abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 maart 2007 @ 08:13:24 #251
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_46931391
quote:
Op maandag 5 maart 2007 08:07 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

hoezo kreeg jij je duitse nationaliteit er zo bij?
mijn vrouw is ook duits, maar mijn kinderen krijgen niet automatisch de duitse nationaliteit, wel de Nederlandse.
Ja, het staat er toch echt hoor
Ben je getrouwd? Mijn moeder is nog wel van de tijd dat men "het land in moest trouwen" zeg maar
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_46941433
quote:
Op maandag 5 maart 2007 08:07 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

hoezo kreeg jij je duitse nationaliteit er zo bij?
mijn vrouw is ook duits, maar mijn kinderen krijgen niet automatisch de duitse nationaliteit, wel de Nederlandse.
Als jouw vrouw zelf geboren is _in_ duitsland, en je kinderen na 1975 geboren zijn, hebben ze idd al een dubbele nationaliteit, zelfs al weet jij dat misschien niet.
voor 1975 gold het enkel voor kinderen van een duitse vader (en niet een duitse moeder).

Er zijn sinds 1999 wat uitzonderingen, vooral wat betreft de 'nakomelingen van nakomelingen van iemand die in duitsland geboren zijn; die krijgen niet meerautomatische de duitse nationaliteit, maar kunnen er wel een aanvragen in de eerste twaalf maanden na geboorte.

Zelfs al weet je het niet, maar als er een wet tegen de dubbele nationaliteit aangenomen zou worden, zouden jouw kinderen expliciet afstand moeten doen van hun 'duitse nationaliteit', die ze dus wel hebben op basis van het duitse 'Jus Sanguinus', het 'bloed-recht'.

Mogelijk heb je je kinderen gewoon in nederland aangegeven en hebben ze een nederlands paspoort of identiteitskaart, maar daarnaast hebben ze dus ook gewoon de duitse nationaliteit, zonder dat je daarvoor een expliciete aanvraag hoeft te doen.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:58:27 #253
64288 Bensel
Ladderzat
pi_47470791
Mja, naast dat dubbele nationaliteit een hot item is, is men toch bezig met proberen om wilders te demoniseren. Dit zeg ik omdat blijkbaar zijn vrouw erbij gehaald moet worden. Denk je niet dat Wilders dat allang voorzien heeft? En TOCH gaat hij door.. Daar kan ik ik niks hypocriet in vinden.. Hypocriet zou het zijn als hij een dergelijk voorstel torpedeert omdat zijn vrouw een dubbele nationaliteit. Daar is echter geen sprake van...
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  dinsdag 20 maart 2007 @ 14:51:48 #254
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_47472730
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:58 schreef Bensel het volgende:
Mja, naast dat dubbele nationaliteit een hot item is, is men toch bezig met proberen om wilders te demoniseren. Dit zeg ik omdat blijkbaar zijn vrouw erbij gehaald moet worden. Denk je niet dat Wilders dat allang voorzien heeft? En TOCH gaat hij door.. Daar kan ik ik niks hypocriet in vinden.. Hypocriet zou het zijn als hij een dergelijk voorstel torpedeert omdat zijn vrouw een dubbele nationaliteit. Daar is echter geen sprake van...
dezelfde wilders aanhanger zeggen: vrijheid van meningsuiting. Maar geld dat niet als je tegen wilders bent. het het dan ineens demonisering. En wat wilders tegenover moslims doet,"durven zeggen waar het op staat''
Daarnaast zeggen ze: doe wat je predikt. Dus zo gek is dit allemaal niet.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:26:13 #255
64288 Bensel
Ladderzat
pi_47476327
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 14:51 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

dezelfde wilders aanhanger zeggen: vrijheid van meningsuiting. Maar geld dat niet als je tegen wilders bent. het het dan ineens demonisering. En wat wilders tegenover moslims doet,"durven zeggen waar het op staat''
Ach, je ziet zelf ook wel dat zodra Wilders iets zegt, ongeacht de inhoud, alles word afgeschoten
Twitch.tv/bensel15
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:32:26 #256
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_47476599
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:26 schreef Bensel het volgende:

[..]

Ach, je ziet zelf ook wel dat zodra Wilders iets zegt, ongeacht de inhoud, alles word afgeschoten
die inhoud is er wat mij betreft niet. dat is ook waar de andere partijen de mist ingaan om wilders aan te pakken. Wilders roept wat ovr loyaliteit en dubbelpaspoort, maar wilders uitleggen dat loyaliteit niet alleen vortkomt uit een dubbelpaspoort kunnen ze niet.

Dat neemt niet weg dat wilders wel selectief roept ''vrijheid van meningsuiting'' of ''demonisering''
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:34:48 #257
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47476691
quote:
Dat komt omdat de tegenstanders geen argumenten hebben.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:38:16 #258
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_47476811
Volgens mij mis ik iets. Wat heeft de vrouw van Wilders met de dubbele nationaliteit van volksvertegenwoordigers te maken?
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:39:20 #259
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47476842
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:38 schreef mr.vulcano het volgende:
Volgens mij mis ik iets. Wat heeft de vrouw van Wilders met de dubbele nationaliteit van volksvertegenwoordigers te maken?
Niks. Maar kennelijk kan Pechtold niks beters verzinnen. Zal wel met rancune te maken hebben.
pi_47476974
Als ik Pechtold zie en hoor denk ik altijd ongewild aan die idioot Melkert.
Niet voor de poes
pi_47476979
quote:
Hersencellen denk ik.
Wat heeft loyaliteit met een paspoort te maken?
pi_47476986
quote:
Niets
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:45:50 #263
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_47477076
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:43 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Hersencellen denk ik.
Wat heeft loyaliteit met een paspoort te maken?
Dus dan zou je het ook goed vinden dat mensen zonder een nederlands paspoort in de regering komen zitten?
pi_47477116
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:45 schreef Sargon het volgende:

[..]

Dus dan zou je het ook goed vinden dat mensen zonder een nederlands paspoort in de regering komen zitten?
Als deze mensen aan de wet in NL te houden zijn heb ik daar idd geen bezwaar tegen.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:49:30 #265
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_47477214
Altijd weer die Magyaren, zou verboden moeten worden!
[KNE]-Mod
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:58:31 #266
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_47477568
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:34 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dat komt omdat de tegenstanders geen argumenten hebben.
ah dan heet het demoniseren.
And that is the news.''
pi_47477569
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:49 schreef ThE_ED het volgende:
Altijd weer die Magyaren, zou verboden moeten worden!
Eensch. Aan Hongaren heb je niks, een zeer populistisch volkje net zoals marokkanen en turken.
Niet voor de poes
pi_47477717
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:58 schreef SmoothPussy het volgende:

[..]

Eensch. Aan Hongaren heb je niks, een zeer populistisch volkje net zoals marokkanen en turken.
Om nog maar te zwijgen van die Yanks, Serven, Duitsers, Fransozen, Japanners en Chinezen.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:15:05 #269
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_47478157
quote:
Wellicht omdat Wilders ook tegen de dubbele nationaliteit in het geheel is, en niet alleen voor volksvertegenwoordigers?

Uit zijn verkiezingspamflet, onderdeel IV "Immigratiestop / Integratie":

- Afschaffen dubbele nationaliteit

Nu weten we nog niet of de vrouw van Wilders inderdaad de dubbele nationaliteit heeft of niet, maar het lijkt me een beetje raar om zo te vechten tegen de dubbele nationaliteit als je eigen vrouw nog twee paspoorten zou hebben. Lijkt me in het rijtje van Wouter Bos en de Prive School voor zijn kinderen terwijl hij het publieke onderwijs promoot passen.

Maar goed, laten we eerst eens even afwachten wat de feiten zijn, want we kunnen we speculeren over zijn vrouw, maar volgens mij is er nog niets als feit verklaard.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:28:27 #270
64288 Bensel
Ladderzat
pi_47478662
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:15 schreef maartena het volgende:

[..]

Wellicht omdat Wilders ook tegen de dubbele nationaliteit in het geheel is, en niet alleen voor volksvertegenwoordigers?

Uit zijn verkiezingspamflet, onderdeel IV "Immigratiestop / Integratie":

- Afschaffen dubbele nationaliteit

Nu weten we nog niet of de vrouw van Wilders inderdaad de dubbele nationaliteit heeft of niet, maar het lijkt me een beetje raar om zo te vechten tegen de dubbele nationaliteit als je eigen vrouw nog twee paspoorten zou hebben. Lijkt me in het rijtje van Wouter Bos en de Prive School voor zijn kinderen terwijl hij het publieke onderwijs promoot passen.

Maar goed, laten we eerst eens even afwachten wat de feiten zijn, want we kunnen we speculeren over zijn vrouw, maar volgens mij is er nog niets als feit verklaard.
mja, sinds wanneer heeft de privesituatie met de politieke ideologien te maken van een politicus?
Twitch.tv/bensel15
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:36:39 #271
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_47478974
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:58 schreef SmoothPussy het volgende:

[..]

Inderdaad!

*maakt alvast een banier*
[KNE]-Mod
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:40:37 #272
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47479124
quote:

[..]

Je mag van mij best tegen Wilder zijn hoor. Ik ben zelf ook niet onverdeeld positief over die man. Het is alleen zo jammer dat Wilders' tegenstanders altijd zo weinig èchte argumenten hebben tegen zijn standpunten, en in het algemeen alleen maar met ad hominems aan komen zetten. Gericht tegen Wilders zelf, of tegen zijn achterban.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:45:20 #273
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_47479297
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:28 schreef Bensel het volgende:
mja, sinds wanneer heeft de privesituatie met de politieke ideologien te maken van een politicus?
Ach, je hoorde iedereen hoog en laag zingen toen Wouter Bos zijn dochter naar een priveschool stuurde, terwijl het PvdA programma duidelijk het publieke onderwijs wil promoten. Bos heeft herhaaldelijk gezegd dat het publieke onderwijs in Nederland zo goed is, maar zijn eigen dochter wil hij er dan niet aan blootstellen. Of wat dacht je van die Arnhemse SP-er die zo tegen auto's en autoverkeer was, en zelf een dikke SUV reed? (Of was het een Groen Linkser, even vergeten).

Dat lijkt me net zo min te kloppen als Wilders die tegen de dubbele nationaliteit is, maar toch een vrouw heeft MET de dubbele nationaliteit. Of ben ik nu vreemd?
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 maart 2007 @ 17:45:38 #274
163650 Greys
pi_47479306
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:15 schreef maartena het volgende:
Gelukkig, toch nog een verstandige opmerking in dit topic
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 maart 2007 @ 17:46:57 #275
163650 Greys
pi_47479346
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:45 schreef maartena het volgende:
Dat lijkt me net zo min te kloppen als Wilders die tegen de dubbele nationaliteit is, maar toch een vrouw heeft MET de dubbele nationaliteit. Of ben ik nu vreemd?
1) Je weet niet OF hij een vrouw heeft MET de dubbele nationaliteit.
2) Hij heeft al lang gezegd bij NOVA dat die wet dan voor iederéén geldt, ook voor zijn vrouw, mocht zij 2 paspoorten hebben.

...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:52:45 #276
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47479553
Even alle 'argumenten' van de mensen die het niet met Wilders eens zijn op een rijtje:
  • Wilders heeft z'n haar geblondeerd
  • Wilders komt uit Limburg
  • Wilders is een tweede Hitler
  • Wilders' vrouw is Hongaars
  • Iemand die op Wilders stemt is dom
  • Iemand die op Wilders stemt is bang
  • Iemand die op Wilders stemt is xenofoob
  • Iemand die op Wilders stemt is een nazi
  • Wilders stinkt
  • Wilders' aanhangers stinken

Dit zijn ze vast niet allemaal, maar de strekking is wel zo'n beetje duidelijk, dacht ik zo.
  • Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
      dinsdag 20 maart 2007 @ 17:55:52 #277
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_47479684
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 17:52 schreef Lemmeb het volgende:
    Even alle 'argumenten' van de mensen die het niet met Wilders eens zijn op een rijtje:
  • Wilders stinkt

Dit zijn ze vast niet allemaal, maar de strekking is wel zo'n beetje duidelijk, dacht ik zo.
  • Met dan een dosis extra schuimbekkende rancune van de fokslims.
      dinsdag 20 maart 2007 @ 17:57:00 #278
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_47479728
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 17:55 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Met dan een dosis extra schuimbekkende rancune van de fokslims.
    Ja, dat ook, maar daar kon ik zo gauw geen smiley voor vinden.
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 maart 2007 @ 17:57:47 #279
    163650 Greys
    pi_47479760
    Nou ik ben vrij pro-Wilders (dat was wel opgevallen al, denk ik ) maar ik vind zijn haar ook van de zotte hoor

En om even ontopic te blijven... ik vind dat men mevrouw Wilders gewoon lekker met rust moet laten. Daar heeft ze recht op. En zelfs al blijkt dat ze 2 paspoorten heeft, dan gaat de wet dus net zo goed voor haar gelden. Dus ik zie het probleem niet, eigenlijk.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      dinsdag 20 maart 2007 @ 17:58:19 #280
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_47479786
    quote:
    Even alle 'argumenten' van de mensen die het niet met Marijnissen eens zijn op een rijtje:
  • Marijnissen is een Maoist
  • Marijnissen woont in een groot huis
  • Marijnissen is een tweede Stalin
  • Marijnissen's vrouw is ondernemer
  • Iemand die op Marijnissen stemt is dom
  • Iemand die op Marijnissen stemt is een hippie
  • Iemand die op Marijnissen stemt is boomknuffelaar
  • Iemand die op Marijnissen stemt is een communist
  • Marijnissen stinkt
  • Marijnissen aanhangers stinken

• Dacht ik ook.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      dinsdag 20 maart 2007 @ 17:59:02 #281
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_47479815
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 17:57 schreef Lemmeb het volgende:
    Wat dacht je hier van?

dinsdag 20 maart 2007 @ 18:05:09 #282
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_47480023
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 17:46 schreef Greys het volgende:
    1) Je weet niet OF hij een vrouw heeft MET de dubbele nationaliteit.
    Jij leest mijn eerdere posting ook niet? Ik geef toch duidelijk aan dat we eerst maar eens moeten wachten op de feiten.
    quote:
    2) Hij heeft al lang gezegd bij NOVA dat die wet dan voor iederéén geldt, ook voor zijn vrouw, mocht zij 2 paspoorten hebben.
    Tja, maar dan kom je uiteindelijk weer terecht bij het feit dat de Nederlandse nationaliteit nooit onder dwang mag worden afgenomen, afgezien van oorlogsmisdaden, hoogverraad etc. Als Mevrouw dus besluit haar Hongaarse nationaliteit niet op te geven, kan ze die gewoon houden.

Het probleem met "afschaffen dubbele nationaliteit" gaat ook helemaal niet om die andere nationaliteit, het gaat er om of we de Nederlandse nog willen toekennen aan hen die de andere nationaliteit niet kunnen opgeven. Hen die al twee nationaliteiten hebben, daar doe je niets meer aan. Nederland kan de Hongaarse niet afnemen (dat kunnen alleen de Hongaren), en de Nederlandse nationaliteit kun je niet afnemen omdat je toevallig een andere nationaliteit hebt.

Ik denk dat mensen ook niet helemaal beseffen hoe het nu daadwerkelijk zit met de dubbele nationaliteit, en dat je er als 1 land eigenlijk niet zo heel veel aan kan doen als het andere land niet mee werkt.
    -
      dinsdag 20 maart 2007 @ 18:10:38 #283
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_47480197
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 17:57 schreef Greys het volgende:
    En om even ontopic te blijven... ik vind dat men mevrouw Wilders gewoon lekker met rust moet laten. Daar heeft ze recht op. En zelfs al blijkt dat ze 2 paspoorten heeft, dan gaat de wet dus net zo goed voor haar gelden. Dus ik zie het probleem niet, eigenlijk.
    Behalve dat een wet tegen de dubbele nationaliteit eigenlijk niet zal gaan gelden voor hen die al de dubbele nationaliteit hebben, maar alleen voor nieuwe gevallen.

Eigenlijk is dat net zoiets als de vrouw van een Groen Linkser die nog snel een SUV koopt voordat ze per decreet van Groen Links verboden gaan worden. Als je em eenmaal hebt, kun je er niet meer aankomen.

Het zou Mevr. Wilders dus eigenlijk sieren als ze vrijwillig - mits ze die heeft want dat is nog steeds niet duidelijk - de Hongaarse nationaliteit zou afstaan. Zoals hierboven ook al vermeld met de Wilders = dit en Marijnissen = dat grapjes, de gemiddelde Nederlander zal vinden dat zoiets niet klopt.
    -
      dinsdag 20 maart 2007 @ 18:13:04 #284
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_47480266
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 17:57 schreef Lemmeb het volgende:
    -
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 maart 2007 @ 19:06:54 #285
    163650 Greys
    pi_47482246
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 18:05 schreef maartena het volgende:

[..]

Jij leest mijn eerdere posting ook niet? Ik geef toch duidelijk aan dat we eerst maar eens moeten wachten op de feiten.
    Mijn excuses. Ik heb er zelfs op gereageerd, op jouw eerdere posten, dat ik het zo'n verstandige opmerking vond. Maar ik had 'in de gauwigheid' even niet in de gaten dat die post van dezelfde poster kwam. Sorry

Even offtopic Ik ben eigenlijk wel hartstikke nieuwsgierig naar mevrouw Wilders. Ben benieuwd of zij een 'volgzaam' typje is of de kaas niet van haar brood laat eten
    En uiteraard ben ik reuze nieuwsgierig naar het feit of ze nou wel of geen 2 nationaliteiten heeft. Hoewel ik nog steeds niet vind dat menéér Wilders daarop aangevallen zou moeten worden. Het is zijn vrouw. Met een eigen wil. En een eigen gedachtengang. Het kan gewoon zijn dat zij daarover van mening verschillen.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      dinsdag 20 maart 2007 @ 20:46:07 #286
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_47486669
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 19:06 schreef Greys het volgende:
    En uiteraard ben ik reuze nieuwsgierig naar het feit of ze nou wel of geen 2 nationaliteiten heeft. Hoewel ik nog steeds niet vind dat menéér Wilders daarop aangevallen zou moeten worden. Het is zijn vrouw. Met een eigen wil. En een eigen gedachtengang. Het kan gewoon zijn dat zij daarover van mening verschillen.
    Hieruit maak ik op dat jij het dan ook niet erg zou vinden als een Groen Links kamerlid zich sterk zou maken voor het verbieden van SUVs omdat ze te vervuilend zijn en te veel brandstof verbruiken, terwijl de vrouw van dit kamerlid gewoon met een dikke SUV door Amsterdam rijdt?

Als vrouw (of man) van een vooraanstaand politicus heb je wel met een bepaald imago te maken natuurlijk, en als de echtgenote (of -noot) compleet tegen het politieke platform van de politicus ingaat, dan kan ik me toch voorstellen dat je toch een "meten met twee maten" gevoel krijgt.
    -
      † In Memoriam † dinsdag 20 maart 2007 @ 21:21:27 #287
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47488265
    quote:
  • Wilders stinkt

• Herkenbare drogargumenten.
    Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
    Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
    Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
    pi_47491273
    quote:

Dat jij alleen deze argumenten weet te onthouden of kan lezen zegt meer over je manier van denken en lezen dan over de argumenten.
      dinsdag 20 maart 2007 @ 22:24:30 #289
    64288 Bensel
    Ladderzat
    pi_47491330
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 17:45 schreef maartena het volgende:

[..]

Ach, je hoorde iedereen hoog en laag zingen toen Wouter Bos zijn dochter naar een priveschool stuurde, terwijl het PvdA programma duidelijk het publieke onderwijs wil promoten. Bos heeft herhaaldelijk gezegd dat het publieke onderwijs in Nederland zo goed is, maar zijn eigen dochter wil hij er dan niet aan blootstellen. Of wat dacht je van die Arnhemse SP-er die zo tegen auto's en autoverkeer was, en zelf een dikke SUV reed? (Of was het een Groen Linkser, even vergeten).

vergeet 1 ding niet: Hij probeert juist die wet te doen, ten NADELE van zijn vrouw.. Wouter Bos was hypociriet.. die promoot 1 ding, maar doet zelf het andere.. Wilders heeft nooit gezegd dat het niet voor zijn vrouw geldt.. Dus je kunt Wilders niet beschuldigen van hypocrisie..
    Twitch.tv/bensel15
      dinsdag 20 maart 2007 @ 22:28:09 #290
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_47491537
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 22:23 schreef en_door_slecht het volgende:
    Dat jij alleen deze argumenten weet te onthouden of kan lezen zegt meer over je manier van denken en lezen dan over de argumenten.
    Nou, enlighten us.
      dinsdag 20 maart 2007 @ 22:31:10 #291
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_47491701
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 22:28 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nou, enlighten us.
    Ik ga er ff voor zitten hoor.
      † In Memoriam † dinsdag 20 maart 2007 @ 22:32:09 #292
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47491757
    Bier en chips, brb.
    Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
    Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
    Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
    pi_47491958
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 22:28 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nou, enlighten us.
    Nee, leer maar lezen. Er zijn inmiddels topics over volgeschreven, niet in de laatste plaats door jezelf. Over dat loyaliteit niet hetzelfde is als een paspoort, dat gekke Geert te lam is om een onderzoek van de PvdA af te wachten, over het keer op keer onjuist neerzetten van groepen Nederlanders. (Denk aan die vlinders. Keer op keer werd gesproken over niets doen en strandvakanties, want pertinent onjuist was.)
      dinsdag 20 maart 2007 @ 22:43:26 #294
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_47492347
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 22:36 schreef en_door_slecht het volgende:
    Nee, leer maar lezen. Er zijn inmiddels topics over volgeschreven, niet in de laatste plaats door jezelf. Over dat loyaliteit niet hetzelfde is als een paspoort, dat gekke Geert te lam is om een onderzoek van de PvdA af te wachten, over het keer op keer onjuist neerzetten van groepen Nederlanders. (Denk aan die vlinders. Keer op keer werd gesproken over niets doen en strandvakanties, want pertinent onjuist was.)
    Weer geen argumenten. En ik maar wachten...
    pi_47492442
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 22:36 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Goed uitgelegd maar op zich zinloos voor een groepje autisten zonder speciale kaart.
      dinsdag 20 maart 2007 @ 22:48:54 #296
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_47492646
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 22:24 schreef Bensel het volgende:
    vergeet 1 ding niet: Hij probeert juist die wet te doen, ten NADELE van zijn vrouw.. Wouter Bos was hypociriet.. die promoot 1 ding, maar doet zelf het andere.. Wilders heeft nooit gezegd dat het niet voor zijn vrouw geldt.. Dus je kunt Wilders niet beschuldigen van hypocrisie..
    Dat ligt er maar helemaal aan. Als blijkt dat de vrouw van Wilders nu nog steeds de Hongaarse nationaliteit heeft, dan is Wilders natuurlijk net zo hypocriet bezig als in het voorbeeld van de Groen-Linkser met de vrouw die een SUV rijdt. De vrouw van Wilders had namelijk ten alle tijden de Hongaarse nationaliteit kunnen opgeven.

Maar nogmaals, laten we eerst maar eens even afwachten wat de feiten zijn, want tot zover weten we dat nog niet.
    -
      dinsdag 20 maart 2007 @ 22:51:57 #297
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_47492805
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 22:43 schreef PJORourke het volgende:
    Weer geen argumenten. En ik maar wachten...
    Wat voor argumenten ben je precies naar op zoek? Er zijn al tientallen topics geschreven namelijk over de dubbele nationaliteit en aanverwante zaken, waaronder diverse topics waarin jezelf hebt meegediscusieerd.

Nu kan ik ook niet alles onthouden hoor, maar volgens mij is er al voldoende gezegd en beargumenteerd met betrekking tot zowel Wilders apart, en de dubbele nationaliteit.
    -
      dinsdag 20 maart 2007 @ 22:59:23 #298
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_47493167
      dinsdag 20 maart 2007 @ 23:12:20 #299
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_47493727
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 22:51 schreef maartena het volgende:

[..]

Wat voor argumenten ben je precies naar op zoek? Er zijn al tientallen topics geschreven namelijk over de dubbele nationaliteit en aanverwante zaken, waaronder diverse topics waarin jezelf hebt meegediscusieerd.

Nu kan ik ook niet alles onthouden hoor, maar volgens mij is er al voldoende gezegd en beargumenteerd met betrekking tot zowel Wilders apart, en de dubbele nationaliteit.
    't Is een kwestie van oostindisch doof, stekeblind of gewoon retedom.

Iets in die trant.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      dinsdag 20 maart 2007 @ 23:33:24 #300
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_47494583
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 23:12 schreef popolon het volgende:
    't Is een kwestie van oostindisch doof, stekeblind of gewoon retedom.
    Weet je wat? We gooien dit topic maar gewoon dicht, want het loopt nergens meer op uit......
    -
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')