hmm, betwijfel het , ik zit met mijn hunter nu op (even char sheet checken ...... ) 483 - 565 dmg en dan ben ik nog niet eens dps speced en heb ik niet de gear voor max damage aan .....quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:19 schreef Draz het volgende:
[..]
Trust me, een shadow priest buffed de raid group meer dan je kan hopen.
TBC is zo gebouwd dat je elk aspect van de game ten volle moet gebruiken wil je verder komen.
Goede vriend van me is elemental shaman met +450 dmg en outdamaged elke rogue, hunter, mage etc... alleen een lock met +1000 dmg lukt nog niet![]()
Zit op m'n werk, game sites zijn geblokkeerd sorry(Fok niet gelukkig)
ach , fuck groepen , wij solo-en gewoon allesquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:49 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Hunter heeft die reputatie. Maar je moet gewoon spelen wat je het leukst lijkt.
Hmmmm wel grappig moet ik eingelijk wel ff heen al is het allen al om te kijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:11 schreef vogelkooi het volgende:
Gnome march" for Priests
World of Warcraft: The Burning Crusade
The german priest community is planning a "gnome march" (like the warriors did once - with success), to protest agains the upcoming priest nerfs. Invited are all priests and player of other classes, who doesn't like Blizzards politics, to implement good features and nerf those 4 weeks later. Also from english, french, spanish realms! More and better testing could and should have avoided that.
Date: Saturday, March 3rd
Time: 18:00 CET
Realm: Sen'Jin-EU (GER) -
Reason: Upcoming Nerfs of new BC features.
Blizzard CMs temp-banned the Gnome marsh's Initiator and deleted his invitation (and those of other players). This should not be tolerated!
RISE PRIESTS! RISE COMMUNITY! GET LOUD'''
bron : http://wow-en.curse-gamin(...)e-march-for-priests/
Zal wat worden, nog nooit eerder megemaakt met een spel.
Ik meot ook nog maar zien dat mijn mage minder damage doetquote:Op zaterdag 3 maart 2007 05:08 schreef Beckham het volgende:
[..]
hmm, betwijfel het , ik zit met mijn hunter nu op (even char sheet checken ...... ) 483 - 565 dmg en dan ben ik nog niet eens dps speced en heb ik niet de gear voor max damage aan .....
nee, maar je kunt ook anderen inviten om de quest te doenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:07 schreef Henk-B het volgende:
Hoi allen,
Ben pas begonnen en ben nu een lvl7 human mage.
Ik doe quests en bij 1 zo quest moet ik naar een mijn.
Ik ben daar al 2 keer doodgegaan, omdat de beesten daar agro zijn.
Doe ik zo vroeg in het spel al iets verkeerd?
Ik denk dat GM het snelst lvltquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:03 schreef MaxPowered het volgende:
Hoi,
Ik zit er aan te denken om nog eens een nieuwe char te beginnen.
Welke class levelt het snelst denken jullie?? (alliance of horde?)
Nee, is normaal dat je een paar keer dood gaat in het begin (later zul je ook nog vaak genoeg dood gaanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:07 schreef Henk-B het volgende:
Hoi allen,
Ben pas begonnen en ben nu een lvl7 human mage.
Ik doe quests en bij 1 zo quest moet ik naar een mijn.
Ik ben daar al 2 keer doodgegaan, omdat de beesten daar agro zijn.
Doe ik zo vroeg in het spel al iets verkeerd?
En een beetje de timing doorkrijgen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:38 schreef WyriHaximus het volgende:
Nee, is normaal dat je een paar keer dood gaat in het begin (later zul je ook nog vaak genoeg dood gaan) is een kwestie van de grenzen opzoeken van je char
.
Nah, is leuk. Had een paar dagen geleden toen onze MT/Raidleider disconnecte zonder reden de raid maar verder getrokken, en we deden het zelfs beter ooknogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |