Ik vond Salcido minimaal gelijkwaardig aan Da Costa die toch ook een paar kleine slippertjes had.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Da Costa is wel een aderlating, was in de heenmatch de beste speler van het veld... Of in ieder geval de beste verdediger.
Van de officiele Arsenal site afkomstig. (was toevallig aan het checken)quote:Ronald Koeman has called up 18-year-old Dirk Marcellis
Speelt bij Jong PSV, talent die met Nederland bij het Wk -17 3e werd. Was toen aanvoerder volgens mij.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Van de officiele Arsenal site afkomstig. (was toevallig aan het checken)
Iemand een idee wie dit is?
Dirk Marcellis van Jong PSV, zat onlangs al voor het eerst bij de selectie.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
één van de grotere talenten uit de opleiding van de afgelopen jaren. speelt bij jong PSV en is sinds de winsterstop meer bij de A selectie betrokken door Koeman.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Salcido was ook goed ja, maar die vond ik meer degelijk en minder opvallend.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vond Salcido minimaal gelijkwaardig aan Da Costa die toch ook een paar kleine slippertjes had.
Met dat verschil dat hun een goeie bank hebben en wij al snel uitkomen bij Tardelli, Addo en Culina...quote:Op maandag 5 maart 2007 15:38 schreef PaRaR het volgende:
Gooi Marcellis maar voor de leeuwen [14.gif]
Ik meen trouwens dat Henry een voetblessure had ... Arsenal mist ook erg veel basisspelers.
Dan ben je er in ieder geval zeker op tijdquote:
Simons of Cocu moet je niet naar achteren halen.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:06 schreef ganzenherder het volgende:
Eigenlijk zwaar kut, hele seizoen niet veel blessures gehad in de verdediging en opeens vlak voor zon cruciaal duel mis je ineens 3 2 belangrijke verdedigers![]()
Simons of Cocu centraal in de verdediging zou ook wel gaan opzich, maar zonder die 2 op het middenveld stelt het middenveld weer niks voor![]()
Culina rechtsback is wel erg riskant vind ik trouwens, hoe vaak heeft hij daar al gespeeld?
Naaahquote:Op maandag 5 maart 2007 17:26 schreef PaRaR het volgende:
If so, ik zie Koeman wel starten met:
Lamey - Marcellis - Alex - Salcido
met 8 man achter de bal is wel nodig als je Addo opsteldquote:Op maandag 5 maart 2007 17:33 schreef Radegast het volgende:
Gomes;Addo,Alex,Salcido;Mendez,Simons,Cocu,Afellay,Sun;Farfan,Koné
En dan 8 man achter de bal en counteren maar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |