google, my friend, google:quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:25 schreef dr.dunno het volgende:
doe eens een link naar die hotrod van jay leno? ik wist alleen maar dat hij een motorfiets met een straaljet-turbine had, naast z'n enorme kin natuurlijk.
I have aircraft-engine cars, of course, like my Phantom II Rolls with a Merlin V12 from a Spitfire fighter plane, but this is my first tank-engine car. We're branching out. Truth is, this is not that different from an airplane engine. Except that they didn't make a whole lot of gasoline engines for military tanks. The first time someone hit one with a grenade, the Army brass went, "Oh." So tanks went diesel. The Army doesn't use Patton tanks anymore, but I'm using up those old engines. And now the Army has heard about my car. They want me to race it against their tank at Fort Irwin, Calif. My strategy is simple: Just stay out of the way of that gun turret and I'll be fine.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:30 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
google, my friend, google:
Jay Leno Tank Rod
ik kan niets zeggen over die motor, maarreuh...quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De motor lijkt me iets te groot voor de ruimte onder de motorkap, of ben ik gewoon scheel?
hoeft niet als je zo hard gaat, dan buigt de weg wel mee in de richting waar je heen rijdt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:52 schreef knarfmk1 het volgende:
mooi!![]()
wel dik, alleen de bocht zal het niet echt om willen
Ja volgens mij heb je helemaal gelijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De motor lijkt me iets te groot voor de ruimte onder de motorkap, of ben ik gewoon scheel?
en toch, check deze:quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Serieus, hotlink die ofzo.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:31 schreef King_of_Kool het volgende:
als we het toch over grote dingen hebben, check deze foto van 10 mb
[afbeelding]
Goed, en je punt is....quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:31 schreef King_of_Kool het volgende:
als we het toch over grote dingen hebben, check deze foto van 10 mb
[afbeelding]
Lief doen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:40 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Goed, en je punt is....![]()
Kan een mod effe deze post uit m'n topic smijten?![]()
sorryquote:
Geen japanner, maar wel power!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:29 schreef SadKingBilly het volgende:
Doet me denken aan een filmpje van een (volgens mij japanse) auto op een rollenbank die zoveel power heeft dat er na 15 seconden rook uit de rollenbank komt ( !!! ) en de auto stilgezet moet worden. Iemand die dit filmpje toevallig heeft of weet te vinden?
Word je niet, PK in de motor is nog geen PK op de weg.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:38 schreef MaartenGrendel het volgende:
Goed topic, mooi verhaal. Het lijkt me echt onwerkelijk om in je supercar bij 300+ km/h door zo'n lomp geval ingehaald te worden.
En je hout snijdende tegenwerpingen in dit geval zijn?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Word je niet, PK in de motor is nog geen PK op de weg.
Dat ik ten zeerste betwijfel dat je in je moderne superauto ingehaald gaat worden door dit loodzware apparaat. Die top gaat ie echt alleen maar halen op een heel lang leeg stuk, als ie dat überhaupt haalt, de luchtweerstand is enorm bij die snelheden, en uiteindelijk zijn het "slechts" 620 Pk in de motor, wat nog niet wil zeggen dat ie dat op de weg weet te brengen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:25 schreef Rio het volgende:
[..]
En je hout snijdende tegenwerpingen in dit geval zijn?
en een koppel van een vrachtwagen!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat ik ten zeerste betwijfel dat je in je moderne superauto ingehaald gaat worden door dit loodzware apparaat. Die top gaat ie echt alleen maar halen op een heel lang leeg stuk, als ie dat überhaupt haalt, de luchtweerstand is enorm bij die snelheden, en uiteindelijk zijn het "slechts" 620 Pk in de motor, wat nog niet wil zeggen dat ie dat op de weg weet te brengen.
Maar het is jouw persoonlijk twijfel merk ik. Dan weet ik dat.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat ik ten zeerste betwijfel dat je in je moderne superauto ingehaald gaat worden door dit loodzware apparaat. Die top gaat ie echt alleen maar halen op een heel lang leeg stuk, als ie dat überhaupt haalt, de luchtweerstand is enorm bij die snelheden, en uiteindelijk zijn het "slechts" 620 Pk in de motor, wat nog niet wil zeggen dat ie dat op de weg weet te brengen.
Ja dat dacht ik alquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:06 schreef TrenTs het volgende:
[afbeelding]
Die kom je nog vaak tegen in tekenfilms.
in Engeland mag zo'n beetje alles met wielen op de wegquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:51 schreef JipJapGoedje het volgende:
Hoe krijg je zo'n auto in GODSNAAM gekeurd voor de openbare weg?
Lijkt me sterk dat je dat in duitsland van de grond krijgt met die Tüv regeling.
'Edit'
Lees dat die uit Engeland komt. Echt achterlijk dat ze zoiets goedkeuren.
Wel origineel maar werkelijk bespottelijk.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:17 schreef flyguy het volgende:
[..]
in elkEngeland mag zo'n beetje alles met wielen op de weg
Jepz. En als het in Engeland goedgekeurd is, moet de nederlandse RDW het ook goedkeuren.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:53 schreef JipJapGoedje het volgende:
Behalve in Nederland, met al die kut milieu en BPM regeltjes...
BLEGH schaam me er bijna voor dat ik in NL woon... Heb je een auto-idee kom je nog nergens.
Maar als zo'n ding in Engeland (of welk land dan ook?) goedgekeurd wordt in de EU mag je er toch in alle EU landen mee rijden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |