abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46836407
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 09:06 schreef denthemen het volgende:

[..]

Waarom kregen ze bij Ajax en bij AZ dan wel het uitvak zo goed als vol?
Misschien realistisch dat de beker de enige mogelijke prijs is voor AZ en Ajax?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 09:15:28 #27
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46836551
Beker wordt altijd belabberd bezocht, de ook weer verplicht ingestelde buscombi werkt ook niet echt mee natuurlijk.

Arsenal - PSV (3200 kaarten) is al meer dan 5 weken uitverkocht.....
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_46836653
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 09:15 schreef PyTh het volgende:
Beker wordt altijd belabberd bezocht, de ook weer verplicht ingestelde buscombi werkt ook niet echt mee natuurlijk.
Dát is de enige reden dat ik nooit uitwedstrijden bezoek op een enkele keer 020 na
pi_46837555
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 09:15 schreef PyTh het volgende:

Arsenal - PSV (3200 kaarten) is al meer dan 5 weken uitverkocht.....
Dat is dan ook geen vergelijking he.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 10:14:48 #30
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46837814
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 10:04 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat is dan ook geen vergelijking he.
Omdat het een Europese uitwedstrijd is?
pi_46838189
Als ze niet naar een bekerwedstrijdje gaan, is het famous for not travelling, als ze wel het uitvak van Arsenal vol krijgen, is het omdat het toch Europees is. Dat snap je toch wel PyTh?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_46839144
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 09:21 schreef WooZ het volgende:

[..]

Dát is de enige reden dat ik nooit uitwedstrijden bezoek op een enkele keer 020 na
Alsof PSV alleen maar buscombi's heeft...
  vrijdag 2 maart 2007 @ 11:24:04 #33
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46839809
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 11:00 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Alsof PSV alleen maar buscombi's heeft...
8 van de 10 wedstrijden wel ja
pi_46840116
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 11:24 schreef PyTh het volgende:

[..]

8 van de 10 wedstrijden wel ja
Blijven er nog 6.8 wedstrijden over per normaal seizoen die geen buscombi zijn. Dat je nooit kunt gaan vanwege de buscombi's is in ieder geval onzin.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 2 maart 2007 @ 12:00:58 #35
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46840905
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 09:06 schreef RayMania het volgende:
Als Henry en Rosicky geblesseerd blijven dan maakt PSV zeker een goede kans.
Henry? was die er ook bij in Eindhoven?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 2 maart 2007 @ 12:02:14 #36
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46840937
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 11:33 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Blijven er nog 6.8 wedstrijden over per normaal seizoen die geen buscombi zijn. Dat je nooit kunt gaan vanwege de buscombi's is in ieder geval onzin.
je vergeet de treincombi
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 2 maart 2007 @ 12:04:36 #37
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46841009
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 11:33 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Rekenen is niet je sterkste kan is het wel?

Er zijn maar 17 uitwedstrijden in de competitie, tel daar 2 uitwedstrijden in de beker bij op en je komt op nog geen 4 wedstrijden per seizoen uit die je op eigen gelegenheid kunt bezoeken......
pi_46841061
Pfff dat sommige mensen zich zo druk maken over andere mensen die wel of niet naar uitwedstrijden gaan.
pi_46841105
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 12:04 schreef PyTh het volgende:

[..]

Rekenen is niet je sterkste kan is het wel?

Er zijn maar 17 uitwedstrijden in de competitie, tel daar 2 uitwedstrijden in de beker bij op en je komt op nog geen 4 wedstrijden per seizoen uit die je op eigen gelegenheid kunt bezoeken......
Ging uit van 34 niet zo slim inderdaad Maargoed blijft er 3.4 over + 2 = 5.4

Het kan slechter
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:14:30 #40
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46847676
quote:
2/3/2007 - Da Costa: verkeerd gequoot

Manuel da Costa ontkende gezegd te hebben dat er sprake is van contacten tussen PSV en Chelsea over een mogelijke transfer van zijn persoon. Volgens hem heeft hij alleen gezegd dat hij weet dat er banden zijn tussen de clubs. Van interesse van Chelsea voor hem, zegt hij dat alleen vernomen te hebben uit de media. Wel gaf hij aan natuurlijk gecharmeerd te zijn als Chelsea interesse zou hebben voor hem.
pi_46847730
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:22 schreef du_ke het volgende:
Als ze het nu nog weg gaan geven zijn het ook al prutsers hoor .
Och, in het zeer recente verleden (lees: een paar weken geleden) verspeelden we in een ruime week 8 punten voorsprong dus dat we enorm kunnen prutsen is al bewezen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46847742
onzin om die buscombi's de schuld te geven, Feyenoord en Ajax hebben het ook, vaker zelfs! En de wedstrijden zonder combi worden ook slecht bezocht, behalve az uit dit jaar, de rest is dramatisch, zelfs tijdens de bekerfinale waren er veel kaarten over terwijl jullie: 1. Vrij vervoer hadden 2. Goedkopere kaarten dan Ajax
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_46847822
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:16 schreef denthemen het volgende:
onzin om die buscombi's de schuld te geven, Feyenoord en Ajax hebben het ook, vaker zelfs! En de wedstrijden zonder combi worden ook slecht bezocht, behalve az uit dit jaar, de rest is dramatisch, zelfs tijdens de bekerfinale waren er veel kaarten over terwijl jullie: 1. Vrij vervoer hadden 2. Goedkopere kaarten dan Ajax
Elke club heeft combi. Zo hadden Den Haag en FC Den Bosch 3 seizoenen geleden de meeste combi's.
pi_46847827
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 23:28 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

De eerste twee moeten we ook gewoon winnen. Met minder mogen we het niet doen. RKC en Excelsior behoor je normaliter te winnen (maar ja...). De derde is dan Ajax... Dat wordt een ander verhaal. Als we die winnen, dan mag je inderdaad wel stellen dat we kampioen worden.
De wedstrijd tegen Ajax kan cruciaal worden denk ik. Puntsgewijs en in mentaal opzicht. Als die gewonnen wordt geeft dat zelfvertrouwen voor de zware wedstrijden die daarop volgen. De komende 2 moeten zeker gewonnen worden natuurlijk. Als ze dat niet doen denk ik echt dat ze het kampioenschap verspelen aangezien het eind van het seizoen veel zwaarder is dan tegen RKC en Excelsior spelen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46847847
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:18 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Elke club heeft combi. Zo hadden Den Haag en FC Den Bosch 3 seizoenen geleden de meeste combi's.
dat wil ik maar zeggen, en zelfs hun krijgen een uitvak nog wel eens vol..

Ik heb des te meer respect voor de supporters van PSV die ook uitwedstrijden bezoeken
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_46847969
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De wedstrijd tegen Ajax kan cruciaal worden denk ik. Puntsgewijs en in mentaal opzicht. Als die gewonnen wordt geeft dat zelfvertrouwen voor de zware wedstrijden die daarop volgen. De komende 2 moeten zeker gewonnen worden natuurlijk. Als ze dat niet doen denk ik echt dat ze het kampioenschap verspelen aangezien het eind van het seizoen veel zwaarder is dan tegen RKC en Excelsios spelen.
Hmm, het is toch een beetje koffiedik kijken, RKC en Excelsior hebben de punten hard nodig in de strijd tegen degradatie, terwijl er voor de tegenstanders in de laatste weken waarschijnlijk weinig tot niets meer op het spel staat.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:22:21 #47
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46847971
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De wedstrijd tegen Ajax kan cruciaal worden denk ik. Puntsgewijs en in mentaal opzicht. Als die gewonnen wordt geeft dat zelfvertrouwen voor de zware wedstrijden die daarop volgen. De komende 2 moeten zeker gewonnen worden natuurlijk. Als ze dat niet doen denk ik echt dat ze het kampioenschap verspelen aangezien het eind van het seizoen veel zwaarder is dan tegen RKC en Excelsios spelen.
als ajax thuis van Heerenveen en uit van Twente wint zal de ontmoeting wel cruciaal worden maar ik zie ajax in de huidige vorm niet in Enschede winnen....

Als we dit kampioenschap nog uit handen geven lever ik m'n seizoenskaart in.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 2 maart 2007 @ 15:26:50 #48
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46848162
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:22 schreef PyTh het volgende:

[..]

als ajax thuis van Heerenveen en uit van Twente wint zal de ontmoeting wel cruciaal worden maar ik zie ajax in de huidige vorm niet in Enschede winnen....

op oost, bij deze wil ik die plek vast callen

Maar ik ga er vanuit dat je daar nog jaren zal staan
DeLuna vindt me dik ;(
pi_46848187
quote:

[..]

Ja die is dan toch al verlopen
pi_46848254
quote:

[..]

Vorm is zo relatief... Maar ik hoop uiteraard van harte dat Ajax en AZ de komende 2 wedstrijden iets laten liggen en PSV de op papier simpele potjes wint. Zowel Ajax als PSV kunnen zomaar punten laten liggen tegen op papier zwakkere tegenstanders. Het onoverwinnelijke is er ook af bij PSV, iedereen weet (zeker na woensdag weer) dat er wel wat te halen valt bij PSV, zelfde geldt voor Ajax. Het is allemaal zo onvoorspelbaar als de nete.
quote:
Kijk uit wat je zegt Pyth .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')