Denk t ookquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:53 schreef Bos81 het volgende:
Vanavond tegen RKC. Ondanks de mindere vorm moet RKC in principe een maatje te klein zijn.
Dus denk ik wel dat er gewoon wordt gewonnen
hoho de buit is nog niet binnenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:00 schreef the_legend_killer het volgende:
nog 5 overwinningen ! hierna
Nu dan welquote:
Emiratesquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu dan wel
Geen schade nu op naar London !
The London bridge Emerates stadium will fall down !
Kort na de 1-0 is hij even behandeld. MOens werd toen ook even ingeschoten. Maar hij heeft gewoon door kunnen keepen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:26 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
in het uitslagen/tussenstand topic hebben ze het er over dat gomes geblesseerd zou zijn?! weten jullie daar iets van?
Koné had ook een zeer goede tegenstander, Milano Koenders. Ik begrijp niet dat mensen Koné gaan uitfluiten trouwens.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:44 schreef ganzenherder het volgende:
En Kone was weer eens dieptriest vandaag, alles wat hij deed was slecht zo ongeveer. Die 20 miljoen euros van Shaktar spookten weer eens door mijn hoofd vandaag![]()
Je eigen spelers uitfluiten moet je nooit doen nee, hoe slecht ze ook zijn. Maar Kone was gewoon slecht vandaag hoe goed zijn tegenstander ook moge zijn. Hij geeft pasjes veel te laat maakt acties op de verkeerde momenten is zwak in de afronding enz. Je maakt me niet wijs dat je hem niet graag had zien vertrekken voor 20 miljoen in de winterstopquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Koné had ook een zeer goede tegenstander, Milano Koenders. Ik begrijp niet dat mensen Koné gaan uitfluiten trouwens.
Wist ik niks van maar 20 miljoen moet je blind aannemen, voor iedereen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:55 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Je eigen spelers uitfluiten moet je nooit doen nee, hoe slecht ze ook zijn. Maar Kone was gewoon slecht vandaag hoe goed zijn tegenstander ook moge zijn. Hij geeft pasjes veel te laat maakt acties op de verkeerde momenten is zwak in de afronding enz. Je maakt me niet wijs dat je hem niet graag had zien vertrekken voor 20 miljoen in de winterstop![]()
zo'n beetje wel ja, behalve voor Gomesquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wist ik niks van maar 20 miljoen moet je blind aannemen, voor iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |