abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46932949
quote:
Op maandag 5 maart 2007 09:58 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

'Maar volgend jaar worden we kampioen, op zeker!'
Tuurlijk.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 maart 2007 @ 11:33:47 #177
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46934891
Uit het AD, lekker zo'n druk programma....... met dank aan de play offs
quote:
Druk spreekuur bij PSV
Door PETER VAN DUYL

EINDHOVEN - De een haalde strompelend het einde, de ander moest zelfs vroegtijdig afhaken. PSV won...

...zaterdagavond eenvoudig van RKC Waalwijk (2-0), maar tegelijk werd pijnlijk duidelijk dat de vermoeienissen van dit seizoen hun tol beginnen te eisen in Eindhoven. En overmorgen wordt tegen Arsenal al weer een nieuwe topprestatie gevraagd. PSV verdedigt in Londen een 1-0 voorsprong.

Het slagveld was zaterdag bijna niet meer te overzien. Van de elf PSV’ers die trainer Ronald Koeman tegen RKC aan de aftrap bracht, liepen zeven spelers tijdens de wedstrijd langer of korter trekkebenend over het veld.

Cocu, Afellay en Kromkamp haalden zelfs het einde niet. Alleen de aanvallers Koné en Farfán, de Chinees Xiang Sun en nieuwkomer Alcides verlieten het strijdperk redelijk ongeschonden.

De medische staf in Eindhoven maakte gisteren overuren om alle pijntjes, klachten en oneffenheden te behandelen of weg te masseren. Uiteindelijk kon de conclusie luiden dat de daadwerkelijke schade nogal meeviel.

In Eindhoven gaan ze er vanuit dat Gomes, Alex, Simons, Cocu en Salcido tegen Arsenal zeker in actie kunnen komen.

Ibrahim Afellay en Jan Kromkamp lieten gisteren een echo maken om uitsluitsel te krijgen over de ernst van hun hamstringklachten. De eerste diagnose luidde in beide gevallen dat er in elk geval niets kapot is.

Het ziet ernaar uit dat Afellay in Londen beschikbaar is, achter de naam van Kromkamp staat wel een serieus vraagteken. Vandaag wordt bekeken of de rechtsback met het team meevliegt naar Engeland.

Dat PSV juist zaterdag zwaar werd getroffen, was opmerkelijk. De Eindhovenaren spelen al een paar weken zo moeizaam dat ze elke wedstrijd 90 minuten vol gas moeten geven. Tegen RKC kon de landskampioen na een snelle voorsprong (2-0 binnen 20 minuten) eindelijk eens wat gas terug nemen.

,,Misschien heeft dat er iets mee te maken,’’ dacht coach Koeman hardop. ,,Dat spelers bij 2-0 net even wat makkelijker zijn, net even niet de juiste concentratie hebben.’’

Koeman is niet verrast dat zijn selectie in fysiek opzicht scheuren en barsten begint te vertonen.

In de 29 weken die het seizoen duurt, speelde PSV 39 officiële wedstrijden. Dat is gemiddeld één duel in de vijf dagen. ,,Dan wordt maar weer eens bevestigd dat je een seizoen niet meer met elf man kunt afwerken,’’ aldus Koeman. ,,Een keer ga je de tol betalen. Maar daar moeten we doorheen. Zolang duurt het seizoen niet meer en tussen zaterdag en woensdag zitten voldoende dagen om te herstellen.’’

Als Kromkamp tegen Arsenal inderdaad niet kan spelen, dan heeft PSV een serieus probleem.

De Braziliaan Alcides is in Europees verband niet speelgerechtigd omdat hij eerder dit seizoen al voor Benfica in de Champions League uitkwam. Michael Reiziger, een andere stand-in, kampt met een buikblessure en is evenmin beschikbaar.

Koeman kan ervoor kiezen om tegen Arsenal rechts achterin een middenvelder (Culina, Feher) te posteren. Ook kan hij Carlos Salcido van de linkerkant overhevelen naar rechts. In dat geval zou er een plek vrij komen voor Xiang Sun, de Chinees die ook tegen RKC Waalwijk aan de aftrap stond.

Of de oefenmeester dat al aandurft met de Aziaat, is de vraag. Sun maakte zaterdag aan de bal een uitstekende indruk. Koeman prees hem zelfs als één van de beste spelers van het veld. Het duel met RKC bewees echter ook dat Sun in aanvallend opzicht een stuk sterker is dan als pure verdediger.

Zo verloor hij Benjamin de Ceulaer tot tweemaal toe uit het oog, het bracht de Belg zelfs een keer oog in oog met doelman Gomes.

Zulke missers kunnen in Londen, waar PSV zijn 1-0 voorsprong moet verdedigen, fatale gevolgen hebben.

,,Sun heeft een aantal goede kwaliteiten,’’ vindt Koeman. ,,Hij is veel in balbezit, maakt goede keuzes, heeft een goede traptechniek en kan voor de toekomst een interessante optie zijn. Maar toen hij in de positie van linksback terechtkwam, werd hij twee keer weggelopen.’’
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_46935016
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:33 schreef rubbereend het volgende:
Als Ajax de voorronde van de CL niet haalt, zullen ze die stomme play-offs toch wel afschaffen
We sure are cute for two ugly people.
pi_46935204
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:38 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Als Ajax de voorronde van de CL niet haalt, zullen ze die stomme play-offs toch wel afschaffen
Ik denk sowieso wel, is er al iemand positief over geweest tot nu toe?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 5 maart 2007 @ 11:47:15 #180
11102 knep
Mountainfreak
pi_46935245
Nog maar 8 uur en dan het vliegtuig in .
  maandag 5 maart 2007 @ 11:50:28 #181
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46935343
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:47 schreef knep het volgende:
Nog maar 8 uur en dan het vliegtuig in .
Ik vlieg morgen morgenavond om 22.00

Heb er zin in en er een goed gevoel over
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_46935384
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:50 schreef PyTh het volgende:

Is ook wel gerechtvaardigd denk ik. Ik hoop alleen niet dat PSV vanaf het begin probeert die 0 te houden, maar juist probeert brutaal een goal te maken. Dit is zo'n tussenstand waar je juist gaat twijfelen wat te doen.
Klik dan als je durft
  maandag 5 maart 2007 @ 11:53:31 #183
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46935435
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:52 schreef Suijk het volgende:

[..]

Is ook wel gerechtvaardigd denk ik. Ik hoop alleen niet dat PSV vanaf het begin probeert die 0 te houden, maar juist probeert brutaal een goal te maken. Dit is zo'n tussenstand waar je juist gaat twijfelen wat te doen.
Dat hoop ik ook inderdaad.
Maar ik verwacht wel dat Arsenal furieus zal starten en zsm een goal probeert te maken.
pi_46935452
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:52 schreef Suijk het volgende:

[..]

Lijkt me niet echt van toepassing op PSV...
  maandag 5 maart 2007 @ 11:55:27 #185
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46935491
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Niet piepen, jullie tegenstanders van woensdag speelt al maanden 2 wedstrijden per week, mietjes hier in Nederland.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_46935583
PSV start vaak met de instelling om te loeren op een doelpunt, afwachten zullen ze zeker niet doen.
That's all folks!
pi_46935599
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:54 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Lijkt me niet echt van toepassing op PSV...
Wat niet? Dat ze gaan twijfelen of gaan aanvallen?
Klik dan als je durft
  maandag 5 maart 2007 @ 11:59:08 #188
11102 knep
Mountainfreak
pi_46935620
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:50 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik vlieg morgen morgenavond om 22.00

Ik denk dat de meeste PSVers bij Covent Garden verzamelen .
Morgen maar eens in de buurt van Stanford Bridge rondhangen om eens te kijken.

Heb er ook wel een positief gevoel bij .
pi_46935841
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:58 schreef Suijk het volgende:

[..]

Wat niet? Dat ze gaan twijfelen of gaan aanvallen?
PSV speelt nooit echt op de aanval, maar altijd vanuit de organisatie, wachtend op die ene kans die altijd gaat komen. Woensdag verwacht ik niets anders... Consolideren ipv creeren.
pi_46935889
Consolideren en van daaruit creeren zou ik het willen noemen.
That's all folks!
  maandag 5 maart 2007 @ 12:27:26 #191
11102 knep
Mountainfreak
pi_46936535
Godverdomme geen Da Costa en Kromkamp
pi_46936540
quote:
Da Costa en Kromkamp vallen af bij PSV

Uitgegeven: 5 maart 2007 12:19

EINDHOVEN - PSV kan woensdagavond in de Champions Leaguewedstrijd tegen Arsenal geen beroep doen op verdedigers Manuel da Costa en Jan Kromkamp.

Da Costa heeft een zware keelontsteking en koorts. Kromkamp heeft te veel last van een hamstringblessure die hij afgelopen weekeinde opliep in de wedstrijd tegen RKC Waalwijk.

De return in de achtste finale van de Champions League in Londen staat onder leiding van Alain Hamer. De 41-jarige arbiter uit Luxemburg is al vanaf 1993 op het Europese podium actief. Hij floot nog nooit eerder een wedstrijd van de landskampioen uit Eindhoven.

PSV verdedigt in het dit seizoen geopende Emirates-stadion een voorsprong van 1-0.
Hmm, blijven niet veel verdedigers over, Reiziger geblesseerd, Alcides niet speelgerechtigd.
Lamey maar weer bij de selectie halen?
pi_46936785
Feher wordt het dan waarschijnlijk

En Sun op links
We sure are cute for two ugly people.
  maandag 5 maart 2007 @ 12:41:05 #194
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46936915
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:27 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Hmm, blijven niet veel verdedigers over, Reiziger geblesseerd, Alcides niet speelgerechtigd.
Lamey maar weer bij de selectie halen?
Dan zal dit 'm wel worden:

Gomes
Culina-Alex-Salcido-Sun
Vayrinen-Afellay-Simons-Cocu
Farfan-Kone

Verre van ideaal
  maandag 5 maart 2007 @ 12:41:59 #195
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46936944
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:41 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dan zal dit 'm wel worden:

Gomes
Culina-Alex-Salcido-Sun
Vayrinen-Afellay-Simons-Cocu
Farfan-Kone

Verre van ideaal
Gelukkig is Arsenal wel op volle sterkte.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 5 maart 2007 @ 12:48:44 #196
11102 knep
Mountainfreak
pi_46937149
Misschien beter Simons in de centrale defensie en Salcido op de zijkant.
pi_46937339
Dit is wel klote voor de rechtsbackpostitie. Terwijl 2 weken terug, vrijwel alles over rechts ging bij PSV.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_46937432
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:04 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

PSV speelt nooit echt op de aanval, maar altijd vanuit de organisatie, wachtend op die ene kans die altijd gaat komen. Woensdag verwacht ik niets anders... Consolideren ipv creeren.
Met een complete defensie kunnen ze dat ook goed. Daarom ben ik wel benieuwd of er tactische omzettingen komen bij PSV nu.
Klik dan als je durft
  maandag 5 maart 2007 @ 13:05:03 #199
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46937691
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:48 schreef knep het volgende:
Misschien beter Simons in de centrale defensie en Salcido op de zijkant.
Nee man die moet je absoluut niet weghalen van het middenveld.
  maandag 5 maart 2007 @ 13:09:31 #200
11102 knep
Mountainfreak
pi_46937825
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:05 schreef PyTh het volgende:

[..]

Nee man die moet je absoluut niet weghalen van het middenveld.
Ik zie het niet zo zitten met Culina en Sun op de back posities .
Maar goed volgens mij speelt Arsenal zonder opkomende spelers aan de zijkant dus dan is het wat minder belangrijk. Hoop dat Alex goed fit is waarschijnlijk mag hij 2 posities dekken .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')