoals ik bedoelde te zeggen: er is te weinig info om een uitspraak te doen over wel/niet, hoeveel en hoe lang.
Maar normaal gesproken heb je recht op WW als de werkgever tijdens de proeftijd opzegd (en de werknemer niet verwijtbaar is).
Als arbeidskracht of als werknemer?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:59 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. En als je daarvoor als arbeidskracht werkzaam was?
quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
![]()
Dat telt wel mee voor de 26 weken gewerkt in 36 weken.
Je moet in de afgelopen 36 weken in ten minste 26 weken hebben gewerkt.quote:
Je krijgt maar drie maanden een basisuitkering.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:23 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Te ingewikkeld voor mij Lienekien.
Ik hoop echt op die WW. Paradijs op aarde.
Drie maanden vakantie. Ik klaag niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je krijgt maar drie maanden een basisuitkering.
Je hebt wel een sollicitatieplicht.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:28 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Drie maanden vakantie. Ik klaag niet.
Bedanktquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Je moet je wel de eerste werkdag volgend op de eerste werkloosheidsdag inschrijven als werkzoekende bij het CWI en binnen een week een aanvraag voor de WW-uitkering doen.
Ja, maar al die andere uitkeringstrekkers lukt het ook om daar goed mee om te gaan, dus zal mij ook moeten lukken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt wel een sollicitatieplicht.
Naarmate het topic vordert, komt de reden van je werkgever langzaam maar zeker boven borrelen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:35 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Als je ergens een contract heb gekregen met een maand proeftijd, en na die maand wordt er besloten dat het bedrijf niet met je verder wil, heb je dan recht op WW? En zo ja, voor hoe lang? en wat voor percentage van je loon krijg je?
Als jij denkt dat WW vakantie is zit je nog in de jaren 60. Die UWV fuckt je echt op. Let maar op. Kun je beter zwart gaan werkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:28 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Drie maanden vakantie. Ik klaag niet.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:46 schreef Katinkat het volgende:
En wij maar werken om jouw uitkering te betalen; je wordt bedankt.
Je overschat jezelf vriend.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:37 schreef IBAZ het volgende:
We kunnen je wel even voor 100% afgekeurd de WAO in slaan als je dat wil.
Hoef je nooit meer te werken.
En ik denk dat je jezelf onderschat. Jij hebt (en dit bedoel ik serieus en opbouwend) een trap onder je reet nodig.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:38 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Je overschat jezelf vriend.
Ik word depressief van werken. Klinkt misschien onzinnig, maar het is waar... Toch bedankt, heb je ook suggesties hoe ik zo'n trap kan krijgen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:42 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
En ik denk dat je jezelf onderschat. Jij hebt (en dit bedoel ik serieus en opbouwend) een trap onder je reet nodig.
Kom op, je herkent een troll toch welquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:42 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
En ik denk dat je jezelf onderschat. Jij hebt (en dit bedoel ik serieus en opbouwend) een trap onder je reet nodig.
Denk je serieus dat een mod op dit verzoek reageert als ie net het topic gesloten heeft?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:43 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Ook nog wat over de ZW:
(mod: gaarne TT aanpassen)
Hoe lang moet je werken om recht te hebben op die 70%? Als je contract heb, heb je daar toch sowieso recht op? Ook als je nog in je proeftijd zit? En voor hoe lang krijg je dat geld, als je zeg maar voor onbepaalde tijd niet kan werken?
Mensen als jij zouden ze op een boot moeten zetten, de noordzee opvaren en laten zinken. Ik kots op mensen zoals jij die het systeem voor de anderen verneuken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:44 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Ik word depressief van werken. Klinkt misschien onzinnig, maar het is waar... Toch bedankt, heb je ook suggesties hoe ik zo'n trap kan krijgen?
Oh jawel, maar er wordt van mij ook verwacht dat ik serieus inga op topics van BHFH en consortenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kom op, je herkent een troll toch wel
Das zonde van de energie...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:28 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Oh jawel, maar er wordt van mij ook verwacht dat ik serieus inga op topics van BHFH en consorten
Eens. Maar ik heb momenteel genoeg.....quote:
Volgens mij krijg je alleen maar WW als je zelf gewerkt hebt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:46 schreef Katinkat het volgende:
En wij maar werken om jouw uitkering te betalen; je wordt bedankt.
Ow?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je alleen maar WW als je zelf gewerkt hebt.
Dus TS heeft zijn eigen WW betaald.
Het ging me meer om het "wij betalen jouw WW" gezeik.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ow?
Z'n volledige WW-uitkering? Dat lijkt me sterk. Daarnaast is de WW een vangnet.
Ik denk niet dat er iemand klaagt als iemand er terecht van gebruik maakt. Dat heb ik in dit topic niet gelezen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het ging me meer om het "wij betalen jouw WW" gezeik.
Iedereen die werkt betaalt WW premie.
Daarom is het onzin om te klagen als iemand er een keer gebruik van moet maken.
Maar TS z'n instelling is ook niet helemaal fris te noemen...
Ach ja, het is slechts een aandachttrekkers topicquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand klaagt als iemand er terecht van gebruik maakt. Dat heb ik in dit topic niet gelezen.
Pure poëzie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:49 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Tosties slotje weekend werken kut leven letters leden heden helden melden zelden vrij.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:53 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Slijter? Whisky.
Drank? Ja.
Jij ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |