Ik denk aan een Annie de rooyquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:09 schreef Lauzie het volgende:
als ik trouwens aan de naam Cora denk, dan denk ik niet gelijk aan een lekker wijf ofzo..
iemand pics??
Het is gewoon uit, en als hij belt hoort iedereen dat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:11 schreef beequeen het volgende:
Hij durft niet te bellen omdat ie weet dat iedereen mee kan luisteren, lafaard. Kan hij zijn TV moment nemen doet ie het niet![]()
Nou herinner je je amanda nog?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:11 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zou ook wel wat al te grof zijn na drie dagen
dat zal er heus wel instaan maar daar is hij het ook niet mee eens.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:11 schreef noekje het volgende:
Lekker belangrijk Cora, hoeveel drank hij precies heeft gehad. Ik zou het erger vinden dat hij gepijpt door Aman en Sylvia wilde worden. Hij zou Aman er niet uitstemmen als zij hem ging pijpen.
Hij zegt zelf dat hij het niet verknald heeft. haha tata
Is goed hoor, bedankt alvast!quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:14 schreef HiDiHo het volgende:
@bong, ik ben erachter. max 500MB per keer op megaupload
ik zet hem er wel even opnieuw op (vannacht)
niet want hij kapt het gelijk af met sommige dingen kan ik niet zeggenquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap baalt van zichzelf, en hij weet dat hij heel veel goede kanten heeft.
Eric vindt het tijd dat hij het laat zien.
Er ontstaat iets van een gesprekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |