Heb t antwoord ff opgezocht en ik denk dat een nieuwe vraag idd op zn plaats is.quote:
Dat was ook mijn redenatie waarom niemand dat zomaar zou verzinnen als antwoord.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:54 schreef De_Melkboer het volgende:
Merkwaardig, ijs is altijd bevroren, en als het bevroren is staat het stil![]()
Momentje, even Bram bellen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:53 schreef Stakky het volgende:
Welke 4 Siciliaanse Mafia bazen met hun Families vormden samen de N.L.P.R.
(Alleen de achternamen van de bazen dus de familie namen zijn voldoende.)
Er is een nieuwe vraag, maar ik heb niet het idee dat iemand ook maar enig benul heeft van het goede antwoord.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:09 schreef erkel het volgende:
Duuusss, nieuwe vraag enzo?
Vol verwachting klopt ons hart, al ben ik wel benieuwd naar het antwoord van de maffia vraagquote:
moet jij niet "All Stars" de film kijken ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:09 schreef erkel het volgende:
Duuusss, nieuwe vraag enzo?
Eh???quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:50 schreef Stakky het volgende:
nee ook niet.
Ik zal het antwoord maar geven.
Parfait = Stilstaand bevroren ijs.
Had ik het dus gewoon goedquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:26 schreef PhysicsRules het volgende:
Ongeklopt ijs?
Ik ga hem niet stellen, heb geen inspiratiequote:Op donderdag 1 maart 2007 21:21 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Vol verwachting klopt ons hart, al ben ik wel benieuwd naar het antwoord van de maffia vraag
Die staat al vanaf het begin opquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:22 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
moet jij niet "All Stars" de film kijken ?
Ben ik het mee eensquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:22 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Eh???
[..]
Had ik het dus gewoon goed![]()
Da's vlot....quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:30 schreef SaskiaR het volgende:
wiki
Het verschil tussen parfait en roomijs is dat je roomijs wel klopt tijdens het bevriezen en parfait niet. Een beetje muggenziften als je het mij vraagt...quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:27 schreef Stakky het volgende:
En ongeklopt ijs vind ik niet het goede antwoord, maar dat zal dan wel verschil van interpetatie zijn.
eerste twee zijn goed.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:44 schreef erkel het volgende:
Stewie, Brian, Frank(?)...
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:00 schreef rene29 het volgende:
nieuwe vraag?
Moeilijke vragen denk ikquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat is hier aan de hand?
Ik open om 16.30 een dubelpuntentopic en het is nog niet eens vol.....
En die weet ik dan weer nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:04 schreef rene29 het volgende:
Ok nieuwe vraag:
Hoe heet de oma in de serie Who's the boss?
Stuk eenvoudiger toch?
Kan ik deze nog goed rekenen en de nieuwe vraag schrappen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Peter, Lois, Meg, Chris, Stewie en Brian
Doe maar, want anders lopen we weer vast ben ik bangquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:07 schreef rene29 het volgende:
[..]
Kan ik deze nog goed rekenen en de nieuwe vraag schrappen?
Nope want Letterman heeft het goede antwoord op vraag 2 al gegeven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:10 schreef erkel het volgende:
[..]
Doe maar, want anders lopen we weer vast ben ik bang![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:10 schreef erkel het volgende:
[..]
Doe maar, want anders lopen we weer vast ben ik bang![]()
Leek me wel zo eerlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:12 schreef David Letterman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
EDIT: sportief gebaar van vragensteller!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |