Denk t ookquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:53 schreef Bos81 het volgende:
Vanavond tegen RKC. Ondanks de mindere vorm moet RKC in principe een maatje te klein zijn.
Dus denk ik wel dat er gewoon wordt gewonnen
hoho de buit is nog niet binnenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:00 schreef the_legend_killer het volgende:
nog 5 overwinningen ! hierna
Nu dan welquote:
Emiratesquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu dan wel
Geen schade nu op naar London !
The London bridge Emerates stadium will fall down !
Kort na de 1-0 is hij even behandeld. MOens werd toen ook even ingeschoten. Maar hij heeft gewoon door kunnen keepen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:26 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
in het uitslagen/tussenstand topic hebben ze het er over dat gomes geblesseerd zou zijn?! weten jullie daar iets van?
Koné had ook een zeer goede tegenstander, Milano Koenders. Ik begrijp niet dat mensen Koné gaan uitfluiten trouwens.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:44 schreef ganzenherder het volgende:
En Kone was weer eens dieptriest vandaag, alles wat hij deed was slecht zo ongeveer. Die 20 miljoen euros van Shaktar spookten weer eens door mijn hoofd vandaag![]()
Je eigen spelers uitfluiten moet je nooit doen nee, hoe slecht ze ook zijn. Maar Kone was gewoon slecht vandaag hoe goed zijn tegenstander ook moge zijn. Hij geeft pasjes veel te laat maakt acties op de verkeerde momenten is zwak in de afronding enz. Je maakt me niet wijs dat je hem niet graag had zien vertrekken voor 20 miljoen in de winterstopquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Koné had ook een zeer goede tegenstander, Milano Koenders. Ik begrijp niet dat mensen Koné gaan uitfluiten trouwens.
Wist ik niks van maar 20 miljoen moet je blind aannemen, voor iedereen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:55 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Je eigen spelers uitfluiten moet je nooit doen nee, hoe slecht ze ook zijn. Maar Kone was gewoon slecht vandaag hoe goed zijn tegenstander ook moge zijn. Hij geeft pasjes veel te laat maakt acties op de verkeerde momenten is zwak in de afronding enz. Je maakt me niet wijs dat je hem niet graag had zien vertrekken voor 20 miljoen in de winterstop![]()
zo'n beetje wel ja, behalve voor Gomesquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wist ik niks van maar 20 miljoen moet je blind aannemen, voor iedereen.
Kromkamp geblesseerd dus.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
...
Geen schade nu op naar London !...
Mijn waardering is sinds de winterstop eerlijk gezegd tot een nieuw dieptepunt gedaald. Waar hij eerst nog veel van zijn eigen kansen creëerde (om vervolgens de meeste om zeep te helpen) lukt hem zelfs dat niet meer. Het enige lichtpuntje is dat hij wel meer in dienst van de ploeg speelt, alleen jammer dat hij daar dan ook niks van bakt. Koné moet imo de laatste 7 wedstrijden echt gaan vlammen om nog een voldoende te krijgen over dit seizoen.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:08 schreef Zero2Nine het volgende:
Maar ik moet zeggen dat ik Kone toch wel meer ben gaan waarderen.
Onzin imoquote:Op zondag 4 maart 2007 11:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Koné moet imo de laatste 7 wedstrijden echt gaan vlammen om nog een voldoende te krijgen over dit seizoen.
Je kent Grrrrrr tochquote:
Het zou ook wat zijn als jij mij gelijk gaf natuurlijkquote:
Zeeën van ruimte zelfs!quote:Op zondag 4 maart 2007 11:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je kent Grrrrrr toch, ik vind dat Koné al een voldoende heeft voor dit seizoen. Dat wil overigens niet zeggen dat er geen ruimte tot verbetering is.
Dat ben ik wel met je eens maar niet dat hij op dit moment een onvoldoende heeft.quote:
Tja, ik leg de lat gewoon wat hoger. Heeft ook te maken met wat hij gekost heeft. Hoe dan ook, hij is niet de topspits die PSV nodig heeft vind ik.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens maar niet dat hij op dit moment een onvoldoende heeft.
Het kan natuurlijk veel beter maar als je 15 goals en 11 assists (beker en CL meegerekend) kun je in mijn optiek omogelijk een onvoldoende hebben.
Ik denk het ja.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, ik leg de lat gewoon wat hoger. Heeft ook te maken met wat hij gekost heeft. Hoe dan ook, hij is niet de topspits die PSV nodig heeft vind ik.
Ik begreep dat ook niet. Hij werkt hard en echt waardeloos speelt hij nu ook weer niet. Het is wel eens slechter geweest volgens mij.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Koné had ook een zeer goede tegenstander, Milano Koenders. Ik begrijp niet dat mensen Koné gaan uitfluiten trouwens.
Hopelijk kan hij de defensie gek maken met zijn gerenquote:Op zondag 4 maart 2007 12:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk het ja.
Als je naar de historie van Arouna kijkt heeft hij nog nooit meer dan 15 doelpunten per seizoen gemaakt bij zijn vorige clubs.
Hij is niet de topspits die veel goals maakt maar wel eentje die erg belangrijk is, misschien dat het Woensdag wel zal blijken...
Het was wel erg pover wat PSV liet zien. Volgens mij kreeg RKC gewoon ook meer kansen dan PSV. Typerend dat we weer alleen uit dode spelmomenten konden scoren. Hoopgevend voor de rest van de competitie vond ik het dan ook niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:08 schreef WooZ het volgende:
Gister fluitconcert na de wedstrijd, dat was dan ook weer niet nodig
Als de concurrenten punten laten liggen (Ajax staat in de rust achter met 0-1), dan moet dat je nog enigzins hoop gevenquote:Op zondag 4 maart 2007 14:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was wel erg pover wat PSV liet zien. Volgens mij kreeg RKC gewoon ook meer kansen dan PSV. Typerend dat we weer alleen uit dode spelmomenten konden scoren. Hoopgevend voor de rest van de competitie vond ik het dan ook niet.
Dat geeft altijd hoop (en plezierquote:Op zondag 4 maart 2007 15:26 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Als de concurrenten punten laten liggen (Ajax staat in de rust achter met 0-1), dan moet dat je nog enigzins hoop geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |