Dat klinkt goed. En als je daarvoor als arbeidskracht werkzaam was?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:57 schreef ManAtWork het volgende:
Zoals ik bedoelde te zeggen: er is te weinig info om een uitspraak te doen over wel/niet, hoeveel en hoe lang.
Maar normaal gesproken heb je recht op WW als de werkgever tijdens de proeftijd opzegd (en de werknemer niet verwijtbaar is).
Als arbeidskracht of als werknemer?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:59 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. En als je daarvoor als arbeidskracht werkzaam was?
quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
![]()
Dat telt wel mee voor de 26 weken gewerkt in 36 weken.
Je moet in de afgelopen 36 weken in ten minste 26 weken hebben gewerkt.quote:
Je krijgt maar drie maanden een basisuitkering.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:23 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Te ingewikkeld voor mij Lienekien.
Ik hoop echt op die WW. Paradijs op aarde.
Drie maanden vakantie. Ik klaag niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je krijgt maar drie maanden een basisuitkering.
Je hebt wel een sollicitatieplicht.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:28 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Drie maanden vakantie. Ik klaag niet.
Bedanktquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Je moet je wel de eerste werkdag volgend op de eerste werkloosheidsdag inschrijven als werkzoekende bij het CWI en binnen een week een aanvraag voor de WW-uitkering doen.
Ja, maar al die andere uitkeringstrekkers lukt het ook om daar goed mee om te gaan, dus zal mij ook moeten lukken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt wel een sollicitatieplicht.
Naarmate het topic vordert, komt de reden van je werkgever langzaam maar zeker boven borrelen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:35 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Als je ergens een contract heb gekregen met een maand proeftijd, en na die maand wordt er besloten dat het bedrijf niet met je verder wil, heb je dan recht op WW? En zo ja, voor hoe lang? en wat voor percentage van je loon krijg je?
Als jij denkt dat WW vakantie is zit je nog in de jaren 60. Die UWV fuckt je echt op. Let maar op. Kun je beter zwart gaan werkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:28 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Drie maanden vakantie. Ik klaag niet.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:46 schreef Katinkat het volgende:
En wij maar werken om jouw uitkering te betalen; je wordt bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |