Hij gaat haar nog uitnodigen als hij voldoende contactpunten heeftquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:13 schreef Pleione het volgende:
heeft iemand een foto van die Cora??
Wel duidelijk dat ze een tv moment willen achter, anders geven ze niet die brief op dit moment, en vragen daarom daar, verder zijn zij ook nieuwsgierig wat er in de brief staat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het gesprekje van Sylvia en Eric over Jaap, waar hij bij zit, komt een beetje gescript over. Ook het aldoor maar vragen wat er in de brief stond.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:13 schreef Pleione het volgende:
heeft iemand een foto van die Cora??
Kwartje valt ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:15 schreef Pleione het volgende:
[..]
aha nu snap ik iets van zijn omvang![]()
Ze gaan nog trouwen in de villa hequote:Op donderdag 1 maart 2007 17:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij gaat haar nog uitnodigen als hij voldoende contactpunten heeft
Ik kan daar soms zo om lachen. Vooral als hij boos is of toen hij de stemronde aanvroeg voor de heks.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:17 schreef heracles het volgende:
Eric heeft ogen alsof ie iets heeft gesnoven
Zo kijkt Ericje soms.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:17 schreef heracles het volgende:
Eric heeft ogen alsof ie iets heeft gesnoven
Maar dat moet ie toch aan para brodda vragen? Die managed zijn CP's tochquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij gaat haar nog uitnodigen als hij voldoende contactpunten heeft
Lol. Dikke vriend van Natasia en Brian die eric back up moet verlenen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:20 schreef Peter6000 het volgende:
Okay, Jaap biedt Eric aan backup te zijn, als Huub straks weg is.
Moppie, Eric stemt Huub echt niet weg.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:20 schreef itsme het volgende:
Jaap zegt de hele tijd, als huub weg is he? als huub weg is
Idd, ik haal die namen vaker door de war.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:21 schreef Sporti het volgende:
[quote]Op donderdag 1 maart 2007 17:19 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap bedoel je!
"Als jij Huub wegstemd, mag je deze brief lezen". Wat een script-spelletje van Jaap en Eric ......quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:20 schreef itsme het volgende:
Jaap zegt de hele tijd, als huub weg is he? als huub weg is
3 BAN. Hij is dan next.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:21 schreef versteegrob het volgende:
Volgens mij stemt eric huub wel weg hoor, zag je net zijn hand gebaar. Nog een week voor huub want geef 1 reden waarom hij huub niet zal weg stemmen.
Duhhhhhhhhh...................Billie denkt dat het alleen maar handje klap is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:21 schreef BONG4002 het volgende:
Ah Jaap "Als je Huub wegstemd mag je de brief lezen"
Yep hij is dan loslopend wildquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:21 schreef BONG4002 het volgende:
Ah Jaap "Als je Huub wegstemd mag je de brief lezen"
Eric heeft dat al eerder ook tegen BAN gezegt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:21 schreef Frasier het volgende:
Eric zegt net zelf dat hij Huub eruit gaat stemmen en die blik zei ook genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |