Niet echt heel veel, maar was er ook niet constant bijquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:40 schreef de_kolonel het volgende:
Ik schakel net in. Is er vandaag nog iets spectaculairs gebeurd?
speeltijd 4 uur?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:41 schreef HiDiHo het volgende:
@Bong
Download: Jaap's feestje 779MB Speeltijd 4 uur
ja dat siert Sil ook, voor mij zou die lucht zijn en blijven want elke keer met drank op begint die weer dit was niet iets eenmaligs hij heeft gewoon echt geen fatsoenquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:40 schreef itsme het volgende:
sil zou hem best wel een kans willen geven maar hij komt ook niet naar haar toe zei ze.
THNX!quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:41 schreef HiDiHo het volgende:
@Bong
OMG, 4 uur, arme HiDiHo.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:41 schreef HiDiHo het volgende:
@Bong
Hij is misschien in Venlo geboren of woont er nu, maar het is toch zeker opgegroeit in Brabant!quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:41 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk dat Marc nog nooit in de buurt van Venlo is geweest!
2 weken is genoeg, dus geen excuus voor Jaapquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
Billie kijk dus pas 2 weken, dus toch, hehe DGK-REDACTIE, goeie casting![]()
Aan jou kan ik het anders best horen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
In NoordLimburg hebben ze niet zo'n vet accent.
ze vergeven en vergeten daar allemaal wel erg snel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:42 schreef Sporti het volgende:
[..]
ja dat siert Sil ook, voor mij zou die lucht zijn en blijven want elke keer met drank op begint die weer dit was niet iets eenmaligs hij heeft gewoon echt geen fatsoen
Misschien over het hoofd gezien deze?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:41 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk dat Marc nog nooit in de buurt van Venlo is geweest!
Ik zou toch zweren dat dat in het begin is toen ze nog werden gedrillt maargoedquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:38 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ik denk toch echt het einde grote vriend. Dat is die film dat ie in het leger helemaal paranoya raakt en op het einde op die plee zichzelf overhoop schiet.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:42 schreef demins het volgende:
[..]
Aan jou kan ik het anders best horen!![]()
Gelukkig hoefde ik hem niet terug te zien, tijdens het uploaden.quote:
Marc is geboren in Den Haag, raar maar waar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:42 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hij is misschien in Venlo geboren of woont er nu, maar het is toch zeker opgegroeit in Brabant!
om haar te borstelen heb je er toch geen 10 nodigquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:43 schreef Dogga het volgende:
Hoe lang voordat amanda een vinger mist?
Volgende week pasquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:44 schreef Lauzie het volgende:
Hoe laat is vanavond de ontslagronde?
Rarara naar wie gaan de 1000 contactpunten.:)quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:43 schreef Dogga het volgende:
Hoe lang voordat amanda een vinger mist?
Dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:42 schreef demins het volgende:
[..]
Aan jou kan ik het anders best horen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |