niet iedereen uit Venlo houd er het venlos spraakgebrek aan over hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:34 schreef demins het volgende:
[..]
Dan zal hij bedoelen dat hij het laatst in Venlo heeft gewerkt... Een echte Venlonaar haal ik er meteen uit, geloof me!![]()
Ik denk toch echt het einde grote vriend. Dat is die film dat ie in het leger helemaal paranoya raakt en op het einde op die plee zichzelf overhoop schiet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:35 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Of je moet een ander bedoelen, het einde heb ik zo neit voor de geest
In NoordLimburg hebben ze niet zo'n vet accent.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:37 schreef Sporti het volgende:
[..]
niet iedereen uit Venlo houd er het venlos spraakgebrek aan over hoor![]()
jij hebt toch ook die bewuste nacht zitten luisteren en kijken, wat die er daar uitgooide was zo min dat Sil gewoon nooit meer met hem moet pratenquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:36 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij is Sylvia klaar met Jaap.
JA dat zal het zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:38 schreef Lauzie het volgende:
Jaap is gewoon verlegen!
Ja, hoe die tegen Sylvia deed inderdaad. Vieze vent.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
jij hebt toch ook die bewuste nacht zitten luisteren en kijken, wat die er daar uitgooide was zo min dat Sil gewoon nooit meer met hem moet praten
Ik denk dat Marc nog nooit in de buurt van Venlo is geweest!quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:37 schreef Sporti het volgende:
[..]
niet iedereen uit Venlo houd er het venlos spraakgebrek aan over hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |