Hij is natuurlijk wel 2 meter lang, dat helpt een beetje. Als ie 200kg en 1.70m zou zijn, zal ie waarschijnlijk 24 uur per dag op bed gelegen hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:32 schreef havefun het volgende:
200 kilo is ook wel enorm zwaar, de meeste mensen die zo waar zijn lopen al lang niet meer.
Ja, chips werpen is levensgevaarlijk. Het zou eigenlijk verboden moeten worden, het zijn gewoon wapens.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd..... chips.... levensgevaarlijk met al die scherpe randen...
ja weet ik, maar heb nog nooit zo lang naar m gekeken hahaquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Marc heet ie, komt al een tijdje in DGK (vanaf het begin)
Dat moet geen enkel probleem zijn om dan af te vallen, mits hij zijn calorie-inname ook maar aanpast tot een "normaal" aantal.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:32 schreef beequeen het volgende:
Billie heeft aangegeven aan kok Mark, dat ie ''normaal'' wil blijven eten, en niet zoals zdngmw , aan de shakes enzo. Dat zal lekker opschieten dus.
Okejquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:34 schreef lillkiss het volgende:
[..]
ja weet ik, maar heb nog nooit zo lang naar m gekeken haha
Valt me een beetje tegen dat je niet over Sabine begint...quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:16 schreef havefun het volgende:
[..]
Oh we hebben het hier over De Bart , de held uit BB1!
Hoe gaat het ermee man? Heb je nog wat geld over, en hoe gaat het met die knuffelbeer?
Zie je hem nog wel eens, of andere bewoners.
Dit zei Wilgo een poosje terug...quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:31 schreef 2live het volgende:
[..]
jouw quote nietwilgo zei vd week dat ze voor de overwinning moet gaan
Het is eigenlijk schandalig dat die dingen nog zo verkocht worden in de supermarkt, en dat zonder leeftijdsbegrenzing (mijn zoon koopt ze ook gewoon zelf)quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja, chips werpen is levensgevaarlijk. Het zou eigenlijk verboden moeten worden, het zijn gewoon wapens.
Ik dacht dat dat Aamanda was maar die zal wel last hebben van decorumverlies.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:30 schreef Mika25 het volgende:
![]()
Tijd voor een nieuwe bewoner. Stop er maar een vrouw in met "Gilles de la Tourette" , denk dat dat wel past bij de huidige samenstelling van dit programma...
*zet telefoon aan oor, zoekt nummer*quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is eigenlijk schandalig dat die dingen nog zo verkocht worden in de supermarkt, en dat zonder leeftijdsbegrenzing (mijn zoon koopt ze ook gewoon zelf)
Misschien kan een of andere kutnewbie even gaan bellen met de publieksvoorlichting dat het niet zou moeten mogen.![]()
Oh ja die ken ik ook nog wel. Eigenlijk ken ik alleen nog maar de Winnar Bart, Ruud Sabine en die kok ( ik ben zijn naam effe kwijt).quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen dat je niet over Sabine begint...
Of hij geeft opquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:38 schreef 2live het volgende:
[..]
weet ikmaar wilgo ruikt het grote geld..
*hoort telefoon overgaan maar neemt niet op: het nummer is onderdrukt...quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:40 schreef dieenebart het volgende:
*zet telefoon aan oor, zoekt nummer*
8 x zoveel als nuquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:41 schreef havefun het volgende:
[..]
Oh ja die ken ik ook nog wel. Eigenlijk ken ik alleen nog maar de Winnar Bart, Ruud Sabine en die kok ( ik ben zijn naam effe kwijt).
Maar dat was toen wel een goed bekeken programma , hoeveel mensen keken er toen eigenlijk per aflevering gemiddeld?
Willemquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:41 schreef havefun het volgende:
[..]
Oh ja die ken ik ook nog wel. Eigenlijk ken ik alleen nog maar de Winnar Bart, Ruud Sabine en die kok ( ik ben zijn naam effe kwijt).
Maar dat was toen wel een goed bekeken programma , hoeveel mensen keken er toen eigenlijk per aflevering gemiddeld?
*stuurt mail. die chips zal gvd verboden worden*quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
*hoort telefoon overgaan maar neemt niet op: het nummer is onderdrukt...![]()
jammer dat je er zo over denktquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is eigenlijk schandalig dat die dingen nog zo verkocht worden in de supermarkt, en dat zonder leeftijdsbegrenzing (mijn zoon koopt ze ook gewoon zelf)
Misschien kan een of andere kutnewbie even gaan bellen met de publieksvoorlichting dat het niet zou moeten mogen.![]()
*stuurt direct een paar dozen promotie-chips naar DGK T.a.v. Jaapquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:42 schreef dieenebart het volgende:
*stuurt mail. die chips zal gvd verboden worden*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |