Dit is een taak voor Brian , die kan zich er als slachtoffer hard voor makenquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is eigenlijk schandalig dat die dingen nog zo verkocht worden in de supermarkt, en dat zonder leeftijdsbegrenzing (mijn zoon koopt ze ook gewoon zelf)
Misschien kan een of andere kutnewbie even gaan bellen met de publieksvoorlichting dat het niet zou moeten mogen.![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:43 schreef havefun het volgende:
Trouwens was Bb1 ook op internet live te volgen of nog niet?
*geeft op na het sturen van muilkorf.*quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
*stuurt direct een paar dozen promotie-chips naar DGK T.a.v. Jaap![]()
BB1? Was dat niet in de tijd van de zwart-wit TV? Toen hadden ze nog geen internet joh!quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:43 schreef havefun het volgende:
Als Jaapie Jow nog een keer goed bezig is dan komen ze wel in de buurt denk ik.
Dorpsomroepertquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:45 schreef Carlaa het volgende:
[..]
BB1? Was dat niet in de tijd van de zwart-wit TV? Toen hadden ze nog geen internet joh!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:45 schreef Carlaa het volgende:
[..]
BB1? Was dat niet in de tijd van de zwart-wit TV? Toen hadden ze nog geen internet joh!
Waar denk je dat FOK! groot mee geworden is?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:43 schreef havefun het volgende:
Als Jaapie Jow nog een keer goed bezig is dan komen ze wel in de buurt denk ik.
Het betasten van de dames vind ik zeker niet geoorloofd, ik heb daar gisteren al diverse malen op gezegd dat ik zou uithalen, maar dat DGK dat dan waarschijnlijk als "fysiek geweld" zou bestempelen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:43 schreef Yvet_te het volgende:
jammer dat je er zo over denkt
en dat je chips gooien(het is misschien niet gevaarlijk maar wel degelijk agressief gedrag) en meisjes ongevraagd betasten dus eigenlijk normaal vind en het ook geen alcoholverbod waard vind, vind ik vreemd
Oh ja dat was waar ook, deze site ging eerst alleen maar over Big brother. Tering hier zitten wel een aantal hardcore streamers volgens mij. Die hebben echt hordes dorpsgekken voorbij zien komen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar denk je dat FOK! groot mee geworden is?
Dit is wel de slechtste tvp ever.
Huub kan er simpelweg niet uit worden gestemd het nummerquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
*zet telefoon aan oor, zoekt nummer*
oke..dan verschillen we daarin van mening.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het betasten van de dames vind ik zeker niet geoorloofd, ik heb daar gisteren al diverse malen op gezegd dat ik zou uithalen, maar dat DGK dat dan waarschijnlijk als "fysiek geweld" zou bestempelen.
Verder is het gewoon dat hij tot nu toe 1 keer dronken is geweest, daarbij geen dingen zijn gebeurd waar anderen een klacht over hebben ingediend (zoals bijvoorbeeld het betasten) en zijn agressie niet verder ging dan het gooien met chips.
Als dat een basis zou zijn voor een alchohol verbod dan zou DGK alcoholvrij moeten zijn.
Niet alleen qua bewoners, (BB, Bus, DGK) maar ook qua streamersquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:48 schreef havefun het volgende:
[..]
Oh ja dat was waar ook, deze site ging eerst alleen maar over Big brother. Tering hier zitten wel een aantal hardcore streamers volgens mij. Die hebben echt hordes dorpsgekken voorbij zien komen.
Ja ik zit hier pas sinds kort en ik kan er over mee praten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet alleen qua bewoners, (BB, Bus, DGK) maar ook qua streamers![]()
Hoeveel zakken chips is Peter Beense dan?? Jaap is al 1000 zakken (light) chips van 200 gram....quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Japio is wel "slanker" dan Peter Beense eigenlijk valt het reuze mee want het kan erger
Als dit echt waar is.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:48 schreef 2live het volgende:
[..]
Huub kan er simpelweg niet uit worden gestemd het nummer![]()
Peter is ook iets van 1000 zakken maar die is kleinerquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoeveel zakken chips is Peter Beense dan?? Jaap is al 1000 zakken (light) chips van 200 gram....
Hier idemquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Moet ook maar eens aan mijn snijtechnieken werken, altijd handig.
Ik hou wel van deze leerzame streams
Hij is 3 Huubjes zwaar , met een zakaardappelen erbij. Zijn reet is 1 Huub, zijn buik is 1 Huub, en zijn benen zijn 1 huub. Die zak aardappelen bevindt zich waar zijn hoofd hoord te zitten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoeveel zakken chips is Peter Beense dan?? Jaap is al 1000 zakken (light) chips van 200 gram....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |