je loopt achterquote:Op maandag 5 maart 2007 22:10 schreef Messenga het volgende:
Milan heeft Gomes op de korrel.
Morgen?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:40 schreef LudoSanders het volgende:
Gaat verdomd lastig worden morgen zonder Kromkamp en da Costa.
Heldquote:Op maandag 5 maart 2007 22:57 schreef JustJunior het volgende:
John de Jong heeft gescoord bij zijn rentree bij jong PSV
Inderdaad, dat wordt puzzelen. Sowieso Alex en Salcido erin en dan? Sun? Was verdedigend tegen RKC niet al te sterk. En dan hebben we nog een rechtsback nodig. Lamey? Is Reiziger al fit? Cocu of Simons een linie terug lijkt me geen optie, dan missen we ineens een hoop balans in het team...quote:Op maandag 5 maart 2007 22:40 schreef LudoSanders het volgende:
Gaat verdomd lastig worden morgen zonder Kromkamp en da Costa.
Jaquote:Op maandag 5 maart 2007 23:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Verwacht iemand hem nog terug in de basis van PSV 1 dan?
ja hoor, ik denk dat hij ook zn contract gaat verlengen bij PSVquote:Op maandag 5 maart 2007 23:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand vertel me dat dit een slechte grap van VI isquote:Goal én blessure Jong de Jong bij rentree
hopelijk valt het meequote:Op maandag 5 maart 2007 23:37 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Iemand vertel me dat dit een slechte grap van VI is![]()
![]()
Mogelijk komt De Jong woensdag in actie op een hoger podium. De Hagenaar is opgenomen in de selectie voor het Champions League-duel met Arsenal. Maar het is nog maar de vraag, aangezien De Jong tegen Jong FC Groningen een enkelblessure heeft opgelopen.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:37 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Iemand vertel me dat dit een slechte grap van VI is![]()
![]()
Pff zou best kunnen moet hij wel heel blijven. Maar denk niet dat er nog al te veel verwacht mag worden.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Da's een zoon van Edwin?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:50 schreef du_ke het volgende:
Haha die Gorter die 3 keer heeft gescoord komt die rechtstreeks van het kamp ofzo?
[afbeelding]
Volgens psvjeugd nietquote:
quote:Donny Gorter
Positie: Vleugelaanvaller
Nationaliteit: Nederlands
Geboortedatum: 15-06-1988
Leeftijd: 18 jaar
Vorige club(s): Rood Wit
NAC
Favoriete Speler(s): Ronaldinho
--------------------------------------------------------------------------------
Teams
'03-'04 B1
'04-'05 B1
'05-'06 A1
'06-'07 Jong PSV
Via http://www.telesport.nl/voetbal/article927318.ecequote:Manuel da Costa weer wedstrijdfit
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - PSV'er Manuel da Costa kan tegen FC Groningen weer de volle negentig minuten meespelen. De Portugees kreeg afgelopen dinsdag tegen Bordeaux rust vanwege enkelklachten, maar die vormen na de laatste training van de Eindhovenaren geen belemmering meer. PSV verdedigt een voorsprong van vijf punten op AZ en zes punten op Ajax.
In vergelijking met dinsdag ontbreekt in de Eindhovense selectie Diego Tardelli, die is uitgeschakeld met een enkelkwetsuur. Naast Tardelli zijn ook Mika Väyrynen (hamstring), Michael Ball (knie) en Michael Lamey (bovenbeen) geblesseerd.
Carlos Salcido keert daarentegen wel terug in de groep van achttien spelers. Hij was tegen Bordeaux buiten de selectie gelaten omdat hij op scherp stond. Bij een gele kaart zou hij worden geschorst voor het eerstvolgende Champions League-duel.
Om op vrijdag een partijvorm af te werken, voegde trainer Ronald Koeman de spelers Donny Gorter - zoon van oud-prof Edwin Gorter - en Dirk Marcellis toe aan de training van de A-selectie.
en ter compensatie hebben we zijn zoon gekregen!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:38 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ja! hij priktte toen van der doelen in het oog.
Vermoeiend hoor, zo'n steeds opnieuw afspelend bandje. We zijn er toentertijd voor gestraft, maar volgens mij viel het allemaal wel mee en waren het 5 mensen ofzo die racistisch zaten te doen t.o.v. Henry. Maargoed, dit is natuurlijk allemaal psychologische strijd. Niet dat ik denk dat er nu nog iemand in ons elftal is die daar iets om geeft, 80% van ons elftal is zelf ook donkerquote:Gilberto gooit olie op het vuur: ik zet ze betaald voor racisme [wijzig]
Gilberto heeft voor de terugwedstrijd tussen Arsenal en PSV olie op het vuur gezet middels enkele uitlatingen in Engelse tabloids. Onder andere The Sun bericht daar over. Hij liet weten PSV daarvoor te willen straffen door ze uit te schakelen.
“Ik heb nooit enige vorm van racisme meegemaakt in Engeland. Maar toen we in Eindhoven speelden en met 4-0 wonnen, zongen sommige van hun fans racistische liedjes en maakten ze apengebaren naar ons."
nuquote:PSV opnieuw in de fout met Champions League-aanmelding
Uitgegeven: 6 maart 2007 11:12
Laatst gewijzigd: 6 maart 2007 11:16
AMSTERDAM - PSV is vergeten John de Jong dit seizoen aan te melden voor de Champions League, meldt de website van Voetbal International dinsdag.
Trainer Ronald Koeman had de van een blessure herstelde De Jong al bij de groep gehaald voor het duel met Arsenal, maar moet de middenvelder nu thuislaten.
John de Jong stond twee jaar aan de kant vanwege een ernstige blessure aan zijn knie. Na een succesvolle rentree, maandagavond met de beloften van PSV, leek niets een terugkeer van de aanvallende middenvelder in de weg te staan. Door de administratieve fout kan De Jong zich nu richten op het volgende competitieduel, zondag tegen Excelsior.
Van Nistelrooy
Het is niet de eerste keer dat de Eindhovense club een dergelijke fout maakt. Voor het seizoen 2000/2001 vergat de club Eric Addo en Ruud van Nistelrooy in te schrijven voor het UEFA Cup-toernooi.
quote:
Erg dom inderdaad, had misschien wat creatieve aanvallende impulsen kunnen verzorgen, want dat is wat er toch nog wel ontbreekt dit seizoen. Maar ach, aan de andere kant had ik niet verwacht dat hij langer dan 15 minuten op CL-niveau mee had kunnen doen.quote:
Dat is wel zo, maar dit komt weer zo extreem lullig over.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:28 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
zo amateuristisch. nou verwacht ik niet dat John in een keer in dusdanige vorm verkeert dat ie echt van waarde kan zijn in de CL maar stom is het wel. Wel erg tof dat hij weer gescoord heeft
![]()
1 september ofzo??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:39 schreef Suijk het volgende:
Wanneer had je die lijst in moeten leveren trouwens?
de uitlegquote:
quote:John de Jong reist niet mee naar Londen
06 maart 2007 11:00
John de Jong is vandaag niet meegereisd naar Londen voor de Champions League-wedstrijd tegen Arsenal. De middenvelder is niet geblesseerd, maar is woensdag niet speelgerechtigd. John de Jong staat niet op de Champions League A-lijst en mag derhalve niet in actie komen.
Op 31 augustus van elk jaar moet bij de UEFA een lijst van 25 spelers ingediend worden die in de groepsfase van het toernooi in actie mogen komen. “Omdat John de Jong op dat moment nog geblesseerd was, is ervoor gekozen om andere spelers op de lijst te plaatsen”, aldus manager Voetbalzaken Stan Valckx. In januari mogen vervolgens drie wijzigingen doorgevoegd worden. “Voor Ismail Aissati moesten we een zelf opgeleide speler op de A-lijst terugplaatsen, dat is Dirk Marcellis geworden. Daarnaast hebben we nieuweling Xiang Sun toegevoegd en was er nog één plaats over. Die plaats hebben we opengehouden voor de spits die we wilden hebben. Toen dat uiteindelijk niet is doorgegaan hebben de John de Jong over het hoofd gezien. Dat had niet mogen gebeuren. Het is vervelend voor John, maar uiteraard ook voor PSV!” PSV reist met zeventien spelers naar Londen.
quote:
Weet je wat nog vermoeiender is?quote:
The sunquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Weet je wat nog vermoeiender is?
Dat een stelletje nitwits hier constant alles maar geloven wat "kwaliteitskrant" The Sun brengt.
Toch opvallend dat alleen The Sun dit bericht brengt....
Rest my case...
Pcies, maar ach, ik neem het ze hier niet kwalijkquote:
Page 3 is natuurlijk het enige goede aan de krantquote:alleen dear deidre is leuk aan die krant en de pagina 3 vrouw![]()
En waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:00 schreef PyTh het volgende:
Je zou zeggen dat ze er van geleerd zouden moeten hebben maar niks blijkt minder waar.
Slecht hoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |