Ik ben van 60-69 shadow geweest, en 90% van de groepen waar ik in zat wilde me in shadow form hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:37 schreef Atreidez het volgende:
Nemen jullie trouwens weleens shadowpriests mee in instances (tussen 62 en 68) en bevalt dat? Ik word elke keer gevraagd als healer maar ik wil als dmg mee, en dat zien ze dan niet zitten
Agh, mensen willen perse een priest healerquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:37 schreef Atreidez het volgende:
Nemen jullie trouwens weleens shadowpriests mee in instances (tussen 62 en 68) en bevalt dat? Ik word elke keer gevraagd als healer maar ik wil als dmg mee, en dat zien ze dan niet zitten
Mijn huisgenoot is van level 60-70 shadowpriest geweest en in instances scheelt het een hoop met healingquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:37 schreef Atreidez het volgende:
Ignorant ? Waarschijnlijk nooit grote instances/raids gedaan want als je daar verteld dat je meegaat om damage te doen word je uitgelachen . Als je zo graag damage wil doen had je een dps class moeten nemen , L2pquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:47 schreef Draz het volgende:
[..]
Ik ben van 60-69 shadow geweest, en 90% van de groepen waar ik in zat wilde me in shadow form hebben![]()
Door de buffs die een shadow priest geeft aan de party is het gewoon verleidelijk om dit te doen, zeker als je een warlock erbij hebt.
De mensen die het weigeren hebben gewoon geen idee wat jij kan. Ignorant noemen we dat![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:22 schreef langedwaas het volgende:
[..]
Ignorant ? Waarschijnlijk nooit grote instances/raids gedaan want als je daar verteld dat je meegaat om damage te doen word je uitgelachen . Als je zo graag damage wil doen had je een dps class moeten nemen , L2p![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:22 schreef langedwaas het volgende:
[..]
Ignorant ? Waarschijnlijk nooit grote instances/raids gedaan want als je daar verteld dat je meegaat om damage te doen word je uitgelachen . Als je zo graag damage wil doen had je een dps class moeten nemen , L2p![]()
´quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:22 schreef langedwaas het volgende:
[..]
Volgens mij meent hij het ook nogquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:22 schreef langedwaas het volgende:
[..]
Gzquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:36 schreef Ebayzo.nl het volgende:
*ding* 52
Als je nog de arena ingaat met die spec raad ik je aan om Blessed Resilience te nemen... de beste pvp-talent in disc en holy die er is. Undispellable (in tegenstelling tot de Pain Supression)quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:36 schreef Sakie het volgende:
Ik ga vandaag trouwens van mn disp (arena) spec over naar holy... Heb maar 900+ healing, en mijn +500 dmg kan ik dan wel in de bank laten![]()
Heb ook nog een kleine kans om de GL over te halen dat we toch echt een shadow priest nodig hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:52 schreef Draz het volgende:
[..]
Gz![]()
[..]
Als je nog de arena ingaat met die spec raad ik je aan om Blessed Resilience te nemen... de beste pvp-talent in disc en holy die er is. Undispellable (in tegenstelling tot de Pain Supression)
Tanks Draz zal ik onthoudenquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:38 schreef Draz het volgende:
[..]
Thanks Wyri
Als je een keer een healer nodig hebt voor een instance, whisper me maar.
Ben compleet PvE healing specced (met een paar +dmg talents waar het kan) met +1000 healing en 420 spirit buffed :p, maar ik ga de arena nog niet in. Maar meerdere Ravens zijn een team aan het opzetten en zover ik weet zijn er weinig tot geen queues. Zal vanavond eens vragen in gchat.
*Hallo 12 jarig kneusje dat alleen maar in 'de beste en enigste PvE way to play' kan denkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:22 schreef langedwaas het volgende:
[..]
Zit er niet dik genoeg op, of is iig niet echt duidelijk als het sarcasme isquote:
Trust me, een shadow priest buffed de raid group meer dan je kan hopen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:54 schreef Sakie het volgende:
Heb ook nog een kleine kans om de GL over te halen dat we toch echt een shadow priest nodig hebben![]()
Link van jou build?
Een shaman die een rogue outdamagedquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:19 schreef Draz het volgende:
[..]
Trust me, een shadow priest buffed de raid group meer dan je kan hopen.
TBC is zo gebouwd dat je elk aspect van de game ten volle moet gebruiken wil je verder komen.
Goede vriend van me is elemental shaman met +450 dmg en outdamaged elke rogue, hunter, mage etc... alleen een lock met +1000 dmg lukt nog niet![]()
Zit op m'n werk, game sites zijn geblokkeerd sorry(Fok niet gelukkig)
2sec cast met 1500 hit Lightning Bolts... beat thatquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:57 schreef Sakie het volgende:
[..]
Een shaman die een rogue outdamaged?
Lol dat moet ik zienquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:19 schreef Draz het volgende:
[..]
TBC is zo gebouwd dat je elk aspect van de game ten volle moet gebruiken wil je verder komen.
Goede vriend van me is elemental shaman met +450 dmg en outdamaged elke rogue, hunter, mage etc... alleen een lock met +1000 dmg lukt nog niet![]()
Al eens ooit zoiets geprobeerd?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:30 schreef Draz het volgende:
Ik werk bij de Rabobank Wyri. Grote organisatie, dan wordt zoiets geblokkeerd
Toegang geweigerd.quote:
ROFLquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:30 schreef Draz het volgende:
Hybrids rulen de world...... of warcraft! (Southpark ftw)
Pure DPS classes moeten hun best doen om niet outdamaged te worden tegenwoordig.
Ik werk bij de Rabobank Wyri. Grote organisatie, dan wordt zoiets geblokkeerd
Als je ze vind, items halen met +(ranged) attack powerquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iemand misschien tips om em nog beter te maken?Ik kan iig met mn pet (lv 38) lvl 43's aan
Daar hek mn agi al voorquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:17 schreef Draz het volgende:
Als je ze vind, items halen met +(ranged) attack power![]()
Hmm ben geen hunter kenner, maar er zijn van die gekken die complete wiskundeboeken uitschrijven om uit te rekenen hoeveel attack power 1agi geeft voor welke classquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar hek mn agi al voorLiever agi bonus dan attack power bonus
De 10 dagen trail kan je hier vinden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:07 schreef Henk-B het volgende:
Als je net begint, wat is dan het leukste om te spelen?
En kun je ergens een trial account krijgen, zonder dat ik daarbij mijn cc gegevens moet invullen?
Thnx.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:14 schreef trance_fan het volgende:
[..]
De 10 dagen trail kan je hier vinden.
Je kan nu ook tegenwoordig zonder CC spelen je moet dan enkel je bank gegevens invullen maar dat wordt allemaal uitgelegdt.
En het leuktste om te spelen dan ligt aan je voorkeuren.
Als je meer uitleg wilt over alle races en classes die kan je hier vinden.
Balance druid kan gewoon rooten hoor, behalve in dungeons danquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:17 schreef Draz het volgende:
Het is wel zo dat die DPS classes meer Crowd Control hebben, welke bv een elemental shaman, feral/balance druid en shadow priest niet hebben. Sheep, sap, stun, fear, etc.
Hunter heeft die reputatie. Maar je moet gewoon spelen wat je het leukst lijkt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:47 schreef Henk-B het volgende:
En nog een vraagje welke class moet ik zowiezo niet nemen, dus niet dat je later in het spel overbodig bent als die class?
K thnx. Mages vind ik altijd wel tof. Dus ga mischien voor een human mage.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:49 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Hunter heeft die reputatie. Maar je moet gewoon spelen wat je het leukst lijkt.
Oke thnx voor alle info, ga ik ff lezen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:54 schreef Black-Hole het volgende:
Op elke server zitten geenl nederlandsServer is ook afhankelijk of je PvE of PvP wil, zelf hoef ik niet perse met nederlandsers te spelen dus echt helpen kan ik je niet.
Kijk anders eens bij de rond op de forums van de door Blizzard recommended realms. Meestal krijg je dan wel een beetje een indruk hoe de server is. Ook kijken op warcraftrealms.com is aan te raden, zie je mooi hoe de verdeling horde/alliance is en of de server druk bevolkt is of niet.
Hunter wordt vaak zo gezien ja.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:49 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ik deed gisteren Shadow Lab met een elemental shaman erbij met dikke gear en die doet inderdaad veel damage, maar ik kwam uiteindelijk net iets hoger uit. Allebei zaten we rond de 30% en de hunter/druid/paladin hadden de overige 40%. Ik speel trouwens rogue mutilate spec wat in een instance betekend dat je constant mutilate kan gebruiken, dikke damage dus!quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:19 schreef Draz het volgende:
[..]
De wiskunde die in WoW word gebruikt is pure basisschool wiskunde, heb je echt geen brein voor nodig om dat toe te passen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:09 schreef Draz het volgende:
[..]
Hmm ben geen hunter kenner, maar er zijn van die gekken die complete wiskundeboeken uitschrijven om uit te rekenen hoeveel attack power 1agi geeft voor welke classen hoeveel %crit dat dan weer is...
Enig idee?
Thanksquote:
Ach, maar 500 questsquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:30 schreef Departak het volgende:
[..]
Thanks![]()
Die flying mount zit er helaas voorlopig niet in, ik heb niet genoeg geld![]()
(Had toen TBC uitkwam nog geen epic mount, dus ik moest eerst de riding skills + mount nog kopen, vandaar) Maar met 10-12g per quest in Shadowmoon schiet het wel op![]()
Sinds wanneer ksot een mount + riding skill 5000 gold?quote:
6000 gold zelfs, of heb je het niet over de epic flying mount?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sinds wanneer ksot een mount + riding skill 5000 gold?
Ja.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:54 schreef trance_fan het volgende:
moet je trouwens TBC hebben om in de start gebieden van de Dranei en Blood elf te komen??
Zou wat zijn als dat niet hoefdequote:
Mensen die rogues makkelijk eruit dps-en zijn rogue die combat spec zijn oid...... in instances is assassination (mutilate) echt dik veel beter dan welke skill dan ook.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:41 schreef _evenstar_ het volgende:
Begint dat gezaag over shadowpriests toch weer?![]()
een shadowpriest kan geen pure healre zijn, reden te snelle mana use, maar in combinatie met een palla of resto/hybrid druid kabam =)
ideale combo warrior lock mage palla shadowpriest
zowel de warrior en lock krijgen zoveel meer damage met de buffs en spells.
ennuh weinig dpspuhleeeeease..
ount een een eerlijker beeld krijg je door damage and healing done te combinerenen mijn ervaring is dat ik bij iedere party op nr 2 kom boven de rogue boven de mage boven de lock niet kunnen dps-en My ass
de 2 rogues waar ik mee speel zijn beiden dps gebouwdquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mensen die rogues makkelijk eruit dps-en zijn rogue die combat spec zijn oid...... in instances is assassination (mutilate) echt dik veel beter dan welke skill dan ook.
Klopt, shadow priest is handig om erbij te hebben, maar toch prefereer ik een main healer en de rest dps/ccquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:50 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
de 2 rogues waar ik mee speel zijn beiden dps gebouwd![]()
ik zeg ook niet dat de shadowpriest de beste dps-ers zijn, maar ze zijn een waardevolle class met waardevolle gemene goede dps
uhrm shadowpriest = een van de betere dps/cc classes.. wat wil je nog meer.. kan je toch een mainhealer erbij nemenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:51 schreef McGilles het volgende:
[..]
Klopt, shadow priest is handig om erbij te hebben, maar toch prefereer ik een main healer en de rest dps/cc
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:55 schreef tonks het volgende:
Priests moeten gewoon healen en niet de wannabe mage/lock uithangen.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:57 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
enige waar een mage goed voor is water int buff en sheeping
Alles op marksmanship is ftw ^^quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:58 schreef _evenstar_ het volgende:
hunterds zijn er sinds tbc op vooruit gegaan idd.
En hunters zijn opzich goed voor een partyofftank en kicks ass dps
( ligt aan de build wel)
ebayzo t was een grapje![]()
Waar wacht je nog opquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:53 schreef tonks het volgende:
Iemand wilde zijn Tauren druid met 3 talbuks epic flying blabla the works ruilen voor mijn mage
een shadowpriest in een party heeft echt wel grote voordele, weet je hoeveel mana je kunt returne en heale ook als shadowpriestquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:55 schreef tonks het volgende:
Priests moeten gewoon healen en niet de wannabe mage/lock uithangen.
Moet iets doenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:27 schreef Dark_Killah het volgende:
Je hebt je behoorlijk ingelikt dus mauro..
Vreemd, mijn damage ligt rond de 3500 als pyromage en dat zonder epics.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:19 schreef Draz het volgende:
[..]
Hey Crouton, doe is zegge welke server jij zit, je staat niet in de OPquote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:04 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hee, ik kreeg fanmail! Eindelijk iemand die mijn inzet waardeert en mij wilt belonen! Al is het slechts [Simple Flour]...
En dat het een C.O.D. is; soort van rembours: betalen om een item te ontvangen...
Klik op het plaatje voor vergroting:
[afbeelding]
Psh![]()
Voor PvP : http://www.wowhead.com/?talent=IA0riRfzqzbZ0hZxx0tr0zquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:45 schreef Sokpop het volgende:
Mede WOW'ers!
Ik hoop dat julle me kunnen helpen. Ik ben inmiddels een 70 lock demon specced. Maar het solo gebeuren is nu wel een beetje voorbij, dus wil ik respeccen naar een build waarbij ik maximale damage doe. Nou heb ik natuurlijk gekeken op diverse site, maar het is een typisc gevalletje van door-de-bomen-het-bos-niet-meer-zien!
Hebben jullie een link naar een max dps build?
Hartelijk dank!
QFTquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Voor PvP : http://www.wowhead.com/?talent=IA0riRfzqzbZ0hZxx0tr0z
Voor PvE : http://www.wowhead.com/?talent=NAMrVRfzqzZ0xZxx0tr0z
Tis gewoon werkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:02 schreef magge het volgende:
Ah, laaste Officelen WoW dag vandaag! Nog één keertje lannen met mijn twee vrienden. Morgen loopt mijn game time af. Waarschijnlijk mijn hunter, én mage verkocht. (Mage 200,- Hunter 130) En dan begin ik over 4 maanden wel een Tauren druid ofzo
hehe
Ja klopt, felguard is ook perfect. Maar ik vind het wel een solodingetje. Ik ga nu veel instances doen en dan is het tanken iemand anders zijn probleem. Ik wil dan gewoon zoveel mogenlijk damage doen, omdat dat dan mijn taak is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:35 schreef Mauro het volgende:
destruction?
wel ff uitkijken voor de aggro die je daarmee trekt.
ik vind demo heerlijk spelen. laat de felguard naar aggro tanken.![]()
lekker continue doorgaan. mana en health zijn dan absoluut geen issue!
Meh, met full Destruction ga je Incinerate spammen, wat toch echt minder dmg doet als een Shadowbolt, om over mana-problemen maar niet te spreken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:15 schreef Draz het volgende:
Als je als lock voor grote cijfers in je beeld wilt gaan, moet je destruction speccen. Maar affliction schijnt ook hele goede steady damage te doen... minder afhankelijk van crits e.d.
Maar dat heb ik dan weer van een vriend (die +1000dmg heeft), ben zelf geen lock kenner... heb maar een level 32.
Erg saai hoor full Affliction, zeker wel een goeie build, maar tri-DOT + Drainen gaat best snel vervelen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:21 schreef Draz het volgende:
Mijn persoonlijke voorkeur zou dan naar affliction gaan, om alleen al te voorkomen dat je constant op je '1' of '2' knop zit te drukken... een 1-button-class ook wel genoemd
Lekker met DoTimer je dots laten lopen, en je eigen mana en life hoog houden door lifetap en lifedrain
Ik heb geen DOT macro.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:32 schreef DjNivek het volgende:
En dat wil je voorkomen met Affliction? De meeste locks hebben een 'DoT' macro, die de missende DoT op de NPC doet. En daarna hoef je alleen nog maar te drainen. 2 knopjes, 3 als je Dark Pact erbij pakt.
Incinerate is over het algemeen een lagere mana-consuming build dan shadow destruction. Met jou build heb je wel Dark Pact, dat helpt natuurlijk wel. Maar je kan net zo goed Lifetappen en het terug krijgen met Soul Leech. Je moet echter wel goed gebruik maken van de immolate en conflagrate. Als je dat doet, zit je DPS minstens zo hoog als shadow destruction, maar je moet er meer voor indrukken.
Zelfs zit ik nu op een 0/13/48 build, en die bevalt me erg goed. In PvP en PvE.
Demonic Sacrifice zuigt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:48 schreef magge het volgende:
Shadow dps? Nuken? Nooit meer oom? Nooit meer low health? Wordt het critical? Snel even je void shieldje opgooien!
Een nieuwe DS/Ruin .. DS/CONFLAG
http://www.wowhead.com/?talent=AV0bZbxszIbzZxx0tMhtVz
Dit is een raid build. Met een DS/Ruin heb ik in AV mijn Field marshal gear gehaalt haha
Ik snap dat dus niet. Waarom zou je een char willen kopen om er dan mee te willen gaan spelenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:02 schreef magge het volgende:
Ah, laaste Officelen WoW dag vandaag! Nog één keertje lannen met mijn twee vrienden. Morgen loopt mijn game time af. Waarschijnlijk mijn hunter, én mage verkocht. (Mage 200,- Hunter 130) En dan begin ik over 4 maanden wel een Tauren druid ofzo
hehe
Helaas bestaan die mensen... net zoals makers van bots, hackers, scammers, etc.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik snap dat dus niet. Waarom zou je een char willen kopen om er dan mee te willen gaan spelen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:40 schreef Draz het volgende:
[..]
Helaas bestaan die mensen... net zoals makers van bots, hackers crackers, scammers, etc.
Gewoon al je gold in het trade vakje zetten, niet op trade klikken, maar gewoon even koffie halen ofzoquote:
Ja weet ik is geweldig. Laatst een uur weg geweest af en toe wat in /g zeggen. Stond die gast er nog. Op een gegeven moment vroeg hij: dude whats taking so long? Maar geantwoord: fucking my GF you mind? Hij was gelijk wegquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:21 schreef Draz het volgende:
[..]
Gewoon al je gold in het trade vakje zetten, niet op trade klikken, maar gewoon even koffie halen ofzo![]()
5 minuten later staan ze er nog "click trade plxplxplxplxplx"
![]()
Muhahaha te goedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja weet ik is geweldig. Laatst een uur weg geweest af en toe wat in /g zeggen. Stond die gast er nog. Op een gegeven moment vroeg hij: dude whats taking so long? Maar geantwoord: fucking my GF you mind? Hij was gelijk weg.
Wow, pas 1,5 maand bezig en nu al lvl 8?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:45 schreef Heatseeker het volgende:
Ok sinds de BC uit is ben ik met een nieuwe frisse start begonnen, heb nu een Draenei priest met tailloring en enchanting. Ben ook aan het prutsen met macro's. Ik ben te vinden op de server Azjol-Nerub, ben lvl 8 pas.
Children of Bodom is lekker voor tijdens het PvPequote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik mag ook graag Hammerfall luisteren als ik zit te WoW-en
Doe daar eens ermee van makenquote:Drizzt_DoUrden: Drïzzt 39 Khadgar Templars of Holland :: Weg er me!
Ik heb nog een screenie van de mailbox met daarop een icoontje met de text C.O.D.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:36 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hey Crouton, doe is zegge welke server jij zit, je staat niet in de OP![]()
Overigens is op je plaatje niet te zien dat t een cod mail is, of althans.. ik zie t niet. En dan nog, je mag toch dingen onder cod opsturen, alleen niet meer verpakt als kadootje
Gefixedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wyri, ff voorbeeld:
[..]
Doe daar eens ermee van maken
En CoB is idd heersch tijdens pvp
* Drizzt_DoUrden] Children of Bodom - Bodom Beach Terror opzet[/me]
[me=Drizzt_DoUrden in queue voor WSG gaat
Gratzquote:
Six demon bagquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gratz.
Kwam er laatst achter dat ik ook ken polymorphen als rogue. De gene die weet hoe krijgt een cookie
.
Het is of een quest of iets wat dropt. ff voor je aan vriendin vragenquote:
Een cookie voor tonksquote:
Ashara, kun je mage quest doen voor die spellquote:
De PvE spec heb ik nu maar dan zonder impr. lifetap, amp. curse en coex. Ipv heb ik imp. imp, imp hs en 4/5 demo embrace.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Voor PvP : http://www.wowhead.com/?talent=IA0riRfzqzbZ0hZxx0tr0z
Voor PvE : http://www.wowhead.com/?talent=NAMrVRfzqzZ0xZxx0tr0z
Die is ook tof jaquote:
Gratzquote:
hmm, betwijfel het , ik zit met mijn hunter nu op (even char sheet checken ...... ) 483 - 565 dmg en dan ben ik nog niet eens dps speced en heb ik niet de gear voor max damage aan .....quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:19 schreef Draz het volgende:
[..]
ach , fuck groepen , wij solo-en gewoon allesquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:49 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Hmmmm wel grappig moet ik eingelijk wel ff heen al is het allen al om te kijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:11 schreef vogelkooi het volgende:
Gnome march" for Priests
World of Warcraft: The Burning Crusade
The german priest community is planning a "gnome march" (like the warriors did once - with success), to protest agains the upcoming priest nerfs. Invited are all priests and player of other classes, who doesn't like Blizzards politics, to implement good features and nerf those 4 weeks later. Also from english, french, spanish realms! More and better testing could and should have avoided that.
Date: Saturday, March 3rd
Time: 18:00 CET
Realm: Sen'Jin-EU (GER) -
Reason: Upcoming Nerfs of new BC features.
Blizzard CMs temp-banned the Gnome marsh's Initiator and deleted his invitation (and those of other players). This should not be tolerated!
RISE PRIESTS! RISE COMMUNITY! GET LOUD'''
bron : http://wow-en.curse-gamin(...)e-march-for-priests/
Zal wat worden, nog nooit eerder megemaakt met een spel.
Ik meot ook nog maar zien dat mijn mage minder damage doetquote:Op zaterdag 3 maart 2007 05:08 schreef Beckham het volgende:
[..]
hmm, betwijfel het , ik zit met mijn hunter nu op (even char sheet checken ...... ) 483 - 565 dmg en dan ben ik nog niet eens dps speced en heb ik niet de gear voor max damage aan .....
nee, maar je kunt ook anderen inviten om de quest te doenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:07 schreef Henk-B het volgende:
Hoi allen,
Ben pas begonnen en ben nu een lvl7 human mage.
Ik doe quests en bij 1 zo quest moet ik naar een mijn.
Ik ben daar al 2 keer doodgegaan, omdat de beesten daar agro zijn.
Doe ik zo vroeg in het spel al iets verkeerd?
Ik denk dat GM het snelst lvltquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:03 schreef MaxPowered het volgende:
Hoi,
Ik zit er aan te denken om nog eens een nieuwe char te beginnen.
Welke class levelt het snelst denken jullie?? (alliance of horde?)
Nee, is normaal dat je een paar keer dood gaat in het begin (later zul je ook nog vaak genoeg dood gaanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:07 schreef Henk-B het volgende:
Hoi allen,
Ben pas begonnen en ben nu een lvl7 human mage.
Ik doe quests en bij 1 zo quest moet ik naar een mijn.
Ik ben daar al 2 keer doodgegaan, omdat de beesten daar agro zijn.
Doe ik zo vroeg in het spel al iets verkeerd?
En een beetje de timing doorkrijgen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:38 schreef WyriHaximus het volgende:
Nee, is normaal dat je een paar keer dood gaat in het begin (later zul je ook nog vaak genoeg dood gaan) is een kwestie van de grenzen opzoeken van je char
.
Nah, is leuk. Had een paar dagen geleden toen onze MT/Raidleider disconnecte zonder reden de raid maar verder getrokken, en we deden het zelfs beter ooknogquote:
ik wil gewoon stratholme doen, lijkt me een toffe instancequote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:01 schreef Elikian het volgende:
ja., vind dat ook onzin dat dat niet kan. Soms wil je terug voor een bepaalde drop of om iets te grinden.
Strat is best een toffe instance, eingelijk zou alle instances die je op je level en daar onder moeten kunnen kiezen. Vind het nieuwe LFG echt niks. Amper vrijheid in met wie je gaat en met wat voor group. 19 van de 20 vallen bij mij uit elkaar voordat je er uberhaupt heen gaat plus dat ik het LFG channel altijd nog gezellig vond (ja ik vond de spam leuk, alleen die azijn zeikers dat het een LFG channel was en dat je er dus niet mocht praten waren irritant).quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik wil gewoon stratholme doen, lijkt me een toffe instance
IDd, een van de slechtere "verbeteringen" van Blizzardquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Strat is best een toffe instance, eingelijk zou alle instances die je op je level en daar onder moeten kunnen kiezen. Vind het nieuwe LFG echt niks. Amper vrijheid in met wie je gaat en met wat voor group. 19 van de 20 vallen bij mij uit elkaar voordat je er uberhaupt heen gaat plus dat ik het LFG channel altijd nog gezellig vond (ja ik vond de spam leuk, alleen die azijn zeikers dat het een LFG channel was en dat je er dus niet mocht praten waren irritant).
Het is meer een mislukte verbeteringquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
IDd, een van de slechtere "verbeteringen" van Blizzard
Hadden ze niet een 5e global channel kunnen maken met LFGuild en de 4 LFGroup houden?
Waarom kunnen rogues alleen maar leather (en cloth) dragen terwijl een warrior een rogue er uit DPSed en hij heeft plate?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:07 schreef mini-lellan het volgende:
Waarom kunnen mages geen leather dragen maar alleen cloth?Cloth zuigt
Of Undead in Wetlands.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:27 schreef Fratz het volgende:
Vandaag Old Hillsbrad gedaanErg grappig om te zien hoe je char er uit ziet als human!
Ik zou oppassen als ik jouw was, anders pakken we je ff goed van achterquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:36 schreef _evenstar_ het volgende:
het enige waarvoor rogues goed zijn zijn locked boxes en chests
ik own je ass met dpsquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:47 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik zou oppassen als ik jouw was, anders pakken we je ff goed van achter. Jullie priest zijn alleen maar een stelletje healbitches
.
Als je nog leeft tegen de tijd dat je het door hebtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:02 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik own je ass met dps
moet zeggen voor een priestje lvl 67 elites solo killen nie slecccht
en tonks ga jij nou maar water maken![]()
Yup idd dat is degene die ik bedoel!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:38 schreef vogelkooi het volgende:
waarom niet?
@ henk B probeer eens de plaatselijke beastary te killen met je firebals dan train je ook en als je lvl 8 bent gaat het stukken beter.
wat ben je eiglijk ? human, want ik dacht bij een grot de jasperlode mine in elewhyn, die is erg rot voor een mage, veel bochten in de grot, dus snel ''target is not in line of sight''.
veel suc6
Als je puur gaat questen zul je niet enorm veel variatie in je quests gaan tegenkomen, maar ben je van plan ook te gaan pvp-en in de 4 verschillende battlegrounds, arena pvp in 3 verschillende teams, de 10-tallen verschillende instances, outdoor pvp, reputation grinden, etc etc dan word het een stuk gevarieerder.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:44 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Yup idd dat is degene die ik bedoel!
Ik doe voornamelijk op dit moment quests, vaak is dit kill 10 beesten kom terug of breng dit naar die en dan weer terug, is dit nu de gameplay van het hele spel of is dit alleen om in te komen?
Dit soort questen heb je veel in het begin, maar ook door de lvls heen hou je deze questen. De gameplay is een deel van dit soort questen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:44 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Yup idd dat is degene die ik bedoel!
Ik doe voornamelijk op dit moment quests, vaak is dit kill 10 beesten kom terug of breng dit naar die en dan weer terug, is dit nu de gameplay van het hele spel of is dit alleen om in te komen?
Yeah is lekker makkelijk en je verdient er toch genoeg mee voor je mount laterquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:05 schreef tonks het volgende:
Ik vind die "Kill 10 blabla" quests juist leuk. Vooral in outland Kreeg 6g 15000exp en een wapen die ik verkocht aan vendor voor 8g voor 10 orcjes killen.
Ook mijn favo questsquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yeah is lekker makkelijk en je verdient er toch genoeg mee voor je mount later!
Nog lang niet zo erg als een quest oppikken waarbij je 10 van X, 12 van Y en 20 van Z moet killen, dat doet, terugloopt naar het gastje die je die quest geeft en vervolgens zegt 'ie je:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:29 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ook mijn favo quests
Minst favo, iets waarbij je een onzinnig groot aantal van x moet verzamelen met een dropchance van <20%...
De langste quest waar ik over heb gedaan was die in outlands waarbij je een x aantal veren moest verzamelen van die rotdingen in het zuid-oosten. Duurde zo'n 2+ uur aangezien de dropchance zo godv*@$@$ laag was en er zo'n 15 andere mensen zaten te farmen....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nog lang niet zo erg als een quest oppikken waarbij je 10 van X, 12 van Y en 20 van Z moet killen, dat doet, terugloopt naar het gastje die je die quest geeft en vervolgens zegt 'ie je:
'Oh ja, mijn ring ligt ook nog daar, haal die ook ff op'.
Kan je het hele verhaaltje nog een keer herhalen. Dat komt zo verdomde vaak voor dat ik er een beetje moedeloos van word.
Je bent een mage toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:23 schreef Henk-B het volgende:
Oke dus het wordt allemaal nog wel leuker later, ik had ook al zoiets van "Is dit het nou?".
Dan ga ik maar nog even wat verder spelen en zorgen dat ik wat hoger lvl wordt.
Heeft iemand mischien tips voor het kopen van een wapen, of kan ik dat geld beter uitsparen voor later? Ik heb wel een gratis staf gekregen.
Ja ik ben een Mage.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:29 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je bent een mage toch?
Dan is je wapen niet echt van belang. Probeer zoveel mogelijk intellect/spirit in het begin op je gear te krijgen en later die spirit telkens meer gaan vervangen door stamina. Intellect is het aller belangrijkste en voor de rest zou ik niet teveel geld uitgeven aan een mooi wapen, of je moet toevallig op het auction house een hele mooie staf/armor zien staan voor weinig geld.
Klopt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:40 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ja ik ben een Mage.
Volgens mij ben ik nog niet zover dat ik iets op mijn gear kan zettenheb er in ieder geval nog niks over gehoord/gelezen.
Je zegt een hele mooie staf voor weinig geld, ik heb echt nog totaal geen benul van de marktwaarde van wapens/items, dat zal je waarschijnlijk met de tijd wel leren.
Oke thnx voor je heldere uitleg!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:44 schreef McGilles het volgende:
[..]
Klopt.
In het begin heb je gewoon een staf op dat niks extra geeft, alleen een iets hogere damage als je besluit te gaan slaan. Later bij bijvoorbeeld level 10 krijg je items met pluspunten erop. Bijvoorbeeld +1 intellect is voor jou heeft gunstig want dit geeft jouw meer mana en een hogere kans dat een spel crit (hogere damage).
als sp zijnde heb ik hier gelukkig niet zoveel last van behalave die VE, zijn dit de enige nerfs?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:44 schreef _evenstar_ het volgende:
Priests
* The base healing percent from “Vampiric Embrace” has been reduced to 15% from 20%. In addition, this ability can no longer get critical heals.
* “Silent Resolve” no longer reduces threat generated by Shadow spells.
* Prayer of Mending now has a 20 second cooldown.
* If a targeted enemy has a magic effect granting immunity to spell or physical damage, “Mass Dispel” will now always pick that effect as its target.fuck blizzard
zeker die mages/rogues die liepen te zeiken![]()
trinket cooldown 5 min ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:22 schreef McGilles het volgende:
Priests met die stoere verhalen met veel dps enzo zal allemaal wel, maar in pvp zijn ze al dood voordat ze uit de stunlock komen dus dat is echt geen probleem
Cheap shot --> mutilate --> kidneyshot -> coldblood mutilate --> thistle tea --> mutilate --> vanish --> cheap shot --> mutilate, dit is totaal zo'n 12k damage en continue stunlock, ook kan ik altijd nog iemand in een kip veranderen en blind gebruiken, dus in 1v1 pvp heb ik niks te vrezen van cloth classen en al helemaal niet van priestsquote:
Er zijn zat opties om dit te omzeilen, neem nou kiten, als ik je als eerste zie kan ik je zo dotte en kun je ook niks doen, maar dan moet je niet de eerste hit hebben natuurlijk dan is t zo overquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:15 schreef McGilles het volgende:
[..]
Cheap shot --> mutilate --> kidneyshot -> coldblood mutilate --> thistle tea --> mutilate --> vanish --> cheap shot --> mutilate, dit is totaal zo'n 12k damage en continue stunlock, ook kan ik altijd nog iemand in een kip veranderen en blind gebruiken, dus in 1v1 pvp heb ik niks te vrezen van cloth classen en al helemaal niet van priests
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:15 schreef McGilles het volgende:
[..]
Cheap shot --> mutilate --> kidneyshot -> coldblood mutilate --> thistle tea --> mutilate --> vanish --> cheap shot --> mutilate, dit is totaal zo'n 12k damage en continue stunlock, ook kan ik altijd nog iemand in een kip veranderen en blind gebruiken, dus in 1v1 pvp heb ik niks te vrezen van cloth classen en al helemaal niet van priests
Zeg, wanneer gaan wij eens een instance samen doen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:07 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Nah, is leuk. Had een paar dagen geleden toen onze MT/Raidleider disconnecte zonder reden de raid maar verder getrokken, en we deden het zelfs beter ooknog
Gisteren m'n eerste Botanica run op m'n alt, van alle 4 de bazen loot. Lang geleden dat dat voorkwam voor mij
Je bedoelt eentje die ze vinger op de blink knop heeftquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:49 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je een goede mage tegenkomt. Einde kloterogue
Mijn main is ook een magequote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:40 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ja ik ben een Mage.
Volgens mij ben ik nog niet zover dat ik iets op mijn gear kan zettenheb er in ieder geval nog niks over gehoord/gelezen.
Je zegt een hele mooie staf voor weinig geld, ik heb echt nog totaal geen benul van de marktwaarde van wapens/items, dat zal je waarschijnlijk met de tijd wel leren.
Was dat maar zo, laatste keer dat een rogue mij verraste had ik de grootst mogelijke moeite om hem dood te krijgen. (hij ging wel dood natuurlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:49 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je een goede mage tegenkomt. Einde kloterogue
Oh.... een human?quote:Op zondag 4 maart 2007 11:39 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Maar hij is Human Nub!! Horde ftw uiteraard, wanneer migrate je nu naar mijn server?
Rogue AFK Steath > Huntard AFK Forgein Deathquote:Op zondag 4 maart 2007 12:24 schreef Mauro het volgende:
Gisteren nog enorm gelachen op mijn Lock.
Loop ik door Zangarmarsh, zie ik daar een dooie lvl 65 hunter liggen.
met zijn pet er levend naast !!!11!!1ONEONE11ELEVEN!!
Dus, ik dismount, stuur mijn felguard op die 'dooie' hunter af met als resultaat: Een echt dooie hunter
Tip aan huntahn00bs: Als je ergens gaat feigh deathen, zet je pet dan ergens neer zodat ik die niet kan zien of dismis hem. Zo zijn jullie iets moeilijker in te schatten of jullie echt wel dood zijn
quote:Op zondag 4 maart 2007 12:24 schreef Mauro het volgende:
Gisteren nog enorm gelachen op mijn Lock.
Loop ik door Zangarmarsh, zie ik daar een dooie lvl 65 hunter liggen.
met zijn pet er levend naast !!!11!!1ONEONE11ELEVEN!!
Dus, ik dismount, stuur mijn felguard op die 'dooie' hunter af met als resultaat: Een echt dooie hunter
Tip aan huntahn00bs: Als je ergens gaat feigh deathen, zet je pet dan ergens neer zodat ik die niet kan zien of dismis hem. Zo zijn jullie iets moeilijker in te schatten of jullie echt wel dood zijn
Plus dat als je je muis er over heen houd er een zwaardje verschijnt ipv een handjequote:
Wat valt er niet tegen rogues te hebben ?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Wat heeft iedereen trouwens tegen rogues?
Rogue's zuigen gewoon ^^quote:Op zondag 4 maart 2007 13:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Wat heeft iedereen trouwens tegen rogues?
Priest is helemaal een lachertje met cloak of shadows, hij dot je met al zijn dots, begint een shadowbolt oid te casten en jij duwt 0,1s voordat hij cast cloak of shadows en ramt de priest de grond in, dat is echt helemaal makkelijk. Een mage is inderdaad moeilijker maar in 1vs1 pvp nogsteeds makkelijk met de goede trinkets.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:33 schreef Borreke het volgende:
[..]
Er zijn zat opties om dit te omzeilen, neem nou kiten, als ik je als eerste zie kan ik je zo dotte en kun je ook niks doen, maar dan moet je niet de eerste hit hebben natuurlijk dan is t zo over
lmaoquote:Op zondag 4 maart 2007 17:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
Priest is helemaal een lachertje met cloak of shadows, hij dot je met al zijn dots, begint een shadowbolt oid te casten en jij duwt 0,1s voordat hij cast cloak of shadows en ramt de priest de grond in, dat is echt helemaal makkelijk. Een mage is inderdaad moeilijker maar in 1vs1 pvp nogsteeds makkelijk met de goede trinkets.
Mindblast dan.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:11 schreef Borreke het volgende:
[..]
lmao
sinds wanneer kunnen priests shadowbolts casten?
en een beetje goede priest spamt niet al zn dots voor cloak of shadows is gebruikt maar daarna
rogues![]()
als je goed had gelezen zag je dat ik zei dat je niet 'meteen' als je dots gebruikt omwille van cosquote:Op zondag 4 maart 2007 17:54 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mindblast dan.
En een beetje priest gaat dus niet al zijn dots gebruiken?! Ik als rogue zie dus bijvoorbeeld maar 2 dots, dan denk ik dat overleef ik makkelijk en dus gebruik ik cloak of shadows niet. Beetje dom van die priest dus want dan wint ie het nooit.
Ik heb nu al zo'n 200 potjes 2v2 arena gespeeld op 70 en ik kan zeggen dan in 1v1 pvp rogue > priest anytime, kan je wel tegenspreken maar de praktijk bevestigd het. Ik heb als rogue nu zo'n 8900 hp in arena met een 4k shield.
Wanneer is dan een goed moment volgens jou?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:00 schreef Borreke het volgende:
[..]
als je goed had gelezen zag je dat ik zei dat je niet 'meteen' als je dots gebruikt omwille van cos
Hangt er beetje vanaf, maar SWP, VT en VE moet wel nodigde dmg doen + MF om de rogue zn cos te late gebruike waarna je hem weer feared die hij niet kan dispelle omdat zn trinket cooldown heeft, en dan VT, SWP, VE en misschien DP voor extra dmgquote:Op zondag 4 maart 2007 18:02 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wanneer is dan een goed moment volgens jou?
Feignquote:Op zondag 4 maart 2007 12:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Rogue AFK Stealth > Huntard AFK Forgein Death!
Rogue met shield? Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:54 schreef McGilles het volgende:
Ik heb als rogue nu zo'n 8900 hp in arena met een 4k shield.
Ik heb engineering en had een paar weken terug zo'n engineering belt in elkaar geknutselt die 4000 damage absorbed. Echt handig want er kunnen ook geen abilities op je worden gedaan zoals ice/slow/hamstring/etc etcquote:Op zondag 4 maart 2007 18:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rogue met shield? Heb ik iets gemist?
http://xs.to/ of knutsel zelf wat in elkaar zoals ikquote:Op zondag 4 maart 2007 17:57 schreef Burakius het volgende:
Is er teovallig een site ofzo.. waar je je screenshots in kan laden?
quote:
Heb je linkje daar naar ben ook engineer namelijk en ken dat goed gebruiken tegen de standaard laffe mages, warlock, priests en paladins.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb engineering en had een paar weken terug zo'n engineering belt in elkaar geknutselt die 4000 damage absorbed. Echt handig want er kunnen ook geen abilities op je worden gedaan zoals ice/slow/hamstring/etc etc
Heeft denk ik al zo'n 75x in de arena mijn leven gered.![]()
ZOMG! Ik ga maar voor engineering kiezen...quote:Op zondag 4 maart 2007 18:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb engineering en had een paar weken terug zo'n engineering belt in elkaar geknutselt die 4000 damage absorbed. Echt handig want er kunnen ook geen abilities op je worden gedaan zoals ice/slow/hamstring/etc etc
Heeft denk ik al zo'n 75x in de arena mijn leven gered.![]()
Tof dat word engi ff levelen ben ik bangquote:Op zondag 4 maart 2007 19:22 schreef McGilles het volgende:
Uberbelt!:
http://thottbot.com/?i=54288
Werkt vooral goed omdat mensen denken dat je bijna dood bent en daardoor niet meer echt aan de defense denken
Maar het is wel cloth, is het het opgeven van armor points het wel waard?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:22 schreef McGilles het volgende:
Uberbelt!:
http://thottbot.com/?i=54288
Werkt vooral goed omdat mensen denken dat je bijna dood bent en daardoor niet meer echt aan de defense denken
Ik ben gestopt met WoW. Vind er niet veel meer aan.... Helaas bracht TBC toch niet wat ik zocht. Ben geeindigd op lvl66.. Ik delete niets, maar speel voorlopig ieg niet meer.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:26 schreef Burakius het volgende:
Ik haat levelen.. ben ik achter gekome..
ik zou zegge paas je paswoordquote:Op zondag 4 maart 2007 23:08 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met WoW. Vind er niet veel meer aan.... Helaas bracht TBC toch niet wat ik zocht. Ben geeindigd op lvl66.. Ik delete niets, maar speel voorlopig ieg niet meer.
Ziet er tof uitquote:Op maandag 5 maart 2007 00:39 schreef Mauro het volgende:
[afbeelding]
Hij blijft leuk
Vandaag niet veel verder gekomen dan the curator.
Maintank had 4 keer een dc tijdens het gevecht = wipe en ikzelf had het ook een keer. Ook een wipe.
Woensdag beginnen we weer gewoon van voorafaan
Netjes alleen wel jammer dat het een steleltje kots groene orcs zijnquote:
Of ze nou groen zijn of niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Netjes alleen wel jammer dat het een steleltje kots groene orcs zijn.
Het is niet zozeer dat de quests verandere, maar je kunt zelf meer. Je krrijgt nieuwe spells en abilities als je hoger level wordt. Daardoor kun je verschillende speelstijlen gaan proberen. Krijg je veel meer variantie in je spelen dan alleen op dat ene knopje "fireball" te douwen. Verder krijg je vanaf lvl 18 (pakweg) instances (horde iets eerder) ... en dan draait het er echt om als als groep samen een doel te bereiken, ipv alleen maar Kill 10 wolves, kill 10 tigers, kill 10 knuffelberen quests.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:23 schreef Henk-B het volgende:
Oke dus het wordt allemaal nog wel leuker later, ik had ook al zoiets van "Is dit het nou?".
Dan ga ik maar nog even wat verder spelen en zorgen dat ik wat hoger lvl wordt.
Heeft iemand mischien tips voor het kopen van een wapen, of kan ik dat geld beter uitsparen voor later? Ik heb wel een gratis staf gekregen.
Zoals op de verkeetrde knop drukken en een groep mobs inblinken ipv een mob sheepen?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:44 schreef Elikian het volgende:
[..]
2play wordt ook vaak gebruikt voor hoog mensen die echt stomme dingen doen)
Nee rond lopen tussen nichterige/sletterige humans, arrogante NE's en de reszt wat er nog bij hangt is leuk wou je zeggenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:18 schreef Mauro het volgende:
[..]
Of ze nou groen zijn of niet.
Horde is zowiezo al om te kotsen.
Dan liever een chill troll zijn, tussen de hamburgers, halfdooie dudes en testosteron orcs. Oh en de BE's natuurlijk... die male-dans is echt gayquote:Op maandag 5 maart 2007 10:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee rond lopen tussen nichterige/sletterige humans, arrogante NE's en de reszt wat er nog bij hangt is leuk wou je zeggen!
Heb je geen guild om er een run mee te doen? OHB is voor ons nu minder dan een uurtje werk. (wel met de juiste mensen/groepsamenstelling)quote:Op maandag 5 maart 2007 11:33 schreef YPrue het volgende:
Ik krijg echt geen groep samen naar Old Hillsbrad.Of als me dat wel lukt, bugt het en dan stopt de groep. Ik moet Black Morass in voor de Karazhan key quest, maar daarvoor moet ik wel eerst Old Hillsbrad gedaan hebben. Bah.
![]()
sterf!quote:Op maandag 5 maart 2007 01:18 schreef Mauro het volgende:
[..]
Of ze nou groen zijn of niet.
Horde is zowiezo al om te kotsen.
Heb OHB al een keer succesvol afgerond met 4 man, dus echt moeilijk is het nietquote:Op maandag 5 maart 2007 11:57 schreef Draz het volgende:
[..]
Heb je geen guild om er een run mee te doen? OHB is voor ons nu minder dan een uurtje werk. (wel met de juiste mensen/groepsamenstelling)
Keertje Heroic doen!
Volgen de spellingcontrole van mijn t9 woordenboek klopt het zoals ik het heb geschreven.quote:
... guiltyquote:Op maandag 5 maart 2007 10:12 schreef Mauro het volgende:
blink ipv sheep.
dat klinkt wel héél erg bekend.![]()
dan heeft dat woordenboek het foutquote:Op maandag 5 maart 2007 12:48 schreef Mauro het volgende:
[..]
Volgen de spellingcontrole van mijn t9 woordenboek klopt het zoals ik het heb geschreven.
En verder: Sterf zelf klote horde.
Idd lekker chillen op het strand me een campfire er bij. Laat ons maar voor de sfeer zorgenquote:Op maandag 5 maart 2007 11:01 schreef Draz het volgende:
[..]
Dan liever een chill troll zijn, tussen de hamburgers, halfdooie dudes en testosteron orcs. Oh en de BE's natuurlijk... die male-dans is echt gay![]()
Dacht silithus. Persoonlijk grind ik liever humanoids, geld, cloth/silk/weave etc wat over het algemeen goed verkoopt en gevoelsmatig meer grijze/groene/worlddrops. Daarnaast staan er in lowlevel gebieden wel eens chests etc in humanoid gebieden, waar je die nooit zomaar op een berg zult vinden. Jammer dat in TBC er alleen nog chests in instances te vinden zijn, of misschien ben ik al heel veel afgetroeft.quote:
Ik grind alleen elementals als ik een primal nodig heb, alhoewel in TBC ele grinden interessanter is omdat ze grijze items droppen die best veel waard zijn en de meeste primals behoorlijk prijzig zijn (mana, air, fire, water). Grinden, zucht, ben blij dat ik het alleen nog voor rep hoef te doen, dat is al werk genoeg!quote:Op maandag 5 maart 2007 15:49 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Dacht silithus. Persoonlijk grind ik liever humanoids, geld, cloth/silk/weave etc wat over het algemeen goed verkoopt en gevoelsmatig meer grijze/groene/worlddrops. Daarnaast staan er in lowlevel gebieden wel eens chests etc in humanoid gebieden, waar je die nooit zomaar op een berg zult vinden. Jammer dat in TBC er alleen nog chests in instances te vinden zijn, of misschien ben ik al heel veel afgetroeft.
Wel uitkijken voor de lvl 9 krabben die je critten voor 7 damage !!!!!quote:Op maandag 5 maart 2007 14:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd lekker chillen op het strand me een campfire er bij. Laat ons maar voor de sfeer zorgen!
Gz! En oh 40g maar, Ik moet nog 2300gquote:Op maandag 5 maart 2007 14:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ding! Gisteren lvl 40 gewordenKom alleen nog wel 40g tekort voor mn mount
Dat weet ik, voor het farmen maakt dat niet veel uit lijkt me. Juist nu met tbc is het imo minder interessant om lagere elementals te grinden omdat de nieuwe resistance potions werken met primals (alhoewel dat een duur grapje kan zijn) omdat de mobwaarde lager is dan humanoids, mocht hij skinning hebben als proffession kan hij draakjes gaan grinden (competitie aangaan met de botsquote:Op maandag 5 maart 2007 16:09 schreef Draz het volgende:
bigshadow de dude is lvl 40
Drizzt welke professions heb je? (als je skinning/mining hebt, flink gaan farmen)
Addons zijn legaalquote:Op maandag 5 maart 2007 16:28 schreef mini-lellan het volgende:
Iemand die hier nog handige add ons heeft? Of is dat ook al iligaal?![]()
Euh....kun je van een paar vertellen wat ze doen? En in welke map je ze moet plaatsen?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Addons zijn legaal
Wat voor iets zoek je?
Een paar handige:Auctioneer EquipCompare CT-Raid Assist Titanbar of FuBaR OneBag Atlas en AtlasLoot MobHealth en MobInfo MonkeyQuest etc......
Droppen de motes ook van lvl 40 elementals dan? If so, excuse mequote:Op maandag 5 maart 2007 16:22 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Dat weet ik, voor het farmen maakt dat niet veel uit lijkt me. Juist nu met tbc is het imo minder interessant om lagere elementals te grinden omdat de nieuwe resistance potions werken met primals (alhoewel dat een duur grapje kan zijn) omdat de mobwaarde lager is dan humanoids, mocht hij skinning hebben als proffession kan hij draakjes gaan grinden (competitie aangaan met de bots). Daarnaast had ik het over farmen in het algemeen, en had ik gehoopt op reacties over goede spots etc of bv mijn ongelijk over ele grinden.
op ui.worldofwar.net kan je een omschrijving vinden van al die mods en installeren doe je in de <WoWdir>/Interface/AddOns directoryquote:Op maandag 5 maart 2007 16:43 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Euh....kun je van een paar vertellen wat ze doen? En in welke map je ze moet plaatsen?![]()
Nee, je begrijpt me verkeerd. Die droppen elemental earth, dat gaat in een low level alchemy potion nu met de TBC, oftewel de vraag daarna is niet meer zo groot voordat TBC uitkwam, ergo, de verkoopwaarde daarvan is gedaald. Tenzij men de kosten voor het hoogste alchemy potion te hoog vind (vanwege de primal) en dus nog steeds de oude potions gebruiken en dus de verkoopwaarde stijgt aangezien maar weinig lvl 70's (waarschijnlijk) lage elementals grinden. Dus dat ligt een beetje aan de server en de instelling van de ("beste") raidguilds. Ik denk dus dat hij betere ergens anders kan gaan grinden ipv de badlands. Maar beggen doet het altijd goed, plx giev monei fur respcequote:Op maandag 5 maart 2007 16:44 schreef Draz het volgende:
[..]
Droppen de motes ook van lvl 40 elementals dan? If so, excuse me![]()
En anders kun je altijd nog gaan beggen in OG cq. SW![]()
![]()
![]()
Procedure:
Vind level 70 player
Open trade window
Zeg "10g"
Wacht 30minuten
Scheld de level 70 player uit als ie niks geeft
Zoek volgende slachtoffer
etc...
![]()
Indeedquote:Op maandag 5 maart 2007 16:55 schreef bigshadow het volgende:
questen is by far het beste voor een level 70 om geld te verzamelen. Meer geld betekent toch makkelijker betere gems en duurdere enchants
Geen probleem daar hebben we pet trinkets voorquote:Op maandag 5 maart 2007 16:07 schreef Draz het volgende:
[..]
Wel uitkijken voor de lvl 9 krabben die je critten voor 7 damage !!!!!
(Al doet m'n shadowguard dan 500 damage terug ongeveer zeg maar misschien...)!
Naar Skill menu en dan op skinning en dan staat daar een unlearn knopjequote:Op maandag 5 maart 2007 17:36 schreef Burakius het volgende:
Ik heb nu enchanting en skinning.. skinning wil ik kwijt en herbalism van maken.. hoe raak ik die skinning kwijt?
Mining kan ik goed begrijpen, maar hoe verdien je veel met tailoring?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb als profs tailoring en mining, levert me allebei redelijk wat op
En dankzij een gulle gever berijd ik nu een striped frost saber![]()
![]()
bags makenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:56 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mining kan ik goed begrijpen, maar hoe verdien je veel met tailoring?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |